• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

FETÖ'nün bir gülüşüne servet veren şahıs kudurdu

"Fetullah Gülen'in bir gülüşüne bütün servetimi veririm" diyen firari FETÖ’cü Akın İpek, TBMM'deki kanun değişikliği karşısında ne yapacağını şaşırdı.

18 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ADİL

OSENİN ELDE ETTİĞİN VARLIK SENİN DEĞİLDİ ZATEN FETÖYE YAMANDIN ONUN ADAMLARIDA SORULARI NASIL ÇALDILARSA BU MİLLETİN PARASINI ÇALARAK SANA VERDİLER BENDE OLSAN SENİN GİBİ DÜŞÜNÜRÜM
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Adam doğru söylemiş devlet hiç kimsenin malına çökmez, yargıların cezalandırılsın malına çökemezsin, çökerse de mafya olursun.
  • 4 Yıl Önce

Nazim Arat

Akın İpek, siz ergenokon balyoz kumpaslarinda ifadeye cagirdiklariniz yurtdisindan gelip teslim oldular. Annen senin için 15 gün sonra gelecek diyordu, anneni de mi hiç özlemedin, para bu kadar mı esir aldı seni de gavur memleketine kaçıp muslumanim diyorsun
  • 4 Yıl Önce

Vejo

O mallarım dediginiz şeyleri nasıl aldınız acaba az bile yapıyor 
  • 4 Yıl Önce

Emrah

Bağiş parasi ile şirket fabrika açilmaz. Bu adam devletten tek kuruş almadan ve sifur vergi borcu ile yurutuyordu faaliyetlerini.. devletin vergi borclarini sildigi besli ceteye bakin siz. Adam ayni şirketi gidip avrupada açiyor ve orada da başarili. Şu onyargidan kurtulun artik. Ülkeyi soyup sogana cevirenler durust çalisanlara laf atiyor...
  • 4 Yıl Önce

Ömer yılmaz

Ancamı alınmış bu karar sayın cumhurbaşkanı kurtul artık şu yanındaki kamburlardan salla gitsin alayını bak göreceksin milletin teveccühünü
  • 4 Yıl Önce

maraşlı

ulan çakal sürüleri,sırtlan sürüleri,uzaktan havlayıp durma.beri gelde konuş. 
  • 4 Yıl Önce

Tik

Adamın malına çöktüler. Hatta binlercesine . Peki helal mi? Haşa. Suçlu olsa bile biri malına çökmek haramdır . Herhangi bir haramı savunmak O haramı işlemiş gibidir. İslam fıkhı böyle diyor.
  • 4 Yıl Önce

Akin

Devlet tek kuruş almadan, hic kredi cekmeden Turkiyenin en iyi çalisan şirketine sahipti...  
  • 4 Yıl Önce

KEMAL

Geç bile kalınmış. bunlar servetlerini zaten bu devleti ve milleti çalarak kazandılar türlü desiselerle.
  • 4 Yıl Önce

osmanmert

eee sizde uzanların malına el konulduğunda çalışanların anasını ağlatmıştınız. hala o davalarla uğraşıyoruz. çok iyi olmuş
  • 4 Yıl Önce

ccc

Doğru laik düzende adil yargılama olmuyor 
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Dışardan martaval okuma  
  • 4 Yıl Önce

ABDULLAH

siz başarmış olsaydınız sizin yaptığınız ne oluyordu o zaman, sizinki demokrası özgürlük herhalde. yemezler herkez sizin idam edileceğiniz günü iple çekiyor. Devlete başkaldıranın başı öne düşmelidir. o kadar
  • 4 Yıl Önce

Büfeci

Ben bir tane büfe açamıyorum. Fetöcular hergün topladıkları bağış paralarıyla yandaşlarına fabrika açıyorlar. Bunlar İtalyan mafyasından daha beter.
  • 4 Yıl Önce

Ferit

Çok geç alınmış bir karar zaten hükümet her şeyde ço yavaş hareket ederek iş işten geçmiş oluyor.
  • 4 Yıl Önce

Msd

Altin madenleri babandanmi kaldi? Nasil bir dalavere ile peşkeş çekildi de altin madenleri senin oldu?
  • 4 Yıl Önce

Mesûd

Sizler kimlerin mallarına çöktünüz de mal sahibi oldunuz. Yetim hakkı yiyerek semirdiniz. Bu milletin evlatlarının hakkını gasb ederek yukseldiniz. Haramiler. Yatacak yeriniz yok, hainler...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23