• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Dikkat çeken açıklama geldi: Danimarka, Hollanda ve Belçika Türkiye'ye gönderebilir

Sağlıkta Kalite İçin İnovasyon Derneği Başkanı Prof. Dr. Nuh Zafer Cantürk, 'Avrupa'daki enerji krizi, sağlık turizminde yaşlı nüfusun rotasını Türkiye'ye çevirebilir' dedi.

15 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ahmet akdemir

sözde medenisiniz değilmi sıkıştığınızda yaşlı genç bakmadan vatandaş olsun olmasın hepsini başınızdan atmak için her türlü takla alavera dalavera yapma hakkını size kim nereden kendinizde buluyordunuz onu anlayamdık... haaaa siz medeni diğer insanlar yam yam dı değilmi yani yavvv..
  • 4 Yıl Önce

isimsiz

e hani avrupa iflas etmişti,hani avrupa yaşlılarını bakamıyor ölümü terk etmişti !!! bak kendi yalanlarınızı kendiniz yalanlıyorsunuz demek ki avrupa iflas etmemiş yaşlısını ölümü terk etmemiş kışın daha rahat yaşayacak yerler arıyormuş
  • 4 Yıl Önce

Ersoy Topal

Bahsedilen Avrupa Birili Sosyal Sikortalarıyla Kurumlarıyla Sağlık Ödeme Bağı Sıfır Bizlerin Sikorta Ödeneklerimizi Karşılama Bağını Sizlerin Yapması Daha Sağlam Aracı Olmanız Şart
  • 4 Yıl Önce

ccc

Abdestsizlerden bu ülkeye bir hayır gelmez.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Maalesef bu gidişle Türkiye Avrupalının Huzurevi olma yolunda. Almanya da yaşlı emeklilere kışıTürkiye de geçirin daha ucuza kalısınız diyor. Türkiyede yaşayan vatandaşlarımızın çoğu hayat pahalılığından dolayı Antalya da tatil yapmış değil.
  • 4 Yıl Önce

Yom

Zaten mültecileri de bize attılar, şimdi de ihtiyarlarını atarlar. Türkiye’nin bir ağırlığı kalmadı ki, kimliği olmayan bile girebiliyor dingonun ahırına
  • 4 Yıl Önce

Kim takar...

Onlarda gelsin...alaskalilarda soguk diye gelsin, nasil olsa bizim bir yere gidebildigimiz de yok...hizli sekilde kaynasiriz. Nasil olsa yedigimiz kazikla kaliyoruz bunuda iyi biliyosunuz sistemi iyi kurmussunuz...
  • 4 Yıl Önce

dinçer özdemir

bence boşuna yazmışsınız bunları çünkü buranın insanları çok inatçı hele hele ki 55 yaş üzerindekiler keçiden de inatçılar ve asla başka bir ülkeye 2 haftadan daha uzun bir süreliğine gitmeye ikna edilemezler
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Şehir hastaneleri acaba bunlar için mi yapılıyor?
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Domuzlar yeter artık. Bi yavaşlayın
  • 4 Yıl Önce

Anti kadirist

Buyursunlar gelsinler, ben eşime 45 gün dür şehir hastanesinden randevu alamıyorum, gelsinler ki acil den de faydalanamayalım
  • 4 Yıl Önce

Doğruya doğru

Gelmesinler ,millet geçinemiyoruz diyor .Hükümetin gözü dolar Euro dan başka bir şey görmüyor.Evlatlarınızdan çıksın
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Memleket devketkalmadiki.Ulan herkes bedava diye memlekete geliyor biz seviniyoruz.Paramiz pul oldu biz bakıyoruz yabancılar alıyor.
  • 4 Yıl Önce

Leyl....

Adamin k.ci mi agriyor, ba$I mi? Nerden bileceksiniz.. Her dakika check up yapilmaz, tahlil vs. Mr bunlar cocuk oyuncagi mi??
  • 4 Yıl Önce

Leyl....

Haklisiniz efendim.. Ama onun birinci $arti iyi lisan bilmekdir.. Ben 2lisani iyi biliyorum. 
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23