• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Onurlu geri dönüşleri için...

Büyükelçilerle iftar buluşmasında konuşan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Suriyeli kardeşlerimizin gönüllü ve onurlu geri dönüşleri için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz" dedi.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ALBAYRAK

ne sen ne muhalefet artık gonderemezsiniz onları onlar artık rahatlığa alıştı göndermek istesen şerefsizler isyan çıkaracak onları buraya yönlendiren zihniyetinde derdi oydu ülkelerinde savasmayanlar burada artistlik yapıyorlar truva atlarını yolladı düşman bizde seve seve içeri aldık sonumuz hayır değil...
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

SAYIN ERDOĞAN, BİR KAÇ GÜNDÜR KAİLE ALINACAK CİDDİ ŞEYLER SÖYLEDİ. İŞTE BUDUR...MESELA, DEDİKİ: "ÜLKEMİZDE KRİZ VARDIR!" BU SORUNU ÇÖZMEK İÇİN ÇABA SARFEDİYORUZ, BİTTİ, BUKADAR CİDDİ DEVLET ADAMI BUDUR KARDEŞİM ;YANİ MİLLETE ÇIKIP NEYİNİZ EKSİK VSS BOLLUK İÇİNDESİNİZ DEYYİP ALAYA ALMADI KAÇ MİLYON İCRA VAR..FARKLI BİR KONUŞMA YAPTI. ABD BAŞKAN NEDER BU DURUMLARDA? ÇIKAR KAMUOYUNA AÇIKLAR :DERKİ; ÖNÜMÜZDEKİ, 5 YIL ŞU ALANLARDA UZMANLARDAN ALDIĞIMIZ BİLGİYE GÖRE KRİZ YAŞIYACAZ EKONOMİK TEDBİRLER ALMAKTAYIZ DER..CİDDİ DEVLET ADAMLIĞI BUDUR İŞTE...YOKSA HER AKŞAM 5 MARKET YALANI OLMAZ KARDEŞİM 2 GÖREVLİ BİR TANE MARKET ÇALIŞANI TİN TİN ÖNDEN GİDECEK BİR ZETİN YAĞI ŞİŞESİ İNDİRİLİP KALDIRALACAK İŞTE SORUNU ÇÖZMEKTEYİZ" DEMEKLE HALK BUNU YUTMAZ ..Şimdi Cumhurbaşkanı sorun var ABD ,AVRUPAYI,Marketleri karıştırmadan ve çözmeye çalışacazdedi olay budur(puan verdik) işte bunu beklemekteyiz" nass" hadisesi Dünya islam Ekonomisine dönseMerkezi anlamda Erdoğan Haklı olabilirdi ama bizler Kapatilizmde yaşamaktayız. Sayın Erdoğana, biz Kemalistlere göre (HATA NEREDE)Kopya verelim bunu yapacağına ÜRETİM VE MALİYET EKONOMİSİNE DİKKAT ETMELİDİR. MESELE ORDAN KAYNAKLI YANİ İŞVERİNİN ,İŞÇİYE ÖDEDİĞİ PARA YANİ ZAM ,PETROL FİYATLARI,DOLAR VSS...BUNLAR EKONOMİK DÜZENİ BOZAR ve Fiyatları yukarı iter her zamn buna yönelmeli bu alanlarda düzenleme yapmalı yani en başta s/400 f/35 konusunu netleştirmeli çünkü kriz orada başladı 3,5,4 tl olan dolar pandemiden önce 9 fırlamıştı bunlar ip ucu buraya yönelirse, ALMANLARIN BİR ATASÖZÜ VAR ÇIKMAZ SOKAĞA GİRDİĞİNİZDE TEK YAPMANIZ GEREKEN ŞEY GERİ GERİ GİTMEKTİR...!!!(ÇÜNKÜ SORUNU ÇÖZEN BUDUR)
  • 4 Yıl Önce

murat

aha yine yan çizdi.ya bu ne rezillik .üç gün önce göndermiyeceğiz göndermiyeceğiz diyordu.valla bunlar milletle dalga geçiyor.yada söylediklerinini 24 saat içinde unutuyor.
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

kusura bakmayın başkanım, onlara harcadığınız milyar dolarlarla kendinizi iyilik meleği sanmayın. 
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23