• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

ABD, AB ve Rusya kağıttan kaplan çıktı! "Dünya buysa Türkiye tek süper güç!"

24 Şubat'ta başlayan Rusya'nın Ukrayna'yı işgalinin 44. günündeyiz. Dün Kremlin Sözcüsü Peskov büyük kayıplar verdiğini ve trajedi yaşadıklarını söylerken bugün de Rus paraşüt birliğinin savaşmayı reddettiği bilgisi paylaşıldı. İşte ABD, NATO ve AB'nin askeri müdahalede bulunmaktan çekindiği Rusya'nın hali de bu... Bu gelişmelerin ardından Gazeteci Yazar Zeki Geçkil, "Dünya buysa Türkiye tek süper güç!" açıklamasında bulundu.

20 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hoca

Masa başında gaz vermek kolay. Türkiye nin el Bab ilçesini ele geçirmesi 7 ay sürmüştü.
  • 4 Yıl Önce

Bayraktar

Türkiye yağı, buğdayı, doğalgazı nerden alıyor? Nikel, titanyum ve çiplerde kullanılan Neon gazı nerden geliyor? Rusya olmasa Dünya krizde boğulur
  • 4 Yıl Önce

Bayraktar

Türkiye yağı, buğdayı, doğalgazı nerden alıyor? Nikel, titanyum ve çiplerde kullanılan Neon gazı nerden geliyor? Rusya olmasa Dünya krizde boğulur
  • 4 Yıl Önce

Dante

Rusya vurunca ağlıyorlar katil diyorlar o yüzden gerçek savaş olmuyor.  
  • 4 Yıl Önce

Ziyaretçi

Rusya tam gücünü kullanmıyor. Bu ikinci Dünya savaşı değil, operasyon..  
  • 4 Yıl Önce

deniz HAN

şaka değil gerçek ab sus pus korkak ; abd temkinli , rus ordusu hantal çıktı biz ise yerli milli savunma silahlarına önem verelim önem ver ki güç dengeleri nasıl değişiyor görelim rus ukrayna savaşı olayları bize iyi analiz yaptırdı. herkesin gücünü tarttık ama biz yinede temkinli denge politikası ile hareket edelim tuzakları görelim oyunları iyi analiz yapalım stratejiyi iyi okuyalım
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

KESİNLİKLE ÇOK DOĞRU BİR YAZI OLMUŞ AYNEN ÖYLE.
  • 4 Yıl Önce

Bal

Mehter marşı kulağını sancılandıranlar var mı burda? Var. Gümm gümm gümmmm, patlayın. Bu çekememezlik nerden?
  • 4 Yıl Önce

KEMAL

inanır ve ona göre çalışırsak kimse önümüzde duramaz tarihte 16 defa olduğu gibi. sadece kim olduğumuzu hatırlamamız lazım. ve batı hayranlığını burakıp aslımıza dönmeliyiz.
  • 4 Yıl Önce

Kocasolak

Hrıstiyan hrıstiyan ile savaşmak istemiyor. Sadece maddi hasar veriyorlar. Irak’ta milyonlarca müslüman çocuğun katlederken kimsenin sesi çıkmadı
  • 4 Yıl Önce

Vehbi

Zeki Geçgilin dünyadan haberi yokmuş gibi komuşmasının amacı, hadi koçum, hadi aslanım, bu işi anca sen yaparsın oyunumu?
  • 4 Yıl Önce

mahoaga

Kendine güven duygusu iyi olmakla birlikte insanı yanıltır da. Asla düşmanı küçümsememeli. 80 yıl önce dünyada daha atom bombası yokken ne katlimlar ve şeytanlıklar yapmış olan bu ülkelerin hemen hepsindeki silahlar hesaba katılırsa gerçek bir dünya savaşında neler yapacaklarını hayal bile edemeyiz. Askeri bakımdan evet epey yol aldık, fakat hala daha emekleme belllki yürüme devrinde olduğumuzun bilincinde olmalı gelişmiş ülkelerde olan her silahın benzeri hatta daha iyisini yapmaya çalışmalıyız ki caydırıcılık avantajımız da olsun.
  • 4 Yıl Önce

Altar

Gönül isterki biz en iyi olalim, ama gercek çok farklı, Rusya kendine yakin saydigi Ukranyalilari öldürmek istemiyor, ABD-AB ise Avrupada bir savas istemiyor. Egerki Rusya-ABD-AB Avrupa disnda bir müdahalede bulunsa bu savastan 10 kati fazla silah kullanara o ülkey yokederler. Gercekler aci...
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

(ALLAHIN YOLUNA GİRİN) insanlardan korkmayın, benden korkun da âyetlerimi az bir bedel karşılığında satmayın. Kim Allah’ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir. İman edenler Allah yolunda savaşırlar, inanmayanlar ise bâtıl dava uğrunda savaşırlar. Şu halde şeytanın dostlarına karşı savaşın. Şüphe yok ki şeytanın planı (tuzağı) daima zayıftır.
  • 4 Yıl Önce

Aslanov

Putin gibi karar alalım. YALAN HABER YAPANA HAPİS CEZASI VERİN BAKALIM SOYTARI BASIN NASIL TUTUŞACAK
  • 4 Yıl Önce

Güney Doğulu

Gazeteci el endenden üstündür. Testileri birbirine verursacht biri kırılır diğeri çatlar. Yani sonuçta ikiside zarar görür. Havalanmayîn..... Şişirmeyin. Yerinizde ağır oturun. Savunmada kalın. Güçlenin...
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Onların süper güçlüğü ellerindeki güçlü atom bombalarıyla ilgili,bizimde o silahlara ihtiyacımız var işte ozaman gerçekten süper güç olabiliriz.
  • 4 Yıl Önce

Kasım

Bizim özellikle büyük şehirlerimizde yaşayan gençlerimizde aynı bu Rus gençleri gibiler. Büyük çoğunluğu fin, vatan, millet için savaşmazlar. Allah’a çok şükür Anadolu gençliği varda rahat uyuyabiliyoruz. Rabbim ordumuza zeval vermesin. Rus ordusunun hiçbir savaşı kazanamayacağını naçizane kestirebiliyordum. Ben bu toplumda yaşıyorum. Votka ve uyuşturucuyla savaştırdıkları ayyuka çıkmış bir sır. Devlet mi tedarik ediyor, kendileri mi buluyorlar bilemem ama gerçek bu. Bunlar tecavüzcü namussuz yaratıklar. Toplu katliam, tecavüz, organ ticareti yaptıkları zamanla ortaya çıkacaktır. Yeryüzünde hiçbir ordu bizi yenemez. Bunu hissiyatımla değil, aklımla söylüyorum.
  • 4 Yıl Önce

Bal

Bir tek 'süper sılahımız' eksik, ordumuz Allah'ın yardımıyla zaten üstün, zaten tam anlamıyla süper.
  • 4 Yıl Önce

AhmetX

Ver Mehter i....
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23