• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sen kendini uyanık mı sandın koçum? Yaptığı çakallığın sonu bu oldu

Eskişehir'de bir zincir marketin şarküteri reyonundan çaldığı ürünleri pantolonunun ve montunun içine dolduran şüpheli, güvenlik kameralarına yakalandı.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hasan oğuz

Mali depoya saklayıp zam geçtikten sonra çıkaran mağazadan mi yapmış
  • 4 Yıl Önce

Başlığa bakınca yakalandı sanırsın birde uyanıkmış sanmamış

Başlığa bakınca adamı yakalandı sanırsın. birde uyanıkmış sanmış kendini yazmışlar
  • 4 Yıl Önce

Yinalbey

Hırsızlık tabi ki yanlış ama adama sormak lazım aç mısın tok musun diye, yiyecek çalmış sonuçta belki alacak parası yoktu.
  • 4 Yıl Önce

Tubi

Bu nasıl bir üslup? Ne biçim gazetecisiniz böyle? Tövbe tövbe
  • 4 Yıl Önce

ADALET !

çözüm : İSLAM ADALETİ , avrupadan kopya kanunlarla olacağı budur.
  • 4 Yıl Önce

ömer

zincir marketlerde bizleri soyuyor ... olacağı buydu
  • 4 Yıl Önce

Eskişehir de yaşayan vatandaş

Eskişehir dr hırsızlık haddinden fazla çok kez mağdur oldum
  • 4 Yıl Önce

KARADAGLI

KAMERA GORMESE BILE ALLAH GORUYOR  
  • 4 Yıl Önce

HÜSEYİN KARA

Allah herşeyi görür.Zincir marketlerin yaptıklarınıda görür hiç kuşkumuz yok. İlahi adalet zamanı gelince tecelli eder hiç şüphesis.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23