• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

'İnsanlar ağlıyor' diyen Rasim Ozan Kütahyalı'dan Ekrem İmamoğlu'na kar isyanı!

İstanbul'daki yoğun kar yağışının hayatı durdurmasıyla canlı yayına gitmekte zorluk çeken Rasim Ozan Kütahyalı, CHP'li İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu'na seslenip "Bir şeyler yapın" diyerek tepki gösterdi.

12 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ankaralı

Biz de inanmıştık. Herşey çok güzel olacak diye. Meğer onların derdi mezhepçilik ve dışa bağımlılık. Biz de körü körüne Mansur Yavaş'ı destekledik. Ağzımızın payını aldık. Kadrolaşmaya ses çıkarmıyor Mansur Bey. Ekrem imamoğlu'nu destekledik. Meğer o da ülke için kötü bir proje imiş. Neyseki mansur Yavaş'ın öyle kötü bir proje dublörü değil.
  • 4 Yıl Önce

Bir

Kayak yapmaya mı gitti, ailesi mi öncelikli önemli imiş öyle mi diyordu.
  • 4 Yıl Önce

FLE

Doğanın gücü Tanrının gücüdür....Tanrı istemedikçe insanoğlu doğanın gücünü yenemez der Fransızlar. Istanbul havalimanında kaos var bu arada...üstelik sorumlusu sn. Imamoğlu değil.
  • 4 Yıl Önce

M.Nuna

imamoğlu hiçbir şey yapamaz arkadaş. resimleri gördür, adam balıkçı lokantasında keyif çatıyor. İstanbulluyu takan mı var???
  • 4 Yıl Önce

Güney Doğulu

Zillet ittifakı işte bu. Allah c.c onları iktidar etmesin. Inanın bunlar Türkiye Cumhuriyeti'ni bitirirler... Zillete oy verenler uyanın...
  • 4 Yıl Önce

şeyh şamil

istanbulun çöktüğünü yeni mi fark ettiniz? onca zamandır millet bağırıyor.
  • 4 Yıl Önce

Ramazan

Stres yok herşey güzel oluyor.mustehak bence.
  • 4 Yıl Önce

korhan

Değerinimi bildiniz şimdi Tayyip Bey diyorsunuz.  
  • 4 Yıl Önce

Başkent

Bosnada lar yok rasim sen bosna herseke git. Orada üşümezsin oradakiler seni ısıtırlar.
  • 4 Yıl Önce

Harun

Beter olsunlar valla aciyorsam namerdim inadina inadina diyerek oy vermislerdi bende inadina dalga geciyorum
  • 4 Yıl Önce

ata

her şey çok güzel olacak... mı acaba? bunda o ekreme sırf reis yenilsin diye oy veren kurs öğrencileri, kuran kursu talebelerinin de payı tabi uhutulmaz. iyi salladınız.. iyisiniz... dün geceki beddua yedi sülaleniçe yeter artar.....
  • 4 Yıl Önce

Yilmaz

İstanbul bunu hak etti biraz burunları sürtsün ,Binali Yıldırım gibi adamai secmeyip fetö cü imamoglunu secerseler olacağı budur ,Işinize geldimi diktatör işinize gelmedimi Tayyip bey kim inanır size ,Sen önce eşine şöyle TV lerde saçma sapan şeyler anlatmaktan vaz geçsin ,Hizmet getireni üç kuruşa satarsan olacağı budur
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23