• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İGDAŞ ödenmeyen doğalgaz faturaları ne olacak?

İGDAŞ ödenmeyen doğalgaz faturaları ne olacak? sorusu merak ediliyor. Doğalgaz faturaları ile ilgili son durum İstanbullular tarafından sorulmaya aratılmaya devam ediyor. İGDAŞ'ın Elektrik Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK) yeni bir kararı duyurdu. İGDAŞ ödenmeyen doğalgaz faturaları ne olacak?

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

hidayet

peki neden fitre bir öğün 27 tl tek kişi bile 81 tl günlüğe doyuyor 30 gün 2450 civarı asgari ücret 2330 bunu cevaplayin amerika petrol varil fiyatını -37$kadar düşürdu neden hala zam geliyor ateri oyunlari playsation ve benzeri makinalara neden % 170 zam geldi 2400 makina 5000 tl lere çiktı çünkü milket çıkma yasağında buna yöneldi firsat doğdu bastilar zami 2. el arabalar neden uçtu vergisi neden düşmüyor araç sigortasi 300 tl iken %110 zam neden yapildi 700 tl ye çıkarildi sigara neden hersene %60 arttı ayrica dogalgaza senede üç kere neden zam konuldu offfff imamoğlu sen naptın yaa bu ülkeye
  • 6 Yıl Önce

Köksal bağceçi

Oy verenlere sorun
  • 6 Yıl Önce

Ömer

Hiç yapmadığımız halde nasıl 800 tl doğalgaz gelir bu nün bi açıklaası yok milleti soyuyorlar işte böle bisey yaşanmamıştır bizden çalıp paraların nerelere gittiği belli büyükşehir belediyeye gidiyo allah senin belanibversin imamoğlu
  • 6 Yıl Önce

Türkan

Yeni fatura düzenlencek dendi ödemedik bekliyoruz 42günlük fatura edilmişti hala yeni fatura düzenleme ile ilgili bir icraat yok Ödemiyoruz bekliyoruz ama sayaçların okunduguna inanmıyorum
  • 6 Yıl Önce

Mehmet şahin

Birde şu elektrik faturalarıni düzenleyen kurum el insaf be sanki fabrika çalıstiriyoruz elekrtrik işinide bi çözüm bulun lütven doğalgazlan yarış ediyor sanki
  • 6 Yıl Önce

Mehmet sahin

Şubat ayinda emekli adama 275 geliyor mart ayinda 493 geliyor nasıl oluyor birde abonelere msj geliyor faturanizi düzenledik 463 tl diye yani bu abone 1 haftada 30 tl gaz mi yakmis oluyor vatandaş iyi valla hiç düzenlemeseydi daha iyiydi adam çalıcağinı çalmış zaten ben sizi öyled3 böylede soyucam
  • 6 Yıl Önce

Nalan

Bana 580 tl faturayı neye dayanarak ve hangi vicdanla gönderdiniz arkasından da 178 tl ben evde hamam mı işletiyorum yazık helal etmiyorum kışın ortasında bile bu kadar gelmedi
  • 6 Yıl Önce

Nalan

Bana 580 tl faturayı neye dayanarak ve hangi vicdanla gönderdiniz arkasından da 178 tl ben evde hamam mı işletiyorum yazık helal etmiyorum kışın ortasında bile bu kadar gelmedi
  • 6 Yıl Önce

Erol

42 gün Kullandığım gazın parası fatura edilmiş.burada bir gasp yada şişirme yok.yakmadığım gazın parası olsa anlarım.sizden ricam avrupalınım 120 dolara aldığı gazı biz neden 280 olara alıyoruz ve kazıklanıyoruz.
  • 6 Yıl Önce

Melek Tomakin

Benim doğalgaz faturam gelmedi 50gün oldu şimdi gelse nasıl öderim hiç düşündünüzmü enaz 500 tl olmuştur aldığım EMEKLİ maaş belli kiram var nasıl olacak igdaş düşünmesi lâzım
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23