• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bu pişkinin suratına tükürülür! Sen insan olamazsın

Trafik kazası sonrası tutanak tutan kazazedeler ve görevli polis memuruna çarparak bir kişinin ölümüne neden olan alkollü sanık, "Bir şişe içki içtim, abartılacak bir şey değil" sözleriyle pişkinlikte zirve yaptı.

18 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ali

"Bir cinayet işledin asılacaksın abartmana gerek yok" diyeceğimiz günler gelecek mi?
  • 4 Yıl Önce

M.yağmur

Ülkeyi yönetenler neiş yapıyor gardaş. Yasaları benmi düzelteceem.
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

cehapenin yaşam tarzı hayat söndürdü
  • 4 Yıl Önce

bientos mariantos

Adam cinayet işlemiş, üstelik alkollü. Yani cezası iki kat olmalıdır.
  • 4 Yıl Önce

ali

kisasa kissas,cok abartmayin.
  • 4 Yıl Önce

samimi

Şu meymenetsize kullandığı arabanın hızında kendisi gibi kullanan biri çarpsın... abartacak mı abartmıyacak mı? görelim....
  • 4 Yıl Önce

KARADAGLI

ONA GORE CEZA KESILSIN VE ARDINDAN ABARTILACAK BIR SEY YOK DESIN HAKIM BEY BAKALIM TEPKISI NE OLACAK VICDANSIZ
  • 4 Yıl Önce

Vatansever

Eğer içki içip arabanla kazaya karışıp ölüme sebeb olursan ve bu kasten adam öldürmeye eşdeğer olmadığı sürece daha çok böyle haberler duyarız.  
  • 4 Yıl Önce

mahoaga

Alkolün de, aynen uyuşturucu gibi yasaklanması için bir örnek.
  • 4 Yıl Önce

Mehmedi

SARHOŞ AYYAŞ KATİL SAPIK OLUNCA HAKETTİĞİ CEZAYI ALAMAZ NİYE SELANİKLİ ATALARI İÇERDİ YA ATAYA SAYGISIZLIK OLUR HAKETTİKLERİ CEZAYI VERİRSELER..İŞTE SİZE TC FRANSIZ USULÜ FRANSIZ İLKE İNKİLAPLARIYLA MÜSLÜMAN ŞEHİTLERİN KANI ÜZERİNE YALAN VE DOLANLARLA KURULUP ADINA ATTÜRK İLKE İNKİLAPLARI DENİLMİŞ ÇAKMA VERSİYONU ALLAH BELA VE MÜSİBETLERİ SEVENLERİNİN BAŞINA VERSİN..
  • 4 Yıl Önce

ceza böyle olmalı

hakiminde o şişeyi alıp otur üzerine deyip acısı olup olmadığına bakmadan şişe ile insanlara acı verdin sende bu şişe ile şişeni genişlet diyecek
  • 4 Yıl Önce

cuma aktaş

2yıl 8 aydan 22 yıl'a kadar. 1 kişiyi öldürmüş, bir polisi yaralamış, trefikte alkollü, hız limitlerini aşmış ama 2yıl 8 aydan 22 yıla kadar diyorlar. Dalga geçiyorlar. 22 yıldan başlayıp 40 yıla gitmesi lazım değilmiydi ???
  • 4 Yıl Önce

hizipsavar

lanet üstüne olsun haram olsun bu arada
  • 4 Yıl Önce

Umuda

Alkolün neden zararlı olduğunu anladınız mı CHP li kardeşlerim
  • 4 Yıl Önce

ali

tüütüttüüüüüüüüüüü utanmaz adam.  
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

BÖYLE İNSANLAR YŪZŪNDEN BİR ÇOK İNSAN ÖLŪYOR KESİNLİKLE EN AĞIR CEZALAR VERİLMELİDİR .
  • 4 Yıl Önce

ramses

sorun diil sokun viski şişesini .......!
  • 4 Yıl Önce

Mutmaine

İSLAM memleketinde zaten abartılacak bir şey yok!! Herşey çok normal !!! Haram çok normal artık....abartmayın.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23