• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

ABD yine tehdit etti! 'Birçok yaptırım daha yolda'

Yeniakit Publisher
2018-11-05 18:21:00 - 2018-11-05 19:03:30

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
ABD yine tehdit etti! 'Birçok yaptırım daha yolda'

Amerika Birleşik Devletleri Ulusal Güvenlik Danışmanı John Bolton, İran'a ek olarak yaptırımların geleceğini açıkladı.

ABD Ulusal Güvenlik Danışmanı John Bolton, ABD'nin İran'a uygulamaya başladığı yaptırımlara ek olarak daha fazla yaptırımın da yolda olduğunu duyurdu.

ABD Başkanı Donald Trump'ın şahinliğiyle meşhur Ulusal Güvenlik Danışmanı John Bolton, Fox Business Network'e, İran'a karşı yürürlüğe soktukları yaptırımlarla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Trump yönetiminin İran'a yaptırımların tümüyle geri döndüğünü duyurmasının ardından konuşan Bolton, ABD'den İran'a yönelik ilave yaptırımlar geleceğini söyledi, ama ayrıntıya girmedi.

"Dahası geliyor."

"Bunun bile ötesine geçen yaptırımlar yürürlüğe koyacağız" iddiasında bulunan Ulusal Güvenlik Danışmanı, "Eski Başkan Barack Obama'nın yönetiminde 2015'te varolan yaptırımlarla yetinecek değiliz" ifadesini kullanarak ekledi: Dahası geliyor.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23