Evlat nöbetimiz PKK’yı bitirecek
Evlat nöbeti 4. yılına girerken, Diyarbakır Annelerinin sembol isimlerinden Ayşegül Biçer Akit’e çarpıcı açıklamalar yaptı. 4 yıllık süreçte aldıkları tehditleri, uğradıkları zorbalıkları dobra dobra anlatan Biçer, “Annelerin bu azmi PKK’yı bitirecek” dedi. Terör yandaşlarının “Güneydoğu’da zulüm var” sözünün gerçek olduğunu da ifade eden Biçer, “Evet bölgede PKK ve HDP’nin büyük bir zulmü var. Daha ağzı süt kokan evlatlarımızı Kandil’e kaçırıyorlar” diye konuştu.
son söz
Cuma aktaş
ramses