• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Ersoy’dan Türk vatandaşlarına dikkat çeken tavsiye! Kışın tatil yapın, gezin

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türk turistleri işaret ederek "Kışın fiyatların en uygun olduğu dönem. Bütçe ve kriter açısından baktığınız zaman kışın gezmenizi tavsiye ederim" tavsiyesinde bulundu.

22 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hakan

Yani bakan diyor ki yerli turiste yazın sizin tatil neyinize bu fiyatlarla zaten zor gidersiniz, bizde bari tv den gelen yabancı turistlere bakıp imreniriz napalim :))
  • 4 Yıl Önce

Erkan

Demek istiyor ki: Yazın tatil yapmak sizin haddiniz değil. Haddinizi bilin oturun evinizde.
  • 4 Yıl Önce

Deniz

Türk halkına yaz tatilini bile çok görüyorlar. Yabancılar için yapmayacakları şey yok. Yazık vallahi, güzelim ülkemiz Türklerden başka herkese cennet.
  • 4 Yıl Önce

osman

bir de nereden denize gireceğimizi söyle
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Milletle dalga geçmeyin gezmek için mazot yada benzine ihtiyaç var ne yani millete yaya mı gezin diyorsunuz sayin bakan.
  • 4 Yıl Önce

adress

bende aralık ayında bodrumda herşey tatil düşünüyordum.en ucuz sezon o zaman.Umarım deniz sıcaktır
  • 4 Yıl Önce

Olur

Gıdaya yetişemiyorum ne gezmesi!
  • 4 Yıl Önce

hülya

emriniz olur derhal
  • 4 Yıl Önce

Geçin Dalganızı

Dalga geçmek ayrı,aklımızla alay etmek ayrı.Alay etmeyin
  • 4 Yıl Önce

Mucoz

Bakanım tavsiyenize teşkr. Millet memlekete gidemiyor. Sen gezin diyorsun. Otellerinin birinde misafir edersen kemeri sıkar geliriz ailecek.
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Yaz dönemi yabancılar kış dönemi denize biz girelim öylemi anladık
  • 4 Yıl Önce

Aslanov

Ölümüne Erdoğan başkanın yanındayım. Ama senin gibi dengesizin böyle bir açıklama yapması, oy kaybetmeye yönelik olduğunu görüyorum. Terbiyesiz BAKAN.
  • 4 Yıl Önce

CcC

Bu tür söylem bile ülke insanımıza hakarettir. Ne demek Kışın gezin.!!! Bizim halkımız en güzel şeyleri hakediyor. Sayın Bakanım sizi seven ve çok takdir eden birisiydim. Bu söyleminiz hiç olmadı.!!!
  • 4 Yıl Önce

Suoer dusunce

Evet aralikta antalyaya gidip coluk cocuk denize girip zature olalim.
  • 4 Yıl Önce

isimsiz

kışın nereye gezeceksin karda kışta,soğukta,yağmurda
  • 4 Yıl Önce

Birebir

Geçin dalganızı kışın girsene o zaman denize bi görelim seni
  • 4 Yıl Önce

merdo

KIŞIN DENİZ KENARINDA NE YAPSIN MİLLET.KIŞ TATİLİ DEMEK KAYAK DEMEK OTEL DEMEK. BU NASIL DÜŞÜNCESİZCE BİR TAVSİYEDİR.
  • 4 Yıl Önce

toprak

sayın bakan kendi ülkemizde yabancı kaldık bizler ev alamazken tatile çıkamazken yabancılar saltanat sürüyor birde dalga geçer gibi kışın tatile çıkın diyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

ÜMRAN ÖZTÜRK

Devlette çalışan insan için bu pek olası değil,izinlerimizi yazın alabiliyoruz,malesef bakanın tavsiyesi fiyat açısından mantıklı ama zaman dilimi açısından mantıksız.
  • 4 Yıl Önce

Engin

Çok saçma bir öneri.. Saçma bir şey var. Talep ol nca fiyat artırma. Yani herkes kışın tatile gitse fiyatlar artar... İkincisi vatandaşla dalga geçme gibi olmuş.. Yazın gitmeyin yabancı faydalansın sizde karda kayın gibi olmuş...
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

Kışın gezin çünkü yazın tatile çıkmak sizin boyunuzu aşar.. 20 yıl sonra geldiğimiz nokta.. nokta
  • 4 Yıl Önce

Doğrusu Ne

Kar görmek istediğimiz güzellikleri kapatırken girmek istediğimiz denizi dondururken ne yapsak bekle bizi Uludağ
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23