• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

FETÖ’cülere emekliliğin önü kesilsin

Yurtdışına kaçan firari FETÖ’cülerin, bütün vatandaşlar gibi uzaktan online ve posta-kargo yoluyla başvuru yaparak emekli olabildikleri öğrenildi. Kamuoyu, hainlerin emekli olmasına imkan sağlayan boşluğun giderilmesini bekliyor.

104 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vatansever

Kıymetli kardeşim biz hâlâ devletten ve milleten bu teröristleri söküp atamadık..
  • 4 Yıl Önce

Malkoçoğlu

Vatana ihanet eden fetöcülere ve pkk cılara maaş ve emeklilik verilmemeli. Hatta ve hatta hdp mv vekillerine verilen maaş zehir zıkkım olsun. Onlarda vatan haini
  • 4 Yıl Önce

Aslan

Bu kesmez, hepsini yok edin))) 
  • 4 Yıl Önce

Hamza

Tam bir rezalet İcisleri bakanı niye var anlamıyorum
  • 4 Yıl Önce

Selim

Vatandaşlıklarını iptal edin. Böylece ancak 3 ün birini alırlar.Haine maaş mı verilir. Malmısınız olm siz.
  • 4 Yıl Önce

Sedat3

Fetoculere neden halkın vergilerini ödüyorsunuz?
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Ahhh ahhh yazık ettiniz kendinize yazıklar ettiniz ülkemize.... bilin bakalım bu ifadeyi kimin için kullandım
  • 4 Yıl Önce

Kemal çınar

Ulan zalimler, bu feto belasını ayakta alkışlarken ayakta kendinizi yerden yere atarken hayat çok güzeldi nede olsa sizler için. Cumhuriyeti yıkacağız fentezisi ile yağma edip darmadağın ederken çok mutluydunuz. Yapmayın etmeyin diye bir avuç vatan evladı itiraz ettiği zaman "huoppppppppp Allah dostuna bilmem ne dostuna dil uzattı, vayyyyyyyyyhhhhh laik kâfir yahudi kemalist mason vahhabi cart curt kart kurt hart hurt" diye saldırmaya başlardiniz. Bu cehennemin taşlarını yıllardır sizler döşediniz SİZLER. Allah, birick Mevlam sizlerin yakasını ne bu dünyada nede huzuru mahşerde bir araya getirmesin. Ülkeyi Allah dostu bilmem ne dostu zırvalıkları ile mavhı perişan ettiniz ve hâlâ da hiç bir şeye sesiniz çıkmıyor vijdaniniz sızlamıyor. Sırf cumhuriyet düşmanlığı ile kimselere acimadiniz zerre kadar Allah'tan korkmadiniz. Memleket senelerdir ve halen soyup soğana cevirilirken ezan bayrak cami bilmem ne diyerek itiraz edenlere karşı çıktınız. Sırf cumhuriyet düşmanlığı için her zulme arka çıktınız. Yine de Mevlam cumhuriyeti bizlere sizlerin şerrinden korumak için bir garanti olarak hediye etti. Rabbim yine de sizlere fırsat vermeyecek. Ne kadar uğraşsanız da Rabbim ortak olduğunuz bütün zulümlerin hesabını size soracaktır. Allah gerçekten adilse eğer bunu mutlaka yapacaktır. İnsanlık görecek bunu inşallahu ecmain.
  • 4 Yıl Önce

Totti

Bence bu güne kadar kim bunlarla beraber olduysa hepsinin
  • 4 Yıl Önce

Zafer

Fetö şerefsizi ala daha SSK dan emekli maşı alınıyor yapar bunlar bunlardan her türlü ahlaksızlık hırsızlık beklenir
  • 4 Yıl Önce

Atalar Sözü

İt iti ısırmaz.
  • 4 Yıl Önce

Murat

Dünya'nın her yerinde kim olursa olsun emeklilik maaşı kesilmez.bunu yanlış biliyorsun.bunlarin çocuklarının hiçbir suçu yok.bence ne istediniz de vermedik diyen Erdoğan in maaşını kesin.ama sizde o cesaret nerde.ancak masumun ekmeğini kesersiniz
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

EVET KESİNLİKLE BİRAN ÖNCE KESİLMELİDİR.
  • 4 Yıl Önce

okur

pekiii,bağlantıları net bir şekilde ortaya çıkan,ülkeyi yıkmak,bölmek için açık açık beyanat veren,40 yıldır devletin askerini,polisini,vatandaşını şehid eden,kişilere "parti"diye devlet hazinesinden para vermek,dahamı basit bir suç oluyor ki,sürekli devlet kasasından para yağdırılıyor,yaşlanıp ayrılanlara maaş bağlanıyor,bunları niye görmüyoruz ?
  • 4 Yıl Önce

Ramazan

Devlet düşmanını beslemek neyin nesi.. bizi mahvettin ülkeyi yıksın diye para mi verecek devlet
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı

He he he tabi tabi !!! Ulan ne engellenmesi. Hükümet adeta hainlik yaptınız diye , adamlara hem tazminat veriyor hemde emekli ediyor. Ulan adam Vatan haini Vatan haini. Nasıl bir ödüllendirme şekli lan bu ? Neymiş emeklilikleri engellensin . Gözlerim doldu.
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Keşke ama Nasıl yani hükümleri bitmedi heryerde yargida emniyette devam ediyorlar diye düşünüyorum
  • 4 Yıl Önce

ekrem

devletin önemli makamlarında görev yapanlar ne olacak.
  • 4 Yıl Önce

Antepli

Doğru söylüyor. Madem vatana ihanet ettiler bu vatandan emekli maaşı alamaması lazım
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Ne maaşı,zıkkımın kökünü yesinler. Olanların bile söküp alacaksın. Amerikaya gitsinler.oradan alsınlar.

Emekli

Bu olabilecek en kötü hadise, resmen vatana yapilan hainligi odullendirmek,cok acil devletin bilmesi gerekir bu gün.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Maalesef devlet sistemi bir sistemsizlik bir herc-u merc halinde. Tum FETÖ, PKK DEAŞ ve diğerleri belirlenip bırakın emekliliği tüm mallarına şerh konmalı hatta aldığı maaş gibi durumlar varsa bu mallardan düşünmeli. E devletten işlem yaptırılıyor ama tüm bilgiler tekrar isteniyor. T.C. girildiği zaman bu kişinin tüm bilgileri eklenmez mi? Garip!
  • 4 Yıl Önce

Hayro

Uyan devlet…Bu tarla farelerine….Ne parası veriyorsun ? fakir gurabanın hakkını yediriyorsun ?
  • 4 Yıl Önce

Doğru söz

Herşeyden önce millet vekili maskesi aldığında hdpkk li teröristlerin maaşları kesilsin
  • 4 Yıl Önce

NEREDE

YORUM YAPANLAR BOŞ BİLMEDEN KONUŞUYOR DEVLET SÖZ VERİP KİŞİNİN GELİRİNDEN BİR MİKTAR PARA KESİP SAĞLIK VE MAAŞ VERME ÜZERE DEĞERLENDİRİR BİRİKTİRİR HUKUK DEVLETLERİ EŞKİYALIK YAPAMAZ SÖZÜNDEN CAYIP HAKLARI GASP EDEMEZ EDERSE DİKTATÖRLÜK OLUR AKTI TEK TARAFLI FESİH EDEMEZ HAK ADALET VİCDAN NEREDE
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Eskide batı çalışma gurubu vardı. Yaycı tam bir 28 şubat zihniyetçisi sureti haktan görünüyor ama. Biz müslümanız islamiyet de af ve merhamet vardır. Dinde de hukuktada suç bıreyseldir.Bu paşa fetö metre mucidi. Yani adam suçlu yakınlarda fişleniyor. İslamda böyle bir şey yok. Allah cc buyurur ki bir kavme olan kininiz sizi adaletten ayırmasın. ...
  • 4 Yıl Önce

Zeynep

Müslümanlara ve İslam'a düşman olan ve bu düşmanlığını 28 Şubat larda Annelerimizin başörtüsüne varıncaya kadar tüm askeri tesis ve lojmanlarda yasaklar getirerek gösteren, bir kısım art niyetli paşaların sapla samanı karıştırma uğraşında oldukları belli oluyor.    
  • 4 Yıl Önce

Hüseyin Koçak

Bu ciğersizlerin acilen vatandaşlıktan çıkarılıp, her türlü varlıklarına devletin el koyması gerekir. Aile çevresinin de iyi takip edilmesi gerekir. Hainlere yağmurlu havada su bile verilmemeli.
  • 4 Yıl Önce

Kasım MOLLA

Hala boşluk varsa,firarda emekli oluyorlarsa artık peski , ne pes .Adamı çıldırtmayin.Yaziklar olsun. 
  • 4 Yıl Önce

Vatan

İhanet eden kim varsa devletimin imkanından faydalanmasın. Lakin önce hukuk işletilip, sağlıklı bir ayrıştırma yapılsın
  • 4 Yıl Önce

Mesut karaman

Devlet bu konuda salak çünkü dep milletvekilleri hapse 15 yıl atıldığında her ay maaş aldığını Bülent Arınç açıklamıştı bilginiz olsun bilmeyende öğrensin daha ne diyemki hepside jet hızıyla emekli olurlar
  • 4 Yıl Önce

Hehe

Sizden ricam, basın ve gazeteciler olarak cumhurbaşkanımıza bu konu hakkında bilgilendirmeniz
  • 4 Yıl Önce

Hava

Ayak takımı culuscu ekibi .ümmet arasına ayrılık sokan sufyandir .sizde ancak yalakalari .Hz Muhammed sas size böyle yol gösterdimi ? İlahi uyanış geldi .helak kapınızda siz cehennem sevdalıları .hak ede ede gidin Mescidi Aksa birligini susturan sifyaniniz .Allah'ın seriatini değiştiren fravun ordusu sizi
  • 4 Yıl Önce

Alï

Beynine kan sıçradı. Sağ olasın Cihat Paşa, siyasilerin kulakları seçim dolayısıyla tıkalı.
  • 4 Yıl Önce

Hava

Allah belanı versin fetö amin
  • 4 Yıl Önce

Fetoculer

Ankara ilinde ikametgah ediyorum adamlar ülkemizde normal maaşla çalışıp emekliliklerini doldurmaya çalışıyorlar ve ulkemizde belli insanlar fabrika sahipleri fetocu olmasına rağmen halen üretim yapıp mason olarak geziyolar bu adalet değil bu ülkenin hiç bir gencine fedakarlıklari yok vatan hainlerini emanet ülkede bizim gibi gençler yaşayamaz ilahi adalet istiyoruz yönetim istifa etsin
  • 4 Yıl Önce

Ali

Fetöcü oldugu nasil anlasiliyor? Onlardan degilse fetöcü damgası mi vuruluyor nasil yani ya ?! Allah yardımcımız olsun !!! ALLLAH İMDAT ALLAH !!!!
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Çok basit devlet görev vermeden yurtdışında görünüyorsa fetocudur görevliden görevinin başına gel

YOK ARTİK

BU KADAR ACİZMİŞ DEMEKKİ HUKUMET
  • 4 Yıl Önce

Ahmet Orhan

Bu fetö itlerinin geçmişte aldıkları maaşlar vs ire hepsi geri alınmalıdır. Bu itlerin emeklilik edilmelerinin önü kesilmelidir.bu itler gitsinler sümüklü itten alsınlar
  • 4 Yıl Önce

K Maraşlı

Vatan haini kim varsa Türkiyenin havası suyu ekmeği haram olsun.! ne emeklisi yahu tasmalarını kim taktıysa onlar beslesin
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Kılıçdaroğlu Affedeceğim diyor.
  • 4 Yıl Önce

Aziz bey

Çok haklısın hocam,bunların önü hemen kesilmelidir.ve geriye dönüklülerde bu kapsama girmelidir.itirafçılarda emeklilikten faydalanmasın ki birdaha böyle bişey düşünenler bir daha düşünsünler
  • 4 Yıl Önce

Sema kızıl Kaya

Erdoğan ve akp mhp lilerde ilerde Türkiye’den kaçacaklar Şimdi TBMM kendine maaş ayarlıyor Bizim başımızda firavunlar var
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Kaçacak diyenlerin kendileri kaçtı sende onlardansın herhalde

Musab

Milletin böyle nir talebi yok .. Sizin beklenti çok yüksek Yeni zamanda kendinize nasıl bir yayın politikası uygulayacaksınoz
  • 4 Yıl Önce

metin

Siyasi partilerin oy istismarı yapmamaları için Örgüt üyeliği kesinleşmiş olan kişilerinde oy kullanma haklarının alınması gerekir.
  • 4 Yıl Önce

Celal Erdoğan

Değil emekli maaşı bunlara fetöcü hainlere tuvalet çukurundan bile bir damla su verilmesin. Allah hepsinin belasını versin. Zaten çoğu rezil hüsva beter olsunlar. Şerefsiz mahluklar....
  • 4 Yıl Önce

Hakan Dervisoglu

Cihat Yayci çok büyük bir kahraman. Temmuz 2016 dan Aralık 2018 e kadar, 1,5 yıl emekli olmak isteyen 2450 kişinin emekli evrakıni SGK ya gondermeyerek engel olmuştu. Keşke herkes böyle yapsaydı.
  • 4 Yıl Önce

Yeniden yapılanmaya devam ediyorlar yurtdışında!

Cihat Yaycı paşa çok haklı!!! Ve Yurt dışında hâlihazırda ikâme eden, başka stk dernek cemeat vb mecra ve mefkurelere yerleşen renklendirilmiş fettöşiler, önceleri kendilerini gizlemek için sosyalmedya hesaplarından fetö aleyhine paylaşımlar yaparlarken ; bu yıl 15 temmuzda fetö aleyhine tek bir paylaşım yapmamaları oldukça ilgimizi çekti!!!  
  • 4 Yıl Önce

Yaşar Özkaya

Bu nasıl bir devlet yahu. Hainlere maaş verebiliyor. Her şeye Erdogan'mı yetişecek Adalet bakanı ne iş yapar orada süs için mi duruyor? Adalet bakanlığı ve milli eğitim maalesef Akpartinin elinde değil bu bakanlıklar muhalefetin elinde. Demirtaş a hala maaş verebiliyor yazıklar olsun.
  • 4 Yıl Önce

Halil sadıç

Fetocu olanları bilipte bildirmeyenler alçaktır haindir,,

Memur

Kamuda kadrolar onlarda....sakami bu...Bizlere sakir sakir mobing ....
  • 4 Yıl Önce

Yasin

Evet Evet Gerçekten vatan haini olanlar.. Mecliste olup pkk terör örgütü diyeyeyenler... İhale ile devleti dolandıranlar.. Hepsi hepsi
  • 4 Yıl Önce

Vatan sever

İnsanın kanına canına dokunur öyle bir hak verilirse
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Hakan şükür vekil emeklisi maaşı alıyor, gerisini siz düşünün artık.yuh yazıklar olsun
  • 4 Yıl Önce

m.n.

Vatana ihanet edenlerin bu vatandan faydalanmaya devam etmeleri, hele bu milletin emekleri üzerinden para kazanmaları kabul edilemez. Bu konunun gündeme getirilmesi çok iyi olmuş.
  • 4 Yıl Önce

Sare Aydın

Fetö ve pkk sempatizanı yurtdışında yaşayan yaz aylarında Türkiye de tatil yapan hainlerede vatandaşlıktan çıkarma ve mallarına el koyma işlemi yapılmalı. Çeşme de yazlığı olan pkk kalılara dikkat çekmek istiyorum. Devletimiz aciz değildir.
  • 4 Yıl Önce

mustafaca

ciddi olamazsınız ......bu gerçek ise bu devlet batsa işgal edilse daha iyiydi derim ben..ulan milli eğitime bir işimiz düştü 4 yere git gel anamız ağladı ispat edene kadar yahu adam gözünün önündekine inanmıyor da yurtdışına kaçanlara nasıl maaş verir bu devlet ?????? bu ülkeyi vallahi anlayamadan öleceğim
  • 4 Yıl Önce

Halil sadıç

İyi düşündü mü? Suriler gibi itilip kakılmayı göze aldı mı,ne demek devlet e beddua edilirmi? Batarsa ,,,,, ,,,,,görürsün,

Haklısın

Haklısınız siyasi ayağını ortaya çıkaralım ondan sonra yapalım olmazmı ne dersiniz akit gazetesi ve avanesi olarak olurmu bence böyle iyi olur
  • 4 Yıl Önce

Akit okuru

Bu maaşları derhal yaycıya versinler onun hakkı ...
  • 4 Yıl Önce

Zafer

Khk lıyım yani hiç bir ihaleyi yolsuzluk yaparak almadım, sıfırla diye ses kayıtlarım çıkmadı, kesilen emeklilik pirimleri faiziyle ödensin emeklilik haklarımızı geri verelim
  • 4 Yıl Önce

Mustafacya vevap

Hadi ordan 

mustafaca

sana kim dedi sümüklünün peşinden git diye a akıllım..kendi kendini batıracaksın farkında değilsin hala hala

bahri öztürk

şerefsizler yağmurlu havada su vermeyin devletimiz bunlara maaş vermez vermemesi gerekiyor
  • 4 Yıl Önce

Mevlut

Aile reisi yanlış yapmış cezasını çekmeli.Cocuklarin suçu ne .Varsa çocukları emekli maaşından yararlanmali...
  • 4 Yıl Önce

Halil sadıç

Hayııır,,bunların neslindende adam çıkmaz ,,( Nuh deiki eyy rabbim : bunları sil süpür hatta bunların soylarınıda sil süpür birtane bile bırakma , bunlardan doğacak olanlarda kâfir ve facirler olur,Nuh suresi,26 , 27

Enişte

Bunu Akp içinde de FETÖ’cu olduğu olduğu asla kabul edilmez 
  • 4 Yıl Önce

Cemal Altın

2009 sonrasi goreve alınan 25 bir devre denetim elemanının 23,ü KHK ile görevden atildı ama hiçbiri hakkında dava bile açılmadı. Girişleri şaibeli bu KHK,lileri simdi K.KILUÇDAROĞLU göreve mi iade edecek. Eksik soruşturma var.
  • 4 Yıl Önce

Cemal ALTIN

Sadece FETÖCÜ,ler değil, devletten maaş alan HDP,li mv. veya Belediye başkanlarına da hiç bir maş vs. ödenmemeli. Nasil devlete girdikleri doğru dürüst sorgulanmayan veya kripto hakimlerce beraat ettirsn irtibat ve iltisaklılar da göreve iade edilmemeli.
  • 4 Yıl Önce

Keko

Acil kesilsin
  • 4 Yıl Önce

AKIN SELAHATTİN

devlet yurtdışında olan herkesi incelemeli ve kaçanlar dahil belediyelerin sırtından geçinen bankamatik memurları dahil hepsinin devletten ilişiği kesilmeli ve aldıkları maaşlar misliyle geri alınmalıdır. devlet gücünü göstermelidir her kuruşun hesabını yapmalıdır...
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Yahu bu iktidar napıyo böyle hani. Toplumu bu konuda test etmenin manası yok. Haine merhamet vatana zuldür.
  • 4 Yıl Önce

Yom

Fetöcülerle aynı yatağa girmiş tüm siyasetçilerin de emeklilik hakkı elinden alınacak mı? Yoksa gene bankaya para yatıran, fetöcü birine slm nbr diyen mi cezalandırılacak?
  • 4 Yıl Önce

Yom

Ya zaten sizin dışınızda bir fikir beyan eden herkes fitneci. Söylediğim gayet açık, eğer emeklilik hakları elinden alınacaksa, o zaman fetöye karışan siyasilerinki de alınmalı. İşinize mi gelmiyor, hayırdır trol kardeş?

Osmanlı

@yom arkadaş yine fitneyi yapmış hadi oradan be cahil. Dostlar bu "YOM" linki yorumcu trol işi toplumu germek olabilir dikkat edelim bu çakmalara.

20000

herkes hakettiyse çalıştığı emeklerinin karşılığını emekli olunca almalı..yanlış bir düşünce..bu zalimlik olur akit..cezası olan çeksin..ama emekli maaşını vermeyelim olmaz..
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Hakk etti derken çalınan sorular sayesinde memur olanlarımı kastediyorsun bunların yedikleri içtikleri herşey haram sende onlardansın anlaşılan

Mehteran

@20000 hadi oradan be hadsiz fetö ağzıyla konuşma defol git. Devlet senin gibileri takip etmeli.

Hasel

Feto hainleri emekli edilip,devletin parasından mı istifade edecek.Amerikaya gitsinler,feto gurubu veya hizmet ettikleri abd emekli etsin.nokta.
  • 4 Yıl Önce

Zafer

Bu devlet haka hainlere bu milletin vergileri ile maaş ödüyor devleti bazi makamlarinda bulunalar her seyi sayin cumhurbaşkanından bekliyor yazıklar olsun 15 temmuz sonrası ben Cimere bu konusa bir şikayette bulundum ama hic bir sonuç alamadim cimerdeki başvurum gözükmüyor yazıklar olsun
  • 4 Yıl Önce

Yılmaz

Kanun çıkarılmalı, emekli aylığı alan ve almak için başvuran bu hainlerin böyle bir hak'ka kavuşmaları bu devlete, millete ihanettir.
  • 4 Yıl Önce

Bora

Çok doğru tespitler. Çok yaşa Yaycı Paşam.
  • 4 Yıl Önce

Zülkarneyn

Bu milletin beş kuruşu dahi onlara ve onlara fırsat verenlere haram olsun.
  • 4 Yıl Önce

ADİL

EVET O GENARELİMİZİN ELLERİNDEN ÖPÜYORUZ TESPİT ŞAHANE
  • 4 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

BOŞUNA DEMİYORUZ DÜNYADA ÇOK AZ TÜRKİYE GİBİ BİR ÜLKE ,,, KANINDA VE DAMARINDA İSLAM VE MİLLET VARKEN ZAR ZOR BİR AZGERİ ÜCRETLE GEÇİNİYOR****** DİĞER YANDAN KANINDA KEN DEVŞLETİNE MİLLETİNE BAYRAĞINA HAİN OLAN ,,BUDA YETMEDİ TÜRK DÜŞMANLARI ÜLKELERİNDE ,,, HALA BU MİLLETİN VERGİSİYLE **** BU HAİNLER EMEKLİ MAAŞI ÖDENİYOR,,,, YAHU DÜNYANIN EN GERİ KALMIŞ DEVLETİ VE MİLLETİ BUNU YAPAMAZ,,,AMA BİZLER YAPIYORUZ,,, ŞİMDİ ANLIYORUM AVRUPALILAR NEDEN BİZ GERİ KALMIŞ DİYORLAR DEMEK BU YÜZDEN,,,VAH VAH,,
  • 4 Yıl Önce

Tuncer

Çok yerinde bir tespit

Millet

Söyleyecek bir şey yok, bu devlet henüz güçlü bir devlet olamamış. Yazıklar olsun, bu itlere maaş vermek benim kanıma dokunuyor.
  • 4 Yıl Önce

Çılgın Türk

Defalarca kez burda yazdım hükumet  fetoculara hala maaş ve ödenek veriyor onlarda hakkını verip köpekliğini yapıyor aktif memur burokratlar siyasetçiler kaçanlar EYTbatiriyor öylemi benden kestiğini bu kanibozuklara yediriyor ölen 251 vatanevladinin kanı var ellerinde
  • 4 Yıl Önce

Zülkarneyn

Devlet kadrolarında halen çalıntı soru ve cevaplarla göreve gelmiş on binlerce fetöcü memurlar var. Hükümet hiç bir şey yapmıyor. Bizden sonra tufan diyor

Salihce

Suçlu da olsa , idam cezası alsa bile , TC vatandaşı olarak emekliliği veya başka bir ödemeyi hak kazanmışlar ise ödemeyi kesemesin. Dinen haram kanunen la mümkün. Yinede yaparsan zalimsin.
  • 4 Yıl Önce

Recep

Milletin hakkını ye sonra ben hak ettimde ..

HELAL

HELAL OLSUN DOĞRUYU SÖYLEMİŞSİN BU CANİ AVANAKLAR SÜRÜSÜNE

Misafir

Sen kendinden, fetöcù olmadigindan eminmisin

Okur

#salihce cik belli senin derdin toplumda infial yaratmak ama yemezler senin gibi maşalar bu milleti yıldıramaz. Kıt aklınla millete akıl vermek Hele ki dinden akıl vermek senin haddine değil.

Gökbey

@salihce sen ne ayaksın yahu bir orda bir burda bu nasıl Bi fitne sevdası sendeki. Az biraz milli olun la. Haddinizi bilin la. Kelime oyunlarıyla milleti enayi yerine koymayın hadi oradan.

Yılmaz

Salihce, ailenden biri hırsızla bir olup evinizi soysa, cinayet işlese demek ki sofrada yer bulabilir ve eve girip çıkabilir öyle mi? Peki Osmanlı haneden üyeleri her şeyleri ellerinden alınarak alel acele beş parasız sürgün edildi, bu kanunen mümkün, dinen caiz miydi? Yapanlar şefkatli ve merhametli mi davranmışlardı? Pes vallahi..

099

yetmez teröre destek çıkan ve hainlik eden ne kadar varsa millet vkline kadar hepsine gelsin
  • 4 Yıl Önce

bir

EVET DEVLETTEN BEKLİYORUZ. Hainler Milletin üstüne kurşun yağdırdılar Birde maaş mı alıyorlarmış, Vatan hainleri, Meclis'teki CHPKKFETÖ, HDPKK'LI İPKKLI devapkklı, gelecekpkklı, saadet pkklıiçinde adliyemiz düzenleme YAPSIN hangi ülkenin Meclisinde terörist mecliste maaş ALIYORLAR
  • 4 Yıl Önce

Tuncer.

Bu hükümet terörle mücadele etmiş, bu sebeple yüksek okulu bitirememiş lise mezunu polislere 3600 ek göstergeyi çok görmüş faydalandırmamış, devletine ve milletine silah doğrultanları adeta ödüllendirircesine hertürlü haktan faydalandırmakta, şimdi soruyorum hain kim? Biran önce bu adaletsiz uygulamadan dönülmesi gerekmektedir.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Tabi ki senin gibi .. zekalilar
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23