• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Savcı Sayan’dan geceye damga vuran CHP paylaşımı!

CHP’nin genetik kodlarını çok iyi bilen isimlerden Ağrı Belediye Başkanı Savcı Sayan, geceye damga vuran bir paylaşımda bulundu.

28 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Bal

'Can' kardeş, Allah herkese bu dünyada tövbe istiğfar etme fırsatı vermiş. İnşallah sana da nasip olur.
  • 4 Yıl Önce

RÜSTEM AĞA

Siyasetteki seviyesizlik her yere çökmüş. Yoğurtdu da eleştiren dengesiz Rakıyı da eleştiren denge siz. 
  • 4 Yıl Önce

Can

Diyelim ki rakı içiyoruz . Ama kalkıpta yanında kavun ve beyaz peynir iyi gider diye basına demeç vermiyoruz. Sayın savcı sapla samanı birbirine karıştırmış
  • 4 Yıl Önce

hizipsavar

eeeeeee çok ağır olmuş  
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Şahin

Bu cevapta Murat Murata; Merak ediyorsan Ağrı orada, bir yere kaçmıyor. Zahmet edip gidip bakıver.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Şahin

Sayan Bey, ama onlar rakı içerek kendilerince kutsal bir rituellerini yerine getirmiş oluyorlar. Bu nedenle onlara maliyet hesabı yapmayalım. Zaten her hak onların değil mi?
  • 4 Yıl Önce

İstanbul'da belediye başkanı var mı?

Muratmurat adının ardına gizlenen kriptoya: Savcı Sayan hem Ağrıda hem Türkiye'de çalışıyor. Sen ve senin gibileri onun çalışmalarını görmesi mümkün değil. Çünkü gözünüz kör. Hak ve hakikat düşmanlığı gözünüzü kör etmiş.
  • 4 Yıl Önce

a.d

muratmurat rumuzlu yorumcuya cevap; ... İşin gücün fitne fücur pensilvanyalı seni.....
  • 4 Yıl Önce

ADİL

SAYIN SAYAN SENİN YÜREĞİN YETER
  • 4 Yıl Önce

ersin

adamımsın savcı sayan gine kuduracaklar
  • 4 Yıl Önce

A. K.

Başkanım Rabbim nice hayırlı hizmetler yapmayı Nasib etsin inşallah...
  • 4 Yıl Önce

Metin

HİÇ KIYASLANAMAZ BAŞKANIM RAKI ,ŞARAP DOMUZ YAHNİSİ ERMENİLERİN VAZGEÇİLMEZİ BİZİM CHP ERMENİLERİ BUNSUZ YAPAMAZ
  • 4 Yıl Önce

A.Hüdaverdi-KONYA

Muratmurat kardeşim eğer çalışmıyor olsaydı, yorumlarda eleştirileri görürdün, öyle değil mi?
  • 4 Yıl Önce

mehmet

savcı sayanın istanbul büyükşehir belediye başkanı olmasını istiyoruz
  • 4 Yıl Önce

emekli

yıllarca onlarla kol kola idin.
  • 4 Yıl Önce

birgarip

Hıç kimse sesçıkarmasın bır paket sigara dışarda içilen çay Kahve yoğurt tan daha bahalı Elbette istediğiniyer herkes yıyor
  • 4 Yıl Önce

İdris

Senin Allah'ına kurban olurum ha bu CHP zihniyeti hep yediğimiz içtiğimiz suyun bile lafını eder ama dönüp te kendi düştüğü cahalet çukurunu görmez
  • 4 Yıl Önce

Abdulkadir Türkmen

helal Allahını sevelim başkanım taşı tam yerine koymuşsun
  • 4 Yıl Önce

Harun raşit öz

Allahım razı savcı sayan sen bunların hepsinin nasıl israf olduğunu iyi bilir sin kkoglunun bir gecelik kıral odası na ödediği parayı 110 000 bin TL dır sayın Recep Tayyip Erdoğan'ı n ikiyıl yese bitmez Allahım herşeyi görüyor
  • 4 Yıl Önce

Bal

Bir de yedikleri domuzları hesaba katarsak, oohooo...
  • 4 Yıl Önce

Ali Karakeseli

Mesele kimin ne yediği içtiği değil. Parasını kimin verdiği, kimin halk çocuğu edebiyatı yaptığı.
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

SIZIN GOSTERDIGINIZ BU RESIMDEKI MANDANIN INSAN OGLUNA ETIYLE SUTUYLE BIR COK FAYDASI VARDIR CHP,NIN HER HANGI BIR FAYDASINI GOREN VARMI DUSMANLARIMIZLA IS BIRLIGI YAPMAKTAN TURKIYEYI KARALAMAKTAN BASKA YAPTIGI BIR IYI YONUNU BIRISI BANA ANLATSIN.
  • 4 Yıl Önce

Yanlız kurt

Savcı sayan gibilerine prim vererek bu davayı itibarsızlaştırdınız. Dava oldu çıkar menfaat yalakalık ALLAHA DEGİLDE KİŞİLERE VE PARTIYE SADAKAT ODA YOKTA ÇIKARA SADAKAT OLDU ARTIK
  • 4 Yıl Önce

GÜNEŞ ENERJİ PANELLERİ çevreye zarar veriyormuş !

Beyinleri alkolden süngere dönmüş. Aydın Kuşadası Kirazlı Köyünde GÜNEŞ ENERJİ PANELlerinin yapımına karşı çıkıp köylülere eylem yaptırdılar.Gerekçeleri Paneller ENDEMİK BİTKİLERİ yok ediyormuş.İnanmayan (google'dan) araştırsın.
  • 4 Yıl Önce

Alcocholics....

Yahu başkan bir bakraç manda yoğurdu yiyorum demedi. Yediği 100 gr. manda yoğurdunun üzerine , bir çay kaşığı kestane balı , kesilmiş iki medine hurması ve bir tatlı kaşığı yulaf ezmesi bunun maliyeti olsa olsa yirmi lira olur.
  • 4 Yıl Önce

ilhan

bravo çok güzel bir kıyaslama.ama o arsızlara sorsanız bizim ikimize ne karışıyorsunuz derler . kendileri bizim namazımıza orucumuza kurbanımıza bile karışırlar...
  • 4 Yıl Önce

Muratmurat

Bu adam Ağrı'da çalışıyor mu bir İmamoğlu bir CHP bir akp bir MHP ye laf söylüyor bu adamın ağrıdaki icraatlarından haberdar olmak istiyorum
  • 4 Yıl Önce

Okur

Savcı Sayan candır kardeşimizdir destekliyoruz. Umarım reis daha büyük görevler verir kendisine.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23