• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye'den ayçiçek yağları için flaş adım

Rusya ile Türkiye arasında ayçiçek yağlarının taşınması konusunda önemli bir adım atıldı. Palmali ve Spring Marine şirketleri bitkisel yağları Türkiye'ye taşıyacak.

12 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vatandaş

Yaw arkadaş güzel ülkemizde kendi yagimizi nasıl uretiriz diye düşünelim, me zaman a kadar disardan alacağız AKP li ve MHP li arkadaşlar biraz düşünün güzel ülkemiz nasıl oldu da buğday ve ayçiçek yağına muhtaç hale geldi. Bize ortaokuldan beri güzel ülkemizi tarımda kendi kendine yeten 3 ülkeden biri olarak anlattılar son 20 yılda neredeyse ithal etmediğimiz ürün kalmadı. Derhal tarım ve hayvancılıkta politika değişik liğine gidilmeli
  • 4 Yıl Önce

Feti Demirkaya

Size güvenen biriyim Birileri bu milleti küreselci lerle İşbirliği yapıp bizleri Bir yere evirmeye çalışıyor Zamlarla mücadele ediyormuş Algısı yapıp elin altında ki Kurumların zam furyası na Ses çıkarmıyor TŞK kurumu TKK Kredi marketleri TMO ofisi un fiyatları na habire Zam sağanağına tutuyor Sonra bize bu marketler varya Diye dalga geçiyor Yok kardeşim çivi çıkmıştır 2690₺ TL maaş gelde fırtırma Bezdik bu AKP'NİN Belediyelerinden israf peyzaj Parke palmiye israfından 3yılda bir yaptığı rekreasyon u Söküp yeniden vallahi Cumhur ittifakına oyveren biri olarak Vicdan azabı çekiyorum CHP zaten yalancı Talancı İslam'la savaşan parti Butarafta milleti uyutan akp Neolacak bu gidişat Olan ülkemize oluyor Olan düşük gelirli Kesimlere oluyor ALLAH BU ÜLKENİN KURUŞUNA TASSALLUT EDENLERİ KAHRU PERİŞAN ETSİN
  • 4 Yıl Önce

Kaleli

Biraz üretim yapalım demiyorsunuz. Her şeyi ithalata bağladınız. Ondan sonra biz yerli ve milliyiz.
  • 4 Yıl Önce

Yaramaz

Bitkisel yag yaramaz. Aycicek yagi iydir. Sirasiyla Zeytin yagi. Kendir yagi. Keten yagi ve Aycicek yagi iyidir. Misir ve diger bitki yaglari yaramaz.
  • 4 Yıl Önce

meleknur

ALLAH REİSİ BAŞKANIMIZ BAHÇELİYİ VE ARKADAŞLARINI KORUSUN. ADI YAĞ, ASLI KAOS
  • 4 Yıl Önce

Koyun

Yani bu kadar bakan oturup çiftçiyi nasıl teşvik etsekte yağ nasıl ürettirsek diye düşünceğine Savaş halindeki Rusyadan nasıl yağ alırızımı hesaplıyor vallahi pes
  • 4 Yıl Önce

H.S.

Ayçiçek yağını öyle, böyle,şöyle dediniz birilerinin üstünü kapattırdınız.Toz şekere ne halt yiyeceksiniz çok merak ediyorum.Vesselam
  • 4 Yıl Önce

Balikesirli dede

5 litrelik çiçek 147000 baaaaslayip 169000 devam var189 daha otesi225000 TL ye. Allahım yardım et insanimiza Yarabbi su güzelim ülkede ayciceginde böyle günleri görecekti k. Şiddetli karasal iklimde adamlar ayçiçeği ve yağını bize satıyorlar.utanilmaz. mi bundan bize bizlere çok ayıp.yakismiyor.kimne derse desin yakışmıyor
  • 4 Yıl Önce

TC Bursa

Bende üretimi arttıracak bir haber verecekler zannettim. Gerçi AKP'den tarım, hayvancılık, üretim ile ilgili hayırlı bir haber duymak çok zor.
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Bize be, bizde ayçiöek yağına hala zamma devam ediliyor.
  • 4 Yıl Önce

Aksel başar

Yaşasın ithalata devam para üretime değil 5 Li çeteye. Müjde.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Bu ay çiçek yağı fabrikadan kaça mal oluyor.diyelimki 2 TL nakli ye parasi yüzde 5 aracı yüzde 20 satıcı ilave edebilir diye ,fuarını belirleyemezlermi.yani enterasan,bu şeytan lara fırsat vermeyin.yazik, günah.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23