• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İşte 82. ilimiz! Görenler şaştı kaldı... Belediye başkanı plakaya yazdı

Tarsus Belediye Başkanı Haluk Bozdoğan, Tarsus'un coğrafi konumu, sosyolojik ve ekonomik yapısı ile il olması gerektiğini belirterek makam aracının plakasını 82 yaptı.

12 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

YUSUF ZOR

Biz Alafabetik sırada ilk sıradayız. 82 ALANYA
  • 4 Yıl Önce

Molla Kasım

O Mercedes s 350 marka makam aracından inip daha mütevazi bir araca binde ve ona verdiği paralarla yatırım yaparak vatandaşa iş imkanı sağlasaydı ciddiye alınırdı. Şov yapmamın anlamı yok.
  • 4 Yıl Önce

Bal

Alooooo savcılık, tatiliniz kolay gelsin. Umarım denize açılırken fazla yorulmuyorsunuzdur...
  • 4 Yıl Önce

Tufan

O zaman oldu olacak istanbul esenyurt, bağcılar, fatih v.b ilçeleride il yapalım.
  • 4 Yıl Önce

TBMM yetkisini gaspı ve trübüne ıynamayı bıraksın kendi işini tam yapsın önce

..........
  • 4 Yıl Önce

Sakaryalı

Gebzeyi il yapmayıp parçalayan utansın.
  • 4 Yıl Önce

Demir İnal

Yeni bir 'haçlı' misyonu. Hz. İsa'nın getirdiği dini en çok bozan, 'Papalık' müesseseni icad eden 'Aziz' Paul'un memleketini öne çıkarma harekâtı
  • 4 Yıl Önce

Hamyas

Saçmalamış başkan. Tarsus adanYla birleşmiş, mersinle birleşmiş. İl olma ihtimali sıfır dır. Cehapeli başkan şow yapmış sadece.
  • 4 Yıl Önce

muz cumhuriyeti

Bende 83 yazdirayim ozaman plakama. Ne guzel muz cumhuriyetindeyiz zaten
  • 4 Yıl Önce

Kanun Kanundur.

Sahte plakanın TCK'daki karşılığı; resmi evrakta sahteciliktir.
  • 4 Yıl Önce

Bal

Savcılar nerede?

ilginç:)

fenerbahçenin 6 yıldızı gibi oldu, olmayan birşeyin plakası
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23