Volvo Cars’ın Müşteri Memnuniyeti’nden bir Türk sorumlu olacak.
Volvo Car Turkey, önemli bir yöneticisini Volvo’nun İsveç’teki merkezine transfer etti. 1997 yılından itibaren Volvo’da görev yapan Ziya Serimazın Volvo Car Retail Quality & Customer Experience Manager olarak atandı.
Yönetici; Volvo Cars genelinde, Müşteri Deneyimi 2020 Mega Projesi, Bayi İş Planları, Müşteri Memnuniyeti, Bayi Finans KPI’ları, Bayi standartları konularından sorumlu olacak. Volvo Cars’ın globaldeki tüm İş ve Bayi Geliştirme Yöneticileri Ziya Serimazın’e bağlı olarak görev yapacak. Globaldaki pozisyonu için saha ve Pazar deneyiminin önemli olduğunu söyleyen Ziya Serimazın, “Eğitim, servis, yedek parça, satış ve bayi geliştirme konularındaki deneyimimi tüm dünyadaki Volvo İş ve Bayi Geliştirme Yöneticileri ile paylaşmaktan ve aktarmaktan mutluluk duyuyorum” dedi.
Serimazın; Eğitim Müdürü olarak başladığı Volvo Car Turkey’de sırasıyla sırasıyla 6-Sigma Black Belt Proje Müdürü, Türkiye Satış Müdürü, Türkiye İş Geliştirme Müdürü, Türkiye ve Bağlı Pazarlar İş ve Bayi Geliştirme Direktörü olarak görev yaptı.