• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Mustafa Kemal kendi istedi: Hutbelerde anmayın

Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ cuma namazında Kemalistlere şirin görünmek için kendi çapında provokasyona imza atmıştı. Cami cemaati Özdağ'ı tınmayınca provokasyonu elinde patlamıştı. Gündemde tutunmak için çeşitli senaryolar tasarlayan Ümit Özdağ hutbede neden M. Kemal anılmıyor diye tepki gösterince cahilliği ile ön plana çıktı.

30 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Fatoş

48 yıllık hayatımın bana öğrettiği bir şey var ki, "kişi kendinden bilir."
  • 4 Yıl Önce

Vatan

Tabi kendi isteğine saygı duymak ve isteği doğrultusunda uygulamak gerekir.
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Çakma Atatürkçüler, doymadınız mı Atatürk'ü kullanmaya, bırakınız milletin gönlünde orjinal haliyle kalsın.
  • 4 Yıl Önce

lkj

al sana dua Rabbim benim islami ogrenipte yasayamamamin vebalini ondan sorsun
  • 4 Yıl Önce

popüler

Dinim ile arama engel koyub küffarın yasalarını da empoze edene Dua etmek ahmakliktan da öte bir şey olsa gerek.
  • 4 Yıl Önce

099

Allah ve Rasulune savaş acana tüm dünya kıyamete kadar dua etse ne faydası olacak.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet A.

Ümit …. söyleyin Atatürk'ü iyi okusun.
  • 4 Yıl Önce

Sedat

Laikciler sizinde durumunuz zor, inkarinizi inkar ediyorsunuz,….lar
  • 4 Yıl Önce

Fatoş

Laikliği beğenmiyorsan, gidip bir Arap ülkesinde bir yıl yaşamayı denesene. Yaşayanlar Türkiye' yi mumla arıyorlar. Biraz araştır.

hun

biz çok eyi anıyoruz  
  • 4 Yıl Önce

Yaren

Dedigi her seyi yapip saygi duyuyorsunuz ya akit bunu haber yapin tabi
  • 4 Yıl Önce

sdk

müslüman degılkı ve İSLAM düşmanı sıfatı ne olursa olsun adı gecemez
  • 4 Yıl Önce

Fatoş

O kadar hastalıklı bir bakış açınız var ki akıllara zarar. ATATÜRK demeye bile diliniz varmıyor. Devletimizin kurucusu Mustafa Kemal ATATÜRK' tür. Hani Kurtuluş Savaşı' na öncülük eden, bizleri düşman işgaliyle yaşamaktan kurtaran kişi.. Sürekli siyasete alet ettiğiniz CAMİLERİMİZDE bugün hâlâ ezanlar okunuyorsa, bunu borçlu olduğumuz adam. 
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Hz Muhammed SAV çok zor şartlarda vazife edildiği dinin tebliğini gerçekleştirdi dalda geçildi alay edildi üzerine pislik atıldı ambargo uyguladı Büyük savaşlarda komutanlık yaptı İnsanları o pislikten ateşe sürüklenen halden cennet yoluna Allahın yoluna çıkardı ve Allah buyurduki Ey Muhammed SAV sana MİNNET duyuyorlar MİNNET ALLAHA dır. Bugün BURADA YAŞAYANLAR İÇİN O EZANLARIN SAHİBİ BU İŞİ İŞLEYENLER KAFİRLERİN TAKENDİLERİDİR BUYURDUĞU BİR DURUMDA İSE buna SEBEP GÖKTEN İNDİĞİ İDDA EDİLEN DOGMA YERİNE PARTİNİN İDEOLOJİJİNİN TERCİH VE DİKTA EDİLMESİDİR

Abdülhamid

Çok şükür camilerimizde ezanı Muhammedi arapça okunuyor aslı gibi.

Anka

Ayyy ya insan ancak bu kadar cahil olur.Hangi cağda yaşiyoruz ya.Hala ayni masallar,ayni yalanlar.Atatürkcülerrrrrrr.!!!!! Birakin adami mezarinda rahat uyusun bari...Ezani kimler susturdu , ku rani kerimi kimler yasakladi,? Harf devrimi niye yapildi,? Ayasofya yi kimler müzeye cevirdi ve niye? Bunlari siz bilmiyorsunuz ve 85 yildir hic izinden dönmeden yan gelip yatan sizlerin akliniza bizlerin ihtiyaci yok o O 85 yildir kuma sogtuğunuz kafanizi cikarip bir dünyaya bakin,ama ayık kafayla bakin...

Cüneyt beyaz

Yanlış bilgi veriyorsunuz ,
  • 4 Yıl Önce

Beyazıt

Sen doğruyu yazaydın ya madem.

ersan

akit M.Kemal ATATURK un adini agziniza almadan once yikayin.ayrica kemalist lafini ilk ingilizler cikartmis dir.M.Kemal in etrafinda toplananlara kemalist diyorlardi.siz gerisini anladiniz
  • 4 Yıl Önce

Fatoş

Herkesin yazdıkları mı kırpılıp yayınlanıyor. ? Yoksa bu RTÜK sansür muamelesi bana mı özel.?

Fatoş

Daha kullandıkları tabirin nerden çıktığını kimlerin ne amaçla söylediğini bilmeden kullanıp, düşmanlarımızın ve bu milleti birbirine düşürmek için fırsat kollayanların ekmeklerine yağ sürüyorlar ve belki de farkında bile değiller. Son yirmi yılda bizi bu hâle getirdiler işte kardeşim. Çok üzücü...

Sercan

Niye sen doktor musun millete yıkanın diyorsun.

Bekir

Kkemalistler kendileri anitkabirde dua etmiyorlar bizden niye dua bekliyorlar. 
  • 4 Yıl Önce

Fatoş

Siz zahmet edip de dua etmeyin zaten. ....... duası kabul olsaa .....

diyarbakırlı

Gerek Özdağ'lar gerekse de Öztrak'lar vb... gibiler olsun, bunların özgeçmişlerine baktığımızda babalarının vekillik kisve şımarıklığı ile hoyratça yetişmiş ve devletimizi babalarının malı çiftliği, milletimizi de kendilerinin uşakları algısıyla hareket ederek burunlarını her şeye sürtmekteler.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Böyle olur bizim politikacılar bizede şiştin mi diye sormak kalır. Harbi söyle şiştin mi?
  • 4 Yıl Önce

mtan

Ayasofya'yı tekrar açana rahmet okunur !
  • 4 Yıl Önce

Fatoş

Kim açmıştııı..? Haaa.. Şu herkesçe kandırılan şahıs. Allah o günleri gösterirse biz de rahmet okuycaz tabii de işte milyonlarca insanın kul hakkına bir faydası olur mu.? Sanmam.

Abdullah Murat

Gökten indirildiği İDDİA EDİLEN dogmanın (öğreti deneyden geçmeden olduğu gibi inanılan) kitabı dersen; kitabın KURAN dinin İSLAM OLMAZ.
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Sadece kuranı islamı değil Allaha ait daha önce gönderdiği tüm semavi dinleri ve bunalara ait kitaplar olan zeburu tevratı incili ve diğer elçilere gelen tüm sayfaları Allahın gökten katından indirdiğini inkar etmiş (iddia) ve kendi kurduğu bir partinin ideolojisini bütün bunlardan üstün olduğunu ifade ederek islamdaki karşılığı açık küfür ve şirk cürümünü işleyerek kendi kurduğu Türk Irkçılığına dayanan kültünü ilan ve böylece İslam müslüman olmadığını yada islamdan çıktığını ikrar etmiştir. Kurandaki tabiri ile imandan sonra göğsünü inkara açmak ve inkarı arttırmak.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23