• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sosyal medyada tepki çeken sıvı yağ 'mizahı'!

Bazı marketlerin fırsatçılık yaparak stokladığı sıvı yağı mizah malzemesi yapan sosyal medya kullanıcıları tepki çekiyor.

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Cevher

Devlet işini yapsın o zaman zabıta memurlar ne diye maaş alıyor yani devlet marketleri düzene koyamıyor mu anlamaya çalışmak istemiyorsunuz halk tepkisini böylede gösteriyor zalimleri sevmiyorum
  • 4 Yıl Önce

Ey Akıl

Tepemizde Kılıçdaroğlu, Akşeher vs. olsaydı görürdü o zaman yağı yoğurdu, yürüyüşün bandını. Şükür edeceğine şikayet etme politikası çok ucuz bayatlamış bir iş artık. Millet yemez. Erdoğan'ı altı çapulcu deviremez. Bu saatten sonra hiç bir el, altılı kuklaya oy vermek için sandığa gitmez. Aklı olan particilik yapmaz, çocuğunun, torununun geleceğini zillet ittifakına düçar etmez.Yem etmez, meze etmez, feda etmez.
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Ne ara bu kadar seviyesizleştik ya hu. Bu aptalın videosunu haber yaparak izlenmesini sağladınız. Siz de her çukura düşmeyin canım.
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

Bu sahis kesin bir Trabzonludur isterseniz arastirin. Baska hic bir sehirden biri böyle pervasizlik ahlaksizlik yapmaz.
  • 4 Yıl Önce

rofar

Elini sallasan Ellisi pardon "SOYTARI"
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Şu yağ olayını görünce aklıma ecevit geliyor.sayın iktidar adama çok mana buldu.Ama etme bulma dünyası adama ne dediyseler fazlasını yaşıyorlar.
  • 4 Yıl Önce

elıf

sonra ınsanlara sovdumu sovdu dıyolar
  • 4 Yıl Önce

Okur

Aklından zoru var sanırım tıbbi destek almalı.
  • 4 Yıl Önce

Süleyman YILMAZ

İzahı olmazsa mizahı olur. Gülüyoruz ağlanacak halimize.
  • 4 Yıl Önce

Musty

Eşek kadar adama yakışmış
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Bu ülkede hükümet,devlet ortada yoksa vatandaş da böyle market, toptancı, akaryakıt çetelerinin elinde oyuncak olur, her gün her ürüne kat ve kat zam gelirken hükümetin sadece seyretmesi sonucu güncel bir konuda birilerinin sosyal medya paylaşımlarıda normaldir.
  • 4 Yıl Önce

Fatıh

Çokmu komik..
  • 4 Yıl Önce

dikkat etsin

dikkat etsin kıç üstü düşüpte oraları yağ olursa elin oğlu hiç acımaz farkına bile varmaz koşmaya benzemez
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23