• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Aziz Sancar beyin kanserinin tedavisini buldu

Türkiye'nin ilk ve tek Nobel Bilim Ödülü sahibi insanı olan Prof. Dr. Aziz Sancar, kendisine Nobel kazandıran DNA Onarım Sistemi konusunda “merak ettiği” bir soruya cevap ararken, rastlantı sonucu beyin kanserinin tedavisini buldu. Sancar'ın keşfine göre EdU molekülü bariyerleri aşarak beyine rahat geçiyor. Ama kemoterapi ilaçları beyine giremiyor. Sancar: "Madem EdU hücreleri bu şekilde hücreyi öldürüyor, eğer beyin kanseri olan bir hastaya verilirse beyine gider, bu kanserli hücreler öldürür."

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Murat

Pisiar teknolojisi bu. Bakalım aşılardan sonra başımıza daha ne işler açacak bu zatlar. Nobeli normal adamlara vermezler.
  • 4 Yıl Önce

ALLAH RAZIOLSUN BAŞARILARINIZIN DEAMINI NASİPETSİN

SIHAT İMAN HUZUR AFİYET SİZE VE TÜM İNASNLIĞA NASİPETSİN AMİN
  • 4 Yıl Önce

Sitting bull

Tedaviye baslandimi Sonuc varmi
  • 4 Yıl Önce

Okur

Keşke! Kansere tedavi kıyamete kadar kapalı gözüküyor. Önce Azrail ve ordusunu tanımak gerekir. O da imkansız.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23