• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İçişleri Bakanlığı resmen duyurdu: Kimlik kartı ile ödeme sistemi geliyor

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, yeni kimlik kartları ve yeni çipli ehliyetlerle ilgili uzun süredir çalışmaları devam eden ve büyük ölçüde tamamlanan uygulamayı duyurdu.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

SUAT

Çin deki dijital kast sistemi gelmez inşaAllah
  • 4 Yıl Önce

BNVR

ARKADAŞLAR EHLİYET YENİLEME ÜCRETİ OLARAK ÇOK PARA İSTİYORLAR.BEN EHLİYETİMİN KULANIM SÜRESİ DOLDUĞU İÇİN YENİLEME YAPMAK İSTEDİM.BENDEN 350 TL ÖDEMEMİ İSTİYOR SİSTEM.BU NEYİN PARASI BEN HERHANGİ BİR DEĞİŞİKLİK İSTEMİYORUM EHLİYETİM KAYBOLMADI.BUNU DEVLET GEL SÜRESİ DOLDU DEĞİŞTİR DİYOR.BU İSTENEN FAZLA PARA ŞAÇMALIK.BU PARAYI SÜRESİ DOLAN HERKES ÖDEYECEK.BİLGİNİZE
  • 4 Yıl Önce

El Gabari

Hükümet çalışıyor MasaAllah, hizmetleri takdir etmek lazım
  • 4 Yıl Önce

Nüfus memuru

Nüfus dairesindeki memurlarıda düşündünüzmü bu süreçte
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23