• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

He şunu bileydin alçak herif! Fetullah Gülen'den şok itiraf

FETÖ elebaşı Gülen, örgüt üyelerine yaptığı konuşmada itiraf gibi sözler sarf etti. "Çok doğru bir çizgide hayatını sürdürmediğini" belirten Gülen, örgüt üyelerine vasiyetinde yapının sadece ABD merkezli kalacağını da işaret etti.

51 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

misafir35

vatan haini. demek ki ben darbeyi beceremedim. benden sonra darbeyi siz yapacaksınız demek istiyor. amerika merkezli darbe yapılmasını istemiş. din düşmanı kabeye bir kere bile gitmedi ama vatikana hacı olmaya gitti. bu kişi müslüman değil hiristyan diye biliyorum.
  • 4 Yıl Önce

fetosavar

Zamanında muhterem hoca efendiydi ne oldu?..
  • 4 Yıl Önce

Sukrettin

"ismail" adli yorumcuya: Anlasılan şu fetö denen herife aşkın halâ devam ediyor. Sen de onun yanina "kaçabilirsin". Merak etme "haçlilar namusunuza(!) dokunmazlar.(!)". Halâ insanların zihinlerine fitne tohumları ekmeye çalışıyorsunuz. " mûtû bi gayzıküm"
  • 4 Yıl Önce

Muşlu

Döktüğün kanın, yaptığın ihanetin bedelini ödemeden nereye gideceksin ey iblis
  • 4 Yıl Önce

Üzeyir

Namussuzluğun boyutunu değiştiriyorlar yalan ve hile bunların çamurunda var bunlara karşı gevşeme olsun ha bak anladılar mantığı oluşturup sinsilik peşindeler ne halt olduğunuzu anladık papaz efendi amerikan köpeği zalime merhamet zalime zuldür geberin pislikler.
  • 4 Yıl Önce

misafir

Bu iblis az bir dünyalık için ahiretini satan  dir ilim görmüş hoca böyle kahpelik yaparsa cahil genç ne yapabilir bu  hangi kitaba göre yaşadığıda belli değil hain
  • 4 Yıl Önce

Abdullah

İblis nasıl pişman olmaz bu ibliste pişman olmaz. Ben gebersem de siz benim tamamlayamadığım ihanetleri tamamlayın diyor.
  • 4 Yıl Önce

hatırla

250 şehit senin şehvet ve ihtirasların sonucu şehit oldu bu saatten sonra pişmanlık ha artık sende pil bitti firavun iman etmesi gibi bir şey oldu
  • 4 Yıl Önce

Salih

Örgüt yapısının sadece ABD de devam edeceğini söylemiş. Burdaki kafası afyonlu mankurtların haberi var mı acaba. Zira örgütsel faaliyetleri son sürat devam ediyor buralarda.
  • 4 Yıl Önce

Murat izgi

Yıllardır senin ne mendebur olduğunu herkes biliyordu sonunda öğrendin ama bu seni ahirette sorumluluktan kurtarmayacak.
  • 4 Yıl Önce

uğur

AMERİKAYI ELE GEÇİRİRSEK DÜNYAYI ELE GEÇİRİRİZ DEMEK İSTİYOR
  • 4 Yıl Önce

Adam gibi adam. Bir gundegerini anlayacaksiniz..

Cok seviyesiz ve bilgisizce yorumlar. Ulkenin seviyesini ortaya koyuyor. Ulke bu zihniyet tarafindan yonetiliyor. Ne demişti Hz.Omer: Nasilsaniz oyle idare olumursunuz..
  • 4 Yıl Önce

Fitne Başı..

Global Çetenin Yeni Taktikleri...
  • 4 Yıl Önce

harakiri

günaydın...yolunuzun yanlışlığını yeni mi anladınız.....Allah kurtarsın.....maksat masiva olursa sonuç böylesi olur. sırf maksat,rızayı ilahiyye olsa idi bu işler yapılabilirmi idi ki...SAVRULDUNUZ HEMİDE KARŞI CENAHA...(KİMBİLİR BELKİDE BU TARAFA TAKIYYE YAPIYORDUNUZ) EVET,her nebi ücretini allahtan istedi başka bir mülahazası olmadı.ŞAMARDA YESE ARKADAŞLARINDAN SAHABE YİNE ONLARLA BERABER OLDULAR.AMA SİZ hem mücrim oldunuz hemde savruldunuz..ermeninin güdümündeki hdp ve HDP nin güdümündeki chp nin ve bilinmez benzemezlere yardımcı olmak acaba size ne kazandı.kin ve adavetiniz aklınız ve dininizin önüne mi geçti... EVET,isteklerinizi elde etmek için her yolu mübah görmeniz VARYA SİZE HERŞEYİ KAYBETTİRDİ.YAZIK BİNLERCE YAZIK...BU DAVRANIŞ sıratı müstekıymİ bulmak MI.. sAvrulmakmı...geliniz VAKİT GEÇMEDEN tevbe ediniz...(gavurun ipiyle kuyuya inEn yardımsız kalır..muhafazanallah ahıretiNİZİ de kaybedersiniz....
  • 4 Yıl Önce

mehmet soylu

kainat o rus busu ve çocukları bilin ki, daha fetölağımın heykelini tikeceğiz heykelini, ne canlıyken ne geberdiğinizde rahat bırakmayacağız, kabusunuz olacağız , bela olarak yağacağız tepenize, ananızı da rahat bırakmayacağız
  • 4 Yıl Önce

Son pişmanlık neye yarar

Son pişmanlık işe yaramaz
  • 4 Yıl Önce

Seytan

Seytan ,dünyanin birde öbür dünyasini düsünmeden bunca insanlara din adina zarar verdin,ateslerde yanasin .
  • 4 Yıl Önce

hanife çakmak

abd merkezli kalacak faliyetlerimiz derken iplerinin ucunu amerika ellerine vermiyor demekki
  • 4 Yıl Önce

MUSTAFA

"Büyük şeytanın" küçük ortağı.
  • 4 Yıl Önce

Halis Bey

Buda ayrı bir taktik. Bu Alçak adamın ALLAH birdir ondan başka İlah yok dediğine inanırım. Bu sözünün altında bile takiye vardır .Takiyeci Şerefsiz.
  • 4 Yıl Önce

Azim

 uzmanlık alanı takkiyedir. Yıllarca kemalistlerden gizlendiler şimdi de akp den gizleniyorlar. Bir tümör gibi büyüyor yapı. Devlet Üniversitelere el atmalı nurcuların çıkış noktası orası.
  • 4 Yıl Önce

Murat gözükara

Bizde yedik...abd zındığı.....bi dahaki sefere bu halk kellenizi alır....hırıstiyan uşağı Müslüman gözüken itler...abd köpekleri...
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

Allah-ü teala hepinizi kahru perişan eylesin... İslam dininin yüz karasısınız. Aynen abd güdümlü din kisvesi ile örtülü örgütlerin işlevini yürüttünüz. Pes etmediğinizi düşünüyorsunuz ancak gazete manşetlerindeki rencide edici ifadeler bile nereden nereye geldiğinizi gösteriyor. Kazara bir yayın organı aleyhinize bir ufacık imada bulunsa savcılarınız soluğu enselerinde alıyordu... adamlarınız linç ediyordu... şimdi kurtarıcınız chp. oldu ki bu da durumunuzu gayet güzel ve net açıklıyor. şansınız yok, chp.nin olmadığı gibi...
  • 4 Yıl Önce

KARADAGLI

IYIKI OLUM VAR NASIL HESAP VERECEKSIN ALLAHIN BUTUN LANETI UZERINDE OLSUN OLMEK ICIN YALVARMANI GORMEK ISTERIM VATANSIZ HAIN ATIN LAGIM KUYUSUNA CESEDINI
  • 4 Yıl Önce

İsmail

Haberi okudum. Bir insanin Allah karsinda kusurlu oldugunu gormesi, soylemesi imaninin buyuklugundendir. Gulen hateketi butun dunyada var. Hareketin ABD den yonetilmesi oradan emir alindigini gostermez. Gulen zaten ABD de yasiyor. Ve butun dunya bu hareketi basarili bir sivil toplum hareketi olarak görüyor.
  • 4 Yıl Önce

murat yılgınç

sen ermeni yahudi karışımı sana kim inanır biz türklerin bir tezi var  ürür kervan yürür su uyur düşman uyumaz martaval okuma .. kimseyi inandıramassın...
  • 4 Yıl Önce

başörtülüler ve suudi arabistan olayı

demirel de ölmeden kısa bir süre önce: ‘ben var ya, aslında münafıkım!’ demişti!
  • 4 Yıl Önce

www

Amerikan iblisine hizmet etmeye devam edin diyor bu iblis
  • 4 Yıl Önce

DİRİLİŞ

Allah'ın adını ağzına alma abd uşağı 
  • 4 Yıl Önce

Cüneyt Fatıoğlu

Halen siyonistlerin verdiği göreve devam eden hain,mason ve ajan Fetö bizdeki peşinden giden salaklara gülüyordur 
  • 4 Yıl Önce

Düşünür 34

Amerika merkezli. Amerika da da neresi Pensilvanya mı merkez. Aaa ne ortak yanları var. 
  • 4 Yıl Önce

Ethem

Tevazu diye ifade ettigi şeyi nasil hatasini anladiniz diye yorumluyorsunuz. 
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Senin itirafını bile taktiktir. Yalancıların itirafına bile inanılmaz.
  • 4 Yıl Önce

Bayrak

Bunların ne dediğine değil ne yaptığına bakmak lazım. Hiçbir sözlerine inanılmaz itimat edilmez.
  • 4 Yıl Önce

099

yıllar önce bu iblisin tanımı çook iyi yapılmış " tabanı ibadet ortası ticaret tavanı ihanet" arkasından gidenlerin tamamı da ( kamudan ve milletten ) nemalanmak için arkasindadir.
  • 4 Yıl Önce

ahmet kalanoglu

....in önde genı  
  • 4 Yıl Önce

SAMSUNLUYUZ

Biz senden itiraf değil hayırlı haberlerini bekliyorduk !..... Sen gebersen.de inananlar daha fazla sömürülmese sümük.lü.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Sadece amerika da kalacakmış Bu millet uyandı artık rehavete kapılmaz
  • 4 Yıl Önce

kamil

Fewtullah gülen yanlış yolda olduğunu yeni anlamış.ABD'de bütün şeytanlatr toplanmış.
  • 4 Yıl Önce

FEHİM Pasa

Bu adam kafayı yiyerek delirerek olmezse ben de bir şey bilmiyorum aslının Ermeni olduğu kanıtlandı hâlâ müslüman hocayı oynuyor o kadar şehidin kanında bogulacak
  • 4 Yıl Önce

Ahmet E

Feto ALLAH ın azabı üzerine olsun.
  • 4 Yıl Önce

ERMAN

Neden Amerika. Yoksa ağababaların öylemi istiyor. İçimizde halen sana inanan salaklar var.
  • 4 Yıl Önce

ismail

ABD dışındakiler başınızın çaresine bakın diyor hain
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Cami imanı olarak kalsaydın da, böylesi entirikalara alet olmasaydın, milletine, devletine ihanet etmeseydin daha çok saygınlığın olmaz mıydı. Kendini perişan ettiğin gibi, milleti de perişan ettiniz, ne eline geçti, bu üç günlük dünya saltanatı ancak sizin gibi hainleri kandırır.
  • 4 Yıl Önce

Türk

Doğru yolu bulduysan abd tam katana göre, doğru ne kadar giderse gitsin yamulmaz. Ama bir mikron sapma varsa ileride gine başınıza bela olur.
  • 4 Yıl Önce

ali seyfi

ŞEYTANIN ARKA AYAĞI BÖYLE DEDİĞİNE YİNE KANMAYIN.. 
  • 4 Yıl Önce

ELAZİZLİ

Suç bunu bir .. zannedip arkasından gidenlerde.ERBAKANı sevmezdin çünkü ERBAKAN Amerika,Avrupa ve Siyonistlere karşı gelen bir liderdi.Ya sen fetoş?
  • 4 Yıl Önce

Şeyh Şamil

Düş artık şu milletin yakasından. Gerbermedin gitti!
  • 4 Yıl Önce

VatandaşAdil

Bu zalimin vasiyet gibi itirafı yıllar önce eski cumhurbaşkanlarından baba İnönü ölüm döşeğinde halka şöyle bir vasiyette bulunuyordu SİZ SİZ OLUN CHP YE ASLA OY VERMEYİN" Ne yazıktır' ki Adalet ve doğru son nefeste dillendiriliyor.
  • 4 Yıl Önce

Saffet

Ne yazıkki bazi olaylar ve kararlar ile gizli gizli devam ettiklerini düşünüyorum
  • 4 Yıl Önce

adil

İblisin hocası bu  
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23