• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Asya ülkesi TB2 Bayraktar SİHA'yı kopyaladı! Bu resmen hırsızlık

ABD ve BAE'den sonra bu kez Çin, Bayraktar TB2 SİHA'ları resmen kopyaladı. Yeni üretilen İHA birebir Bayraktar TB2'ye benziyor.

19 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Sinan 54

Kalite taklit edilir
  • 4 Yıl Önce

Tahir

Yıllardan beri Çinli de, almanıda, Amerikalısıda, herşeyi biraz veya hiç değiştir meden kopyalıyor ya çalıyor ve bunu gözünün içine baka baka yapıyor ama biz Türkler yapınca uluslar arası mahkemede tazminat davası açıyor  
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

en büyük hırsız abd ve ingilteredir, ispanya ve kuzey avrupa ülkeleri onları takip eder, çin ve japonya çırak sayılırlar hırsızlıkta...
  • 4 Yıl Önce

Akıllı

Neyini kopyalayacak koskoca abd çin gibi ülkeler ihayı icad edeli 50 sene oldu
  • 4 Yıl Önce

Usta

O zaman bu ülkelere satışı yapılmasaydı, şifrelerini nasıl kırdılar yasal yollardan hakkını ayayın.
  • 4 Yıl Önce

Tony satar

… işte tek yaptıkları bu
  • 4 Yıl Önce

Mustafa sağdıç

Patenti alınmış bir ürünü koruyamayan dünya düzeni yani patent bitttiiiii
  • 4 Yıl Önce

Özkan

Çin malı ,orjinal orjinaldir ;)
  • 4 Yıl Önce

Basicman

Yaptırım gücünüz, isteğiniz, dayanağınız yoksa geçmiş olsun..belki de bu ülkeler teknik olarak,muadil üretim hakkı satın aldılar..ne de olsa güçlü ve paralı ülkeler!
  • 4 Yıl Önce

Şeyh Şamil

Artık böyle. Türk yapar dünya bakar ya da kopyalar.
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Biz devlet olarak yaparız, diğerleri, bizden kopya çeker, bunlar dersten kopya çeken öğrencilerin durumuna benziyor.
  • 4 Yıl Önce

ya hak

içimizdeki yunanlar zaten titredi çoktan.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Sır saklamayı bilmiyoruz. En değerli sırını Dolar aşkına her isteyene satarsan böyle olur. Biz senede 20 tane üretirken onlar fabrikasını kurup bin tane üretirler ve bir üstünlüğümüz de kalmaz.
  • 4 Yıl Önce

4333

Bizimkiler de saf saf bakar bu ticari bir suçtur siz bir aracı kopyalamayazsiniz ABD hangi ürettiği silahı aracı aynısını yaptırıyor bizim uyumaya devam
  • 4 Yıl Önce

Muhsin arslan

Nekadar kopyanalir kopyalanmaz bilmem Satmayın kardeşim satmayın leblebi gibi peynir ekmek sa gibi neyi satıyorsunuz satmayın. Bir gün tepemizde binerler
  • 4 Yıl Önce

20000

ee.tüm dünyaya davulzurna iha siha diye duyurursan ne anlamı kalır. böyle şeyler gizli olur
  • 4 Yıl Önce

Olcay

Bırakın kopyalasınlar hiç birşey olmaz. TB2'nin kerameti gövdesinde değil, Yazılımında.
  • 4 Yıl Önce

Taha

Nikola Tesla "Fikrimi çalmalarını değil kendi fikirlerinin olmamasını umursuyorum"
  • 4 Yıl Önce

m.n.

Tipini kopyalamak bir şey değil. İçi önemli. Kullanılan cihazlar ve yazılımların yetkinliğini karşılaştırabilmek lazım.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23