Opel,1.6 CDTI dizel motora sahip 2014 Astra ailesini Cenevre Otomobil Fuarı'nda otoseverlerle buluştururken, Yeni Nesil 1.6 CDTI dizel motoru ilk kez Zafira Tourer'da otomobil severlerin beğenisine sunulmuştu. Marka düşük yakıt tüketimi ve çevre dostu olma özelliğini sessizliğiyle birleştirdi.
İlk etapta hatchback, sedan ve Sports Tourer modellerinde kullanılmaya başlayacak yeni nesil 1.6-litre CDTI dizel 110 HP güç ve 300 Nm tork üretiyor. Yenilenen altı-ileri vitesli manuel şanzımanla donatılan Astra hatchback, sedan ve Sports Tourer sıfırdan 100 km/s hıza 12 saniye ulaşıyorlar. Maksimum hızları ise 186 km/s. 110 beygirlik dizel motoru ile yüz kilometrede ortalama 3.7 litre yakıt tüketimi ve 97 g/km emisyon değeri sunan 2014 Opel Astra 1.6 CDTI firmadan yapılan açıklamaya göre tamamen alüminyumdan üretilen sınıfının en sessiz dizel motoruna sahip.
CORSA'DA GÜVENLİK ÖN PLANDA
Opel Corsa dinamik tasarımında ise çok yönlülük ve sürüş dinamiği öğelerini bir arada sunulmakta.3 kapılı spor veya 5 kapılı geniş Corsa modellerinden birini seçmeniz yeterli. Opel kalite unsuru ile de ön planda duruyor. Avrupa’nın lider teknik ve uzman kuruluşu DEKRA (Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein), güvenli ve verimli karayolu trafiği hizmetleri sağlıyor. Almanya’da hazırlanan 2010 DEKRA Arıza Raporu, Opel Corsa’yı test edilen tüm araçlar içinde en düşük arıza oranıyla (% 2,4) birinci ilan etti.
MOKKA'DAN AKILLI DÖRT ÇEKER
Yeni Opel Mokka ile de daha ilk andan itibaren olumlu bir farklılık duygusu yaşayacaksınız. Üstün yol tutuş ve sürüş keyfi için tasarlandı. En ince detaylara dahi gösterilen özen ve yıpratıcı testler sayesinde Yeni Opel Mokka, göründüğü kadar iyi bir his vermesi için üretildi.Mokka’ya dengesini veren ayrışık McPherson ön süspansiyon ve burulma çubuklu arka süspansiyon bir arada çalışarak elektrohidrolik direksiyonun yardımıyla rafine bir sürüş ve yol tutuş sunuyor. Sonuç olarak en zorlu koşullarda bile Yeni Opel Mokka, size kontrol duygusu veriyor. Akıllı ve aktif AWD sistemi, 1.4 Turbo motor ile standart sunuluyor. Sistem, şanzımanda Elektrikli Güç Kesme Ünitesi, arka aksa tahrik mili, Arka Sürüş Modülü (RDM) ve Tork Transfer Aygıtı (TTD)’ndan oluşuyor. Fazla çekiş gücüne ihtiyaç duyulduğu anda TTD, Arka Sürüş Kontrol Modülü tarafından kontrol edilerek mevcut torkun %50’sini arka tekerleklere aktarıyor ve ABS ve ESP® gibi tüm sistemlerle uyumlu çalışıyor.