• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Mehmet Ali Şahin: Bu Türkiye için ciddi bir imkan

Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu (YİK) Üyesi Mehmet Ali Şahin, "Artık 25 yıl süreyle evlerde kullanılacak doğal gazın tamamını, kendi çıkardığımız doğal gazla karşılayacağız. Dışarıya bağımlılığımız kalkacak. Bu Türkiye için ciddi bir imkandır." dedi.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

can

allah allah bazılarının gazı var galiba memleket olan her şeye mufalete yapıyor az kaldı doğal gazı çıkartalım siz deki gaz bitmez ne de olsa başka bi gaz yapacak bir olay daha çıkar bu gazla ölüp gideceksiniz inşallah
  • 4 Yıl Önce

Seçmen

Mehmet Ali Şahin bey çok kıymetli bir siyasetçi aktif göreve gelmeli seçmen olarak destekliyoruz.
  • 4 Yıl Önce

zafer03Afyon

Ya bir günde Gazsız haber yapın.
  • 4 Yıl Önce

Emirdağ lı

Noldu zorunamı gitti?

Tik

Ne gazmış arkadaş ya. Gelen üstünde tepiniyor giden üstünde tepiniyor !
  • 4 Yıl Önce

Tik tik

Tik cik senin niye hep zoruna gidiyor ülkenin kalkınması az biraz milli ol la bu ülkenin ekmeğini yiyorsun fitne yaratma hadi oradan.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23