• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Dinden uzaklaşan topluma yama dayanmaz!

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hobi

*Bu devirde her türlü kötülüğün arkasında bireyselleşmeyi bulursunuz. Onunda arkası malum. .. *Dürüst haramdan sakınan insanlar arazi talanının meşrulaştırılmasından rahatsız...
  • 1 Ay Önce

Kanber

Selamlar Allah razı olsun
  • 1 Ay Önce

laik ilahiyat fakültesi

buyurun, gidin ilahiyata (eski yüksek islam) samimiyet öylesine sarmış ki ortamı, kim kimle karı, kim kiminle koca belli değil. müslüman bir adamın burada ders anlatması olacak şey değil; ama doçentlik gidecek elden, oldu mu şimdi bu!
  • 1 Ay Önce

Nedim

Yazı çok güzel. Osmanlı sonrası İslam dünyasında ve özellikle de hilafet merkezinde ilkonce emperyalist ve siyonist şeytani lehine sistem değişti. Özellikle Allah cc ait esmai husnasinin en başat ve İslama giriş şartı Şahadet ve la ilahe illallah in en önemli vasfını ortaya koyan yasama ve yargı (HAKİM SIFATI)nin Allah cc elinden ukdesinden hakimiyetinden alınıp kişilere ve kurumlara verilmesi ile olmuştur. Sistem nizam değişince ve hayatın bütününe hükmeden sistem yerine İslam öncesi cahiliyye de olduğu gibi yaratıcı ve hukmedici (Araf 54 bknz) Allah cc yerine başka merkezler,ilahlar,rabler ve hakimler in olduğu şeytani sistemlerde orda yaşayan toplumların Allaha isyan eden sistemlere hayat tarzlarına nizam larin a geçişle yaratıcıları olan Allaha isyan ettirildi. Tevbe 31 in nuzul sebebinin açıklandığı tefsir lerde Resulullah sav a Müslüman olmaya gelen hristiyan Adiy b Hatem in ayette geçen "din adamlarını rabb edindiler ibadet ettiler" kısmını anlamayıp "Ya Resulullah biz din adaylarımıza ibadet etmiyor secde etmiyorduk onlara rabbimiz ilahimiz demiyorduk mealinde sözlerine Resulullah sav "Allahın helalini haramlarıni hükümlerini değiştiren din adamlariniza kanaat onderlerinize itaat edip onların sistemlerine uymuyor muydunuz, işte bu rablik bu ibadettir buyurmasi gibi bir durum oluştu Osmanlı sonrası İslam dünyasında ne yazık ki.Insanlar isteyerek ve istemeyerek te olsa ki Araf 172_173 te böylesi bir durumun mazeret olmadığı buyruğu ile insanlar Allaha ait vasıfları başkalarına vererek ve Allahla beraber bu vasıfları kullandirarak ŞİRK e bulaştirildilar.Ve Resulullah sav getirdiği sistem ve ahkamlar değiştirilerek veya onları yürürlükten kaldırarak gizleyerek te KÜFÜR işlenmesine yol açıldı. Yeniden sahabeler gibi la ilahe illallah diyerek şirk ve küfürden beri olarak bu sapkinliklardan kurtulabilir insanlar
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23