• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0
10
Metabolizmayı hızlandırıyor! İşte cayır cayır yağ yakan 7 yiyecek

2022-06-25 08:54:38
Metabolizmayı hızlandırıyor! İşte cayır cayır yağ yakan 7 yiyecek

Eğer vücuda yeteri kadar karbonhidrat alınmazsa bu ihtiyacını kaslardaki glikozdan karşılar. Bu da vücutta kas kaybında neden olur. Bu sebeple sadece aç kalarak kilo kaybında yağ değil kas kaybı da yaşanmaktadır. Ancak sağlıklı kilo vermek için kasların güçlenmesi ve korunması vücutta yağların yakılması gerekir.

#1
Foto - Doğal ve sağlıklı yoldan, yağ yakımını destekleyecek yiyecekleri tüketerek de fazla kilolarınıza elveda diyebilirsiniz. Metabolizmayı birkaç doğal yiyecek ile artırabilir ve yağ kaybedebilirsiniz. İşte cayır cayır yağ yakan 7 yiyecek...

Doğal ve sağlıklı yoldan, yağ yakımını destekleyecek yiyecekleri tüketerek de fazla kilolarınıza elveda diyebilirsiniz. Metabolizmayı birkaç doğal yiyecek ile artırabilir ve yağ kaybedebilirsiniz. İşte cayır cayır yağ yakan 7 yiyecek...

#2
Foto - YAĞLI BALIK- besleyici olan somon, ringa, sardalye, uskumru ve diğer yağlı balıklar, iltihabı ve kalp hastalığı riskini azaltır. Ayrıca balıkta bulunan omega-3 yağ asitleri, vücudun yağ kaybetmesine olanak sağlar. Öte yandan harika bir protein kaynağı olan balık daha fazla tokluk hissine neden olur.

YAĞLI BALIK- besleyici olan somon, ringa, sardalye, uskumru ve diğer yağlı balıklar, iltihabı ve kalp hastalığı riskini azaltır. Ayrıca balıkta bulunan omega-3 yağ asitleri, vücudun yağ kaybetmesine olanak sağlar. Öte yandan harika bir protein kaynağı olan balık daha fazla tokluk hissine neden olur.

#3
Foto - YUMURTA- Oldukça besleyici olan yumurta, hastalık riski yüksek olanlarda kalp sağlığını korumaya yardımcı olur. Ayrıca yumurtalar kilo kaybına da yol açar. Yumurtanın tokluk hissini artırdığı araştırmalar sonucunda ortaya çıktı. Haftada birkaç kez yumurta tüketmek hem tok kalmanıza hem de yağ yakmanıza neden olur.

YUMURTA- Oldukça besleyici olan yumurta, hastalık riski yüksek olanlarda kalp sağlığını korumaya yardımcı olur. Ayrıca yumurtalar kilo kaybına da yol açar. Yumurtanın tokluk hissini artırdığı araştırmalar sonucunda ortaya çıktı. Haftada birkaç kez yumurta tüketmek hem tok kalmanıza hem de yağ yakmanıza neden olur.

#4
Foto - KAHVE- Dünyanın en sevilen içeceklerinden biri olan kahve hem ruh haline hem de insan vücuduna iyi gelir. Tüm bunlarla beraber cayır cayır yağ yakmanıza da neden olabilir. Yapılan bir araştırma sonucunda, egzersiz yapmadan bir saat önce kafein tüketen kişilerin, tüketmeyen kişilere oranla iki kat daha fazla yağ yaktığı ortaya çıktı.

KAHVE- Dünyanın en sevilen içeceklerinden biri olan kahve hem ruh haline hem de insan vücuduna iyi gelir. Tüm bunlarla beraber cayır cayır yağ yakmanıza da neden olabilir. Yapılan bir araştırma sonucunda, egzersiz yapmadan bir saat önce kafein tüketen kişilerin, tüketmeyen kişilere oranla iki kat daha fazla yağ yaktığı ortaya çıktı.

#5
Foto - YEŞİL ÇAY- Birçok kişi tarafından sevilerek tüketilen yeşil çay, formda kalmanıza yardımcı olur. Yapılan araştırmalar sonucunda yeşil çayın kalp hastalığı riskini azaltabildiği, belirli kanser türlerine karşı koruma sağlamaya yardımcı olabildiği düşünülmektedir. Yeşil çay, göbek yağı kaybını destekler.

YEŞİL ÇAY- Birçok kişi tarafından sevilerek tüketilen yeşil çay, formda kalmanıza yardımcı olur. Yapılan araştırmalar sonucunda yeşil çayın kalp hastalığı riskini azaltabildiği, belirli kanser türlerine karşı koruma sağlamaya yardımcı olabildiği düşünülmektedir. Yeşil çay, göbek yağı kaybını destekler.

#6
Foto - ELMA SİRKESİ- Bilinen eski halk ilaçlarından biri olan elma sirkesi, diyabetli kişilerde iştahı azaltır, kan şekerini ve insülin seviyelerini düşürür. Ayrıca yağ yakımı artırır ve karın yağ depolamasını azaltır.

ELMA SİRKESİ- Bilinen eski halk ilaçlarından biri olan elma sirkesi, diyabetli kişilerde iştahı azaltır, kan şekerini ve insülin seviyelerini düşürür. Ayrıca yağ yakımı artırır ve karın yağ depolamasını azaltır.

#7
Foto - ACI BİBER- Acı biber iltihabı azaltabilir ve hücrelerinizi hasardan korumaya yardımcı olabilir. Araştırmalar sonucunda acı biberin, bireyin sağlıklı kiloya ulaşmasına ve bu kiloyu korumasına yardımcı olabileceğini düşünülmektedir. Çünkü acı biber tokluk hissini artırır ve aşırı yemeyi önler.

ACI BİBER- Acı biber iltihabı azaltabilir ve hücrelerinizi hasardan korumaya yardımcı olabilir. Araştırmalar sonucunda acı biberin, bireyin sağlıklı kiloya ulaşmasına ve bu kiloyu korumasına yardımcı olabileceğini düşünülmektedir. Çünkü acı biber tokluk hissini artırır ve aşırı yemeyi önler.

#8
Foto - ZEYTİNYAĞI- Sağlıklı yağlardan biri olan zeytinyağının metabolizmayı artırdığı ve yağ yakımı desteklediği biliniyor. Salatanıza ve yemeklerinize zeytinyağı ekleyebilirsiniz.

ZEYTİNYAĞI- Sağlıklı yağlardan biri olan zeytinyağının metabolizmayı artırdığı ve yağ yakımı desteklediği biliniyor. Salatanıza ve yemeklerinize zeytinyağı ekleyebilirsiniz.

#9
Foto - Vücut En çok ne zaman yağ yakar? Kısa süreli açlıkta ortalama 14 ya da 16 saat aç kalıyorsunuz. İlk 8-10 saatte vücudunuzdaki glikojeni bitirdiğinizde geri kalan sürede metabolizmanız yağ yakıyor” ifadelerini kullandı.

Vücut En çok ne zaman yağ yakar? Kısa süreli açlıkta ortalama 14 ya da 16 saat aç kalıyorsunuz. İlk 8-10 saatte vücudunuzdaki glikojeni bitirdiğinizde geri kalan sürede metabolizmanız yağ yakıyor” ifadelerini kullandı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23