Türkiye yeni güne Adana'dan gelen kötü haberle uyandı
Adana'da fabrika işçilerini taşıyan servis aracının devrilmesi sonucu 15 kişi yaralandı.
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Adana'da fabrika işçilerini taşıyan servis aracının devrilmesi sonucu 15 kişi yaralandı.
Ercan A'nın kullandığı 01 S 2536 plakalı servis minibüsü, Tarsus-Adana-Gaziantep (TAG) Otoyolu'nu merkez Sarıçam ilçesi Yıldırım Beyazıt Mahallesi'ne bağlayan yolda kontrolden çıkarak refüje devrildi.
Kazada araçta bulunan 15 kişi yaralandı, ihbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ve sağlık ekibi sevk edildi.
Yaralılar ekiplerin ilk müdahalesinin ardından kentteki hastanelere kaldırıldı.
Sürücü Ercan A'nın hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenildi.
Kaza yerinden görüntüler...
Kaza yerinden görüntüler...
Kaza yerinden görüntüler...
Kaza yerinden görüntüler...
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23