• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Rifat Hisarcıklıoğlu'ndan heyecanlandıran "TOGG" açıklaması

Yerli otomobil TOGG ile ilgili açıklamada bulunan Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Başkanı Rifat Hisarcıklıoğlu, "1960'ta yarım kalmış bir rüya ve dünyayla teknolojisi aynı zamanda yarışacak yani dünyanın gerisinden değil, yüzde 100 elektrikli, IP hakları bize ait olan, Türkiye'ye ait olan yani başkasına ait olan değil, ilk çıkışta yüzde 51 yerli olan bir otomobili yapacağız" diye konuştu.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Haktan

Saçma sapan yüzde yüz yerli...ama yüzde elli bir yerli...ip si bize aitmiş.. Güldürme ya plakası dersen anladık
  • 4 Yıl Önce

Tüh

Yeter ya Allah aşkına saçma sapan başlık atıyorsunuz içerikle hiç alakası yok. Millet sizin yüzünüzden dinden soğuyor. Biz de sizi bir daha takip etmeyeceğiz bu gidişle...
  • 4 Yıl Önce

Altın yurdu

İtalyan, Alman, İngiliz ortak yapımına milli demek gayrimillilerin işidir. Bu ülkeler projesini yapıp elimize verdiler fabrikasını kuruyorlar bütün malzemeler, makinalar, motorlar, yarı robotlar Avrupa'dan geliyor ve buna milli diyoruz. Bu kadar açıkken yalan yazıp, halkı kandırmak seriatcilarin işidir. İnsanları dinden soğuttular deist ler ve ateistlerin sayısı korkunç arttı.
  • 4 Yıl Önce

rafet tunaeri

Çok güzel gurur duymamak mümkün değil.Fakat Rıfat bey yıllardan beri başkan.Neden şimdiye kadar araç üretimini kendi çabalarıyla yapmadılar. Ekonomik güçleri vardı.Reis zorlamasaydı bu işi de girmeyeceklerdi bu firmalar.Bu vatanın ekmeğini yiyen buradan para kazanan tüm sanayiciler devlete sahip çıkın. Dış güçlerle işbirliği içinde veya şirket ortaklıkları olanlar aman dikkat edin dış güçlerin esiri olmayın. Hisselerinizin çoğunluğu sizde kalsın.Yönetim sizde olsun.Vatanını seven sanayicilerden devlete gerek kalmadan da büyük işler yapmalarını vatandaşlar olarak bekliyoruz. İsteseniz ülkemiz dünyada 1 numara olur. Ama üretmeyin biz satalım daha çok kar ederseniz diyenlere kanan veya riske girmek istemeyen sanayicilerimiz çok olmuştur.Bu vatan bizim aynı zamanda sizin. Doğduğunuz ekmeğini yediğiniz ülkemize daha fazla yarar sağlamanız dileğiyle.Bu dünyanın sonu 2 metrelik kefendir.Unutmayalım.
  • 4 Yıl Önce

Kbvn

Şunun fiyatını bir söyleyemediğiniz gitti madem ben söyliyim 1.200 000 tl. Yalanmı
  • 4 Yıl Önce

Onur kilinç

Maşallah
  • 4 Yıl Önce

Enişte

%49 ve en önemli parçaları yabancılara ait olan otomobil ne yerli ne de millidir.Heyecan bu mu güldürmeyin insanları.
  • 4 Yıl Önce

Ali Kaeakeseli

Burada heyecanlanacak bir şey göremedim. Ama ben sihirli fasülye, Noel baba ya da cennet deyince de heyecanlanmıyorum. Belki bu olmayan şeylere heyecan olayı size özel
  • 4 Yıl Önce

41kete maşaallah

Rabim dunyayasatmaknasipwtsin cahiler durduramadan SONRA ACIZDIYE COK BEDUAEDIYOLAR DURDURANLARA BATIYABAKIP
  • 4 Yıl Önce

saman temin edilir

hisarcıklı oğlu sen şimdi % 51 dedinya yarın ne kadar önünde samanı bitmiş öküzler varsa böğürtülerini duyarsın nerede benim samanım diye
  • 4 Yıl Önce

siz yapıncaya kadar

tüm markalar yaptı satıyor siz hala yapacağız edeceğiz.... çin bile bir yıl içinde yeni marka oluşturup fabrikayı kurup seri üretime geçti şimdi türkiyeye avrupaya pazarlıyor bile...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23