• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Orhan Gencebay ilk kez açıkladı: Cumhurbaşkanımızın başının etini çok yedim

Orhan Gencebay, sanatçı sorunlarıyla ilgili yakında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'la görüşeceklerini açıkladı. Gencebay, konuyla ilgili Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın "başının etini yediğini" söyledi.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Açık mektup

CUMHURBAŞKANI RECEP TAYYİP ERDOĞAN'A AÇIK MEKTUP Sayın Cumhurbaşkanı, Sizden zerre haz etmemekle birlikte, şu an için işgal ettiğiniz makama saygımdan bu satırları yazmak ihtiyacı hissettim. Beyefendi, bugün temsil ettiğiniz makam her ne kadar sonsuza kadar orada kalacağınızı zannetseniz de, tapulu malınız değildir. Seçimle veya kaderle, bir şekilde o makamı terk edeceksiniz. Zira inandığınız kitabınız "her canlı ölümü tadacaktır" buyurmaktadır. Bu gerçekten hareketle, bu makamda oturmanız, size tarihi bazı sorumluluklar da yüklemektedir. 
  • 4 Yıl Önce

Mikail

............. Öyleki yazının içindeki çelişkiler hiç bir damla .......... olmadığını gösteriyor.

Aman ne iyi.

Biz ne televizyoda ne de fotoğraflarda görmeye bile tahammül edemiyoruz artık.
  • 4 Yıl Önce

berk

ete para vermeyin. birbirinizin başının etini yiyin
  • 4 Yıl Önce

Metin

Bu mu sanatçi
  • 4 Yıl Önce

Menfaatçiler

Bunların sanatçılığı bitmiş çanak yalayıcılığı başlamış. Hepsini toplasan bir tilki etmez. Kim takar bu emeklileri.
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Toplum olarak duygusallığı ve manevi değerleri kaybettiğimiz için artık sanatçı da yetişmiyor şairde besteci de, acayip bir topluluk olduk vesselam.
  • 4 Yıl Önce

zıpzıp

sanatçı sorunları demişken gülşende sanatçı tilkimidir sıçanmıdır nedir oda sanatçı
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23