• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Binali Yıldırım: Gıda petrolden de altından da önemli

AK Parti Sancaktepe Danışma Meclisi Toplantısı’nda konuşan AK Parti Genel Başkanvekili Binali Yıldırım, gıdanın petrol ve altından daha önemli olduğunu söyledi.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hakan

Onun için mi milleti enflasyona ezdiriyorsunuz. (Yayınlarsanız bravo)
  • 4 Yıl Önce

HTURK

Ciftci bu konuşmalara bakıp aci aci gulumsuyor sessizce. Bes tane isi düzgün çiftçiyi,reisin karşısına dikip kekelettirmek ve övgüler duzmeyle, çiftçi sorunları halledilmis oluyormu, duzeliyormu.
  • 4 Yıl Önce

emekli

boş boş konuşmayın, mazota gelen zam iğneden ipliğe her şeyi zamlandırır...
  • 4 Yıl Önce

Aziz Metin

Günaydın, yeni mi anladınız? İnsan bunu söylemeye utanır azcık be. Ülkeyi gavurun ekmeğine muhtac eden sizin gibi rant uşağı iktidar değil midir?
  • 4 Yıl Önce

Can

venezüela dan getirir eksik kalani dogru mersin e.
  • 4 Yıl Önce

OSMANLI TORUNU

RAHMETLİ TURGUT ÖZAL NE DEDİ İYİ Kİ PETROLUMUZ YOK ,, ALIN SİZE IRAK ALTI PETROL DENİZİ NE OLDU,,, CANLI YAŞAYAN TARİH NE DİYOR(((( İNGİLİZLER IRAK HALKINA DEDİ Kİ SEN BENİ IRAKTAN SÜRDÜN BANA PETROLU MAHRUM ETTİ BENDE SENİ TARİHTEN SİLERİM))) İNANIN EĞER IRAKTAKİ PETROL TÜRKİYEDE OLSAYDI BİZLER ÇOKTAN ORTA ASYAYA SÜRMÜŞLERDİ ,,, ÖZAL ONUN İÇİN BUNU SÖYLEDİ AMA SİZLER BUNU FARKINDA BİLE DEĞİLDİNİZ ,,, AMA DİYER YANDAN BİZLERDE PETRON ÜZERİNE YATIP ARAPLAR GİBİ OLURDIK HER HALDE BU DA VAR,,YAN GELİP YATMAYI SEVERİZ ZATEN,,,VESSELAM,,,
  • 4 Yıl Önce

kul

Abicim 20 yıldır yönetiyor sunuz. yenimi anladınız gidanin önemini. pandemi de millet marketlere koştu. siz saglikcilari odullendirdiniz..
  • 4 Yıl Önce

Yildirimin tombalak oglu

Koko hepsinden onemli
  • 4 Yıl Önce

kani

deliler gibi ekin diyor binali bey ciftci mazot gubre alirken öpucukmu verecek
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23