"Petrol bulacağız diye ödleri kopuyor" dedi ve ekledi: Bunlara kötü bir haberim daha var
Memleket muhalifi sözde aydınlara tepki gösteren Rauf Tamer, "Ödleri kopuyor, Doğu Akdeniz'de petrol bulacağız diye" ifadesini kullandı. Tamer, "Bunlara bir kötü haber daha: Amerika F-16'ları veriyor... Nokta." diye yazdı.
NİYE ÇOK HAİN BİZDE Kİ
hasankaranfil
Doğruya Doğru
yaşamak güzel
davut
adsız cengaver