Opel'de şikayetler bitmiyor

Otomotiv sektöründe marka bazında kullanıcıların en çok şikayet ettiği firma unvanına, büyük uğraşlar sonucunda Opel sahip oldu.

30 Temmuz 2019 Salı 14:58
Opel'de şikayetler bitmiyor

Özellikle Türkiye'deki müşterilerine (insignialardaki Navigasyon haritası güncellemesi, Opel araçlarının çok sesli çalışması, Radyo sorunu, Türkiye'de satılan araçların parça temini sorunu, Opel araçlarda garanti sorunu, ihmalkarligi vs.) üvey evlat muamelesi yapması, kötü ve pahalı servisleri ve özellikle corsa modelindeki üretim hataları, bu başarısında büyük rol oynadı.

İşin daha da kötü yanı müşteri memnuniyetine zerre kadar önem vermeyen Opel hakkında Şikayetvar.com sitesine gönderilmiş 585 şikayet 43 teşekkür ve %22 memnuniyet gibi kırılması güç olan bir rekora imza attı.



Bu gidişata göre, ne kadar iyi ve ucuz arabalar yaparsa yapsın, Opel'in satış rakamaları düşmeye devam ediyor.

Opel kullanıcıları tarafından Türkiye'de ve dünyada çok ciddi bir pazara sahip olan bir marka kendi ürettiği araçlardaki bu sorunları çözememesi sadece kâr odaklı düşünüyorlar şeklinde yorumlar yapılıyor.

Altın örümcek gibi bir ödüle sahip olan şikayetvar.com isimli internet sitesine Opel hakkında yapılan yüzlerce yorumlardan sadece bir kaçı;

 

Akit Youtube Kanalına Abone Ol

Haftanın Özeti

www.yeniakit.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber, röportaj, fotoğraf, resim, sesli veya görüntülü sair içeriklerle ilgili telif hakları Uğurlu Gazetecilik Basın Yayın Matbaacılık Reklamcılık Limited Şirketi’ne aittir. Bu içeriklerin iktibas hakkı saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilmeksizin iktibas olunamaz; hiçbir surette kopyalanamaz, yeniden yayıma konulamaz.
Haber Tarihi: 30 Temmuz 2019 Salı 14:58

YORUM YAZ

  • Teoman DemirTeoman Demir19 gün önce
    Sanki diğer markalar çok farklı .. vw'de aldığıma alacağıma bin kere pişman etti beni
  • SinanSinan25 gün önce
    Birtek bu sorunları yaşayan opel sahipleri degil volvo da buguruba dahil .

Günün Özeti

Günün Karikatürü

26 Ağustos 2019