• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Araç sahiplerini üzecek zam haberi geldi

Bu gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere benzine 24, motorine 23 kuruş zam geldi. Söz konusu fiyat artışı pompaya yansıyacak.

18 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Devrialem

Bu nebicim haber butun dunyada artiyor Turkiyede zamlaninca uzucu manseti atiyorsunuz ben danimarkadayim son 1 ay icinde 1;50 DKR zam geldi ne Gazette mansetinnde nede medyada abartildi bundan 4 at evvelki fiyatlari unutup and ve anlik macrra pesindesiniz
  • 6 Yıl Önce

Ali Şükrü Karaalioğlu

Benim İçin fark etmiyor ben hep 50 Dolarlık alıyorum. Ekonomi tıkırında ilk 10 girmek üzereyiz....
  • 6 Yıl Önce

Cüneyt beyaz

Niye üzülelim ki bu zamlar ekonomide ki şahlanma işaretleri
  • 6 Yıl Önce

TC Bursa

Bunlar iyi günlerimiz özellikle işçi ve emekçiler için.herseye zam, kıdem tazminatı fonu,25 yaş altı ve 50 yaş üstü için sosyal güvencesini hiç etmek hepsi geliyor.
  • 6 Yıl Önce

isimsiz

İmamoğlu akaryakıta yine mi zam yaptı,iki gün sonra 5 kuruşluk büyük bir indirim yapar !!!
  • 6 Yıl Önce

serdar 7

serdar 1, zeki müren seni göremez ama bülent ersoy seni yanına alceykmiş. 
  • 6 Yıl Önce

Ülke Batıyormuş

Bubatağı araç sahipleri karşılasın da batmadığını anlasınlar.
  • 6 Yıl Önce

Aaaaaa

Bu ne ya. Hep tatilde zsm biniyor.
  • 6 Yıl Önce

alperen

ulan chp mahfettin Türkiyeyi..Senin yüzünden paramız pul oldu dolar patladı benzin zamlandı..
  • 6 Yıl Önce

Haso

Biz alıştık üzülmeye.Ev fiyatları düştü diye haber yapmışsınız,dalgamı geçiyorsunuz siz.Ev fiyatları iki haftada %10 civarında arttı. 
  • 6 Yıl Önce

[email protected]

Bizi niye üzsün. Sen sonuna bak...Yapın zamları sandıkta hesaplaşırız.
  • 6 Yıl Önce

serdar-1.

bu zamlar bizi teğet geçer,bize bir şey olmaz,sonra zeki müren bile artık bizi görecek.
  • 6 Yıl Önce

serdar-1.

bu zamlar bizi teğet geçer,bize bir şey olmaz,sonra zeki müren bile artık bizi görecek.
  • 6 Yıl Önce

vedat

avrupa hatta a.b.d. bizi boşuna kıskanmıyor.
  • 6 Yıl Önce

Selim

Benim depo bi tık büyük o yüzden hep 100 TL lij alıyorum.Kafam rahat:p
  • 6 Yıl Önce

mehmet

putsavar,hadi yap yorumunu.
  • 6 Yıl Önce

serdar-1.

dünyanın en büyük ekonomisi bizde,onun için bu zamların yapılması gerekirdi.sonra zeki mürende bizi görecek.
  • 6 Yıl Önce

serdar-1.

bu zamlar az hemde çok az,en azından %/50 zamlı olması gerekirdi.
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23