Galatasaray İstanbul’a gitti
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Korona virüs nedeniyle lige verilen aranın ardından ilk maçta deplasmanda Çaykur Rizespor karşısında 2-0 kaybeden Galatasaray, İstanbul’a gitti.
Korona virüs nedeniyle lige verilen aranın ardından ilk maçta deplasmanda Çaykur Rizespor karşısında 2-0 kaybeden Galatasaray, İstanbul’a gitti.
Süper Lig’in 27. hafta mücadelesinde Çaykur Rizespor, Galatasaray’ı konuk etti. Karşılaşma ev sahibi takımın 2-0’lık üstünlüğüyle sona erdi. Karşılaşmanın ardından sarı-kırmızılı ekip yoğun güvenlik önlemleri altında Trabzon Havalimanı’na geldi. Karşılaşmada diz bağlarından sakatlanan Andone’nin yürümekte zorluk çektiği ve koltuk değnekleri ile yürüdüğü gözlenirken, sarı-kırmızılı ekip özel uçakla İstanbul’a hareket etti.