• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Öğretmenler Ankara'ya bir çıkarma daha yaptı! Başkan Erdoğan'dan müjde bekleniyor

Geçtiğimiz hafta Ankara'da Başkan Recep Tayyip Erdoğan ve Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer'e çağrı yapan ücretli öğretmenler yine Ulus'ta bir araya geldi. 10 bin kadro taleplerini yineleyen öğretmenler Başkan Erdoğan'dan gelecek müjdeyi bekliyor.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Habib

O bu değil öğretmenlerin çoğu il dışı tayin ile hiç bir yeri seçemedi bu yıl. Hükümet 2.il dışı tayin hakkı verir ise oyları toplar. Bu acayip pas geçilen bir konu. Kime sordu isem yer açılmamış. Hulasa yüz binler yer değiştiremedi. 
  • 4 Yıl Önce

Okur

Arkadaş devlet mecbur mu sizi beslemeye. Herkes öğretmen olma peşinde devlet bu gidişe dur demeli. Ülkede öğrenciden çok öğretmen var yahu daha evvel sayın cumhurbaşkanımız da söyledi ihtiyaç yokken alım yapmak hangi kanunda yazar. İnin bu milletin sırtından.

Vejo

Hiç isteğiniz bitmedi arkadaş düşün devletin yakasında burda hükümet bir şey isteyecek söyleşiler öğretmenlerdir ne istiyorsunuz bitmedi bitmedi hükümet özel sektörde çalışanlara baksın günah yahu gunah
  • 4 Yıl Önce

Cenk

Her yıl almaları gereken atamayı sayı olarak yapsınlar başka bölümlere fazla alım yapılacaksa Onu hükümet extra olarak alsın Her sene 2000 aldığına 400 atarsan haksızlığın kralı olur ne umutla bekliyorduk
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23