Allah polislere sabır versin! Alkolik sürücü yine yaptı yapacağını
Aksaray’da polis ekiplerince alkollü araç kullanırken yakalanan ehliyetsiz sürücünün savunması pes dedirtti. Uyanıklık yapıp polisin alkolmetresine üflemek istemeyen sürücü sabaha kadar durup sonra toparlayacağını söylerken, aracını aramak isteyen bekçilere “Yazıklar osun” diye tepki gösterdi. Basın mensuplarının “Neden alkollü araç kullanıyorsunuz sorusuna ise “Düğünden geliyorum” diye cevap verdi.