• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ayçiçek yağları için korkunç iddia! 'Yok artık' diyeceksiniz

Ayçiçek yağı fiyatlarında yukarı yönlü hareket devam ederken korkunç bir iddia ortaya atıldı. Hürriyet'ten Sefer Levent, atık yağların ayçiçek yağına karıştırılarak yeniden piyasaya sürüldüğünü açıkladı.

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yani bu demek

Oluyor ki insanoğlu kendi işini elinden geldiğince gücü yettiğince ama hangi iş olursa olsun kendi yapacak. Çünkü İnsanoğlunun para için yapamayacağı bir şey yok, para için babasını bile satabilir..
  • 4 Yıl Önce

İsmail

Allah korkusu olmayan imanı olmayan maneviyatı olmayan karekteri olmayan her şeyi yaparlar kork demişler allahtan korkmayandan bu boşuna söylenmemiş
  • 4 Yıl Önce

Nur

Saffet konu yağ ! Bütün meseleniz para devlet elden giderse hangi ülkeye gideceksiniz onu düşünün önce devlet her şey para değil zenginmiyim hayır bende emekliyim ülkeme bir bütün gözüyle bakıyorum kendi menfaatini düşünecek zamanda değiliz ülkeyi soğana yağa una satanlardan olmayın aklınızı başınıza alın
  • 4 Yıl Önce

AHLAKSIZLAR-HAİNLEEER

Can yakıcı cezalar verilmediği için bunlar vb. fırsatları değerlendiriyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Gazeteci

Işte bu günün Türkiyesi, "ayçicek yagı" servet oldu. Millet bakkaları soyup, ay çicegi yagları çalıyor, inanılmaz.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

İnsanlarda Allah korkusu olmadimi her şeyi yapar  
  • 4 Yıl Önce

Nur

Yapıp milete yedirenlerin onlara atık yağı satanlar Allahın lincine uğrayın doğruysa ki bu milletin artık ayarları bozuldu Allah korkusu kalmadı raydan çıktı.dünya bir durak beyler bayanlar ahirete hazırlanma yeri cennetiniz cehenneminiz burada belirlenir ister inanın ister inanmayın burada kalıcı değilsiniz hesap günü gelecek bazıları ebedi cehenneme taş döşüyor o stık yağlarda yakar sizi mevlam
  • 4 Yıl Önce

OSMANLI TORUNU

yah bu milletin haline daha dün laik cumhuriyet döneminde kamalın olduğu yıllar millet ot yiyordu ot nası unutu bunu ,, şimdi zengin oldular karınları yağ bağladı ,,, biz ay çiçek yağı ile uğraşıyorlar Allah sizin belanizi versin önceden ay çiçek yağımı vardı(((( HUR YAĞI VARDI HUR))) TABİİ BU MİLLET ECDADINI UNUTMAU HUR YAĞI NEREDEN BİLECEK,,,,ULAN YANI KOYUNUN KUYRUĞUNDAKİ YAĞI ERİTİP HUR YAĞ YAPARLARDI (((( DEĞERLİ HOCAMIZ VE BÜTÜN DOKTORLAR BUNU TAVSİYE EDERLER,,,,VAH VAH BENİM MİLLETİNE,,,, KÖPEKLER BOŞUNA SALDIRGAN OLMADI CAHİL BİLGİSİZ NESİL ÜRETİRSEN KÖPEK SALDIRIR,,,VESSELAM,,,
  • 4 Yıl Önce

Bal

Doğrudur. Kimlerin yaptığı belli zira Allah'tan korkan insan bunu yapmaz yapamaz. İnşallah en iğrenç atık yağı içinde boğulurlar.
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Ey hak diye soyleyenler Dağlarda domuz eti bile kıymete bindi Nasılsa ver dostum ver ye dostum ye garibe guraba dul yetim ısci emeklisine gelince en 3000 TL yapiyozzzzzzzZZ sadaka değil alın teri yatırımın karşılığını istiyoruz Kul hak ve Hukuku istiyoruz diye düşünüyorum
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23