• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Başkan Erdoğan'dan yeni anayasa mesajı: Umudumuzu kaybetmedik

Başkan Recep Tayyip Erdoğan "İnsan haklarına dayanan, sivil, demokratik ve özgürlükçü bir Anayasayı ülkemize henüz kazandıramadık. Ama umudumuzu kaybetmedik. İnşallah siyasetin iklimi uygun hale geldiğinde yeni çalışmayı tekrar başlatabileceğimizi ümit ediyoruz." dedi.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ercan

Mahkemenin siyasi karar verdiğini söyleyen bir Erdoğan görünce şaşırdım, AİHM'den bahsettiğini daha sonra anladım.
  • 4 Yıl Önce

Doğan

yok artık hala mı olmamış :) :)
  • 4 Yıl Önce

Abuzer

Ben kaybettim, hükümsüzdür.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Türkiye tarihi bundan daha uzun ve güçlü bir iktiadar gördümü, daha ne olsun, daha ne engeli, hep umut, vaad, gerisi boş.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23