• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sitenin laikçi müdavimleri buna ne diyecek? Ekşi çukurunda öyle bir başlık açıldı ki...

Sık sık İslam'a ve Peygamber efendimiz Hz. Muhammed'e dil uzatılan Ekşisözlük adlı sitede bu sefer laikçileri kızdıracak bir başlık atıldı.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Cevat erdem

Yunanlılar bile yüzbin zayiat verdik diyor sizin bu Türk düşmanlığınız nerden geliyor
  • 4 Yıl Önce

P.Ç

ŞEREFSİZLER BURAYA TATİLE GELDİLERDE BIKIPTA GERİMİ DÖNDÜLER 
  • 4 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

EĞRİ OTUZ DÜZ KONUŞ DERLER,,, İNSANLARI ELEŞTİRMEK YANLIŞ,,,TV KANALLARI ELEŞTİRMEK YANLIŞ,,,YAYIN SİTELERİNİ ELEŞTİRMEK YANLIŞ,,, LGBT ELEŞTİRMEK YANLIŞ,,AHLAKSIZLIKLARI ELEŞTİRMEK YANLIŞ,,SAY SAY BİTMEZ,,,ASIL ELEŞTİRMEK DEVLETİN SİYASETİNİ VE ANAYASASINI VE KANUNLARINI ELEŞTİRMEMİZ GEREK,,,BÜTÜN BUNLARA İZİN VEREN DEVLETİR,,BİZİM HAKIMIZ YOK ELEŞTİRMEYE,,,
  • 4 Yıl Önce

ADİL

LAİKÇİLER ONLARIN DERDİ SADECE İSLAM VE MÜSLÜMANLARLADIR SİZ HİÇ ONLARIN BAŞKA BİR DİN VE MENSUPLARINA BİRŞEY DEDİKLERİNİ DUYDUNUZ MU BU YAZIYIDA MEMNUN KARŞILARLAR ÇÜNKÜ BUNLAR YUNAN AŞIKLARI ZATEN TARIK IN YAZISINDAN BELLİ BELKİDE BUNLAR GİZLİ YUNANLAR
  • 4 Yıl Önce

Bal

Sabetay'ın enikleri bunlar kardeş...

Tarık

Sizin karın ağrınız şu; yunan-italyan-ingiliz-fransız ve ruslar Osmanlıyı bölüştü, kalan küçük bir parçada şeriat ile yaşamaya devam edecektiniz ve mutlu olacaktınız ama olmadı. Büyük Türkiye cumhuriyeti kuruldu. Bunu hazmedemiyorsunuz.
  • 4 Yıl Önce

Bal

Senin ve senin gibilerin karın ağrısı şu; yunan-italyan-ingiliz-fransız ve ruslar daimî olacaktı ve Türklük nâmına iz kalmayacaktı ve gavur gavura yaşamaya devam edip mutlu olacaktınız ama olmadı ve elinizdeki bozuk maya tutmadı. Bu vatanı 'Allah Allah' diyen müslümanlar fethetti sonra da müdafaa etti. Bunu bir yerine dövme yaptır: Türkiye'nin sahibi toprağın her karışını kanlarıyla sulayan müslümanların torunlarıdır, neslidir. Türkiye müslümanlarındır ve öyle kalacak Allah'ın izniyle. Beğenmeyen yunan'a sığınabilir ne de olsa sınırlar açık. Güle güle canım...

Putsavar

Yörük Ali Efe'nin hayatını okuyun. Nazilli'de Atatürk'ün emri ile yunan karakoluna yapılan ilk baskın, ardından topyekün saldırılar ve yenilen bir yunan ordusu. Bırakıp gittilerse bile keyiflerinden gitmediler herhalde. Onca şehidimiz kemiklerini sızlatmayın. Nankör olmayın.
  • 4 Yıl Önce

Bal

Denize menize dökülen yok. Kimi bitini, kimi i.ini kimi de .içini bırakıp gitmiş. Ortak noktaları her konuda devlete karşı olmak, takoz olmak. Muhalefetin aktörlerini inceleyince durum netlik kazanıyor...
  • 4 Yıl Önce

Yılmaz

Ee, doğru zaten bu. Yunanlılar 7 Türk ordusu 9 Eylül de İzmer'e girdi. İki gün sonra gelip nasıl denize döktük anlamı var mı bunun! Tarihi doğru ne ise o yazılmalı konışulmalı.
  • 4 Yıl Önce

yalancı tarih yıkılıyor

Bunu 50 senedir her konferansında her makalesinde yazan allahın rahmeti üzerine olsun kadir mısıroğlu zaten söylüyordu hiç bir çağdışı ortaçağ zihniyetli atacı laikler itiraz bile edemiyordu artık yalan tarih çocuklarımıza öğretilmesin
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23