Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, Secretcv HR Summit’te yeni nesil perakendecilikte dönüşüme uğrayan insan kaynakları çalışmalarını paylaştı.
Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, Secretcv HR Summit’te yeni nesil perakendecilikte dönüşüme uğrayan insan kaynakları çalışmalarını katılımcılar ile paylaştı. Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan, “Dijitalleşen İK (İnsan Kaynakları)-Duygular Nerede?” teması altında gerçekleşen Secretcv HR Summit’te konuşmacı oldu.
Yeni nesil perakendecilik
Gürcan, konuşmasında, müşterilerin ve müşterilere hizmet sunan binlerce çalışanın ihtiyaçlarını bilmenin, duygularını anlamanın ve onlarla duygusal bağ kurmanın yeni nesil perakendeciliğin kalbinde yattığını belirtti. Müşterilerin alışverişe başladıklarında ilk olarak duygusal bağ kurdukları ve iyi deneyim yaşadıkları markayı tercih etme oranlarının çok fazla olduğuna dikkati çeken Gürcan, “Müşteri memnuniyetini farklı kanallarda ve farklı boyutlarda sürekli takip ediyoruz” dedi.