• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan F-16 resti: Başımızın çaresine bakacağız

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan PBS kanalında yaptığı konuşmada, F-16 konusunda ABD'den istenilen netice alınamazsa, Türkiye'nin başının çaresine bakacağını söyledi.

7 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Başçavuş

Türkiye'nin Bir Numaralı Düşmanı ABD dir Aynı Zamanda Dünyanın da Tüm Terör Örgütlerinin Lideridir ABD nin Dünyada Kazandığı Hiçbir Savaş Yoktur Ey Dünya Devletleri Omuz Verin Bu Yahudileri Yok Edelim
  • 4 Yıl Önce

Fetösavar

Gençler rahat olun. niye sanıyorsunuz putin ile erdoğan o kadar samimi.. büyük bir ihtimalle çoktan anlaşmalar yapıldı, pilotlar orada eğitime başladı...
  • 4 Yıl Önce

Bilerek isteyerek

Despot demokrasi ve parlementer rejimden uzak özünde padişahlıkla diktatörlükle yönetilen ülkelere doğru yol almak .
  • 4 Yıl Önce

Zorunlu değil isteyerek

Ülkeyi padişahlık diktatörlük vs ile yönetmek isteyenler için AB ve ABD uygun değil !
  • 4 Yıl Önce

Vejo

Ülkede benim bildiğim avrupan çok siyasi parti var ve secim oluyor halkın oyunu alan seçiliyor ve ülkeyi yönetiyor yani demokrasi var sen neyin kafasını yaşıyorsun ab ve abd senin iyiliğini düşünmez seni niye alsinki hıristiyan kulübü daha önce söylediler zaten ülkemiz padisahlikla yönetilmiyor secimle gelen halkın oyları ile seçilen tarafından yönetiliyor bırak bu algıları ab seni sittin sene almaz adamlar haçlı haçlı bin yıldır seni anadoludan atmaya çalışıyorlar bırak ab ye almayı gezi zekali

Mehmet

Batı dan ve abd den ülkenin faydasına bir şey beklemek ahmaklık olur görünüşte müttefik ama gerçekte düşmanız biz batı ile düşmanız oyunu ona göre oynamak gerek
  • 4 Yıl Önce

Seyh Şamil

Abd sözünü tutmazsa dalan diye bir şey yok. Ver tümatomu... 3 aya çözüldü çözüldü ondan sonra istemiyoruz de geç.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23