• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Vahdeddin’e ‘hain’ diyen haindir

CHP’nin, fondaş medyanın ve sözde tarihçilerin Osmanlı ile son padişah Vahdeddin’i hedef almasına tepki gösteren tarihçi ve akademisyenler, “Vahdeddin’e ‘hain’ diyen hainin ta kendisidir” dedi.

27 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Fatih

Nasıl ki 5parmağın 5ide bir değilse, padişah diye herşeyi doğru yapar diye bir kuralı var insanoğlu beşer şaşar 
  • 4 Yıl Önce

Ziya

Rahmetli vahdettin dedeme hain diyen hainin kralıdır bunlarda ya soy ya boy yada kanında bir sorun vardır bunlarda hainin kralıdır NOKTA
  • 4 Yıl Önce

Sultan Vahdettin devreye giriyor ve M.Kemal ile arkadaşlarının Samsun’a gitmesinde bir sakınca olmadığını, işgal kuvvetlerine karşı bir çalışma yapılmayacağını söyleyerek vizeyi almalarını sağlıyor. Yani istiklal harbini Sultan Vahdettin başlatmış oluyor.

Evet ama... Samsun-Sıvas bölgesinde çikan ayaklanmaları bastırsın diye ulu Önder Samsuna gönderildi.. Fakat evdeki hesap çarşıya uymadı . Atatürķ kurtuluş savaşını başlattı.. Daha Erzurum yolunda iken Vahidettin tarafindan İDAM KARARI verildi...
  • 4 Yıl Önce

alex 34

madem vahdettin hain değil, niye okul ders kitaplarında hain diye anlatıyorsunuz?
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

manda mevzuunu karıştıran beyler, fazla karıştırmayın zararlı çıkarsınız... bugün köksüz, dilsiz durumdayız... aman deyim...
  • 4 Yıl Önce

vatandaş!

HASEL KİŞİ VAHDETİN ORAYA ,ATATÜRK 'Ü HANGİ NOTAYLA GÖNDERDİ SENİN HABERİN VARMI SEN NE SÖYLEDİĞİNİN FARKINDAMISIN BOŞ BOŞ KONUŞUYORSUN?KEMALİSTLER ANLATMIŞ ORADA VAR GERÇEĞİ İLE FATİH ALTAYLININ YORUM KISMINDA...
  • 4 Yıl Önce

Hasel

Vahdettin padişahımız M.Kemal Atatürk'ü Anadoluya gönderen kişidir.Bizzat mücadeleyi başlatmasını istemiştir.Karalayan kişiler tarihi bilmeyen kriptolar veya bilinçli hainlerdir.Yurt dışına o zaman ki şartlarda ülkeyi düşünerek gitmek zorunda kalmıştır.Sizler,şimdi ki hainlerden bahsedin.
  • 4 Yıl Önce

vatandaş!

sevr'de uzaylılarmı imzaladı elbette vahdettini ölümüne tahtı savunsaydı, tabikide alkışlarda herkese karşı saçmalamanın alemi varmı ?Vahdettin ÖMRÜNÜ NERDE TAMAMLADI ACABA ÖLMESEN KENDİ ZATEN SÖYLE İTİRAF ETMİŞ KABAK GİBİ GOL KALEYE GİRMİŞ BUNLAR HAKEME İTİRAZIN PEŞİNDE...ASIL HAİN BUNU SAVUNANLARDIR KARDEŞİM YALANMI..HAİN DİYE HAİNLERDİR...
  • 4 Yıl Önce

m.n.

Şehitlerimizin hiç biri gavur değildi. Zaferlerimiz de gavurların zaferleri değildi. Hiç bir gavur ne şehitlerimizin aziz hatırasına, ne de zaferlerimizin üzerine çökemez. Bu kendini bilmez saldırganların yaptıkları asıl iş, zaferlerimizi değersizleştirmek ve yeni zaferlerimize engel olmak için bize korku vermektir. Bunlar ülkemiz ve milletimiz için çok tehlikeli dış güdüm köleleridir.
  • 4 Yıl Önce

Ramazan algan

Vahidettine dil uzatanlar,zamanında İttihat ve Terakki den kalan devlet hainlerin p.cleridir.
  • 4 Yıl Önce

Zülkarneyn

CHP kurtuluş savaşının Osmanlı’ya yapıldığını söyleyecek kadar haddini aşmıştır. Kurtuluş savaşı Yunan, İngiliz, Fransa, İtalya’ya ve içeride Ermeni çetecilerine, dini kullanan hainlere karşı yapılmıştır. Zaferden sonra sadece yönetim biçimi ve devletin adı değişmiştir. Bu yüzden Türkiye yıllarca Osmanlı’dan kalma borçları ödemiştir. Aynı devlet olduğu için
  • 4 Yıl Önce

ADİL

EVET SONUNA KADAR DOĞRU BU SÖZ YÜZ YILIMIZIN SÖZÜ OLARAK KABUL EDYORUZ
  • 4 Yıl Önce

Sassas

Osmanlı tek kelimeyle hatalıdır bugün bile o hataların cezasını çekiyoruz çekeceğiz çünkü merhametle şefkatel adaletle kucakladı herkesi herkese eşit seviyede davrandı oysa ata sözüdür herşey asılna rücu eder kendi çöküşü bile o kefere ve artıklarının yüzünden oldu kalanlarda bize bela oldu vursana kafalarını yada sert politika uygula gitsinler batıya doğru hadi barındırdın neden devlet mekanizmalarına soktun bugün bile devletin kurumlarında gazetelerde her yerde ortıkları var
  • 4 Yıl Önce

Antikemalist Akpartili

Şükrü Altın'ın söylediklerinde bazı yanlışlar var. 1- Samsun'a gönderilme mevzusu, İNGİLİZ Amiral Carlthorpe'nin 20 Nisan 1919'da İstanbul hükümetine Nota/Uyarı vermesi ile çıkmıştır! Bizzat İnglizler, Samsun ve civarına yetenekli subayların gönderilip orada asayişi sağlamaları için emir veriyor! Sonrasında İngilizler "M.Kemal'in adı Samsuna gönderilecek subayların listesinde gelmeyene kadar hiç kimseye VİZE vermiyor, M.Kemal liste başı geldiği an VİZEyi imzalıyor"(bu bilgiyi paylaşan Prof. Dr. Ahmet Şimşirgildir.) M.Kemalin VİZEsini imzalayan İnglizi subay J.Godolphin Bennet'tir! Yine Ahmet Şimşirgil'in naklettiğine göre İNGİLİZLER 24.04.1919'da yani M.Kemal gönderilmeden 1 ay önce ANDOLUDA BİR TÜRK HÜKÜMETİ KURLMASI İÇİN KARAR ALIYOR! Anlayan anlar! Evet Vahideddin de İnglizlerin planını bozmak için M.Kemali kendi safına almak istedi, yüklü miktar parasal destek verdi fakat bunu başaramadı nihayet itibariyle!
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Kaya Amasyalı

Buradan söylüyorum HDP seçimlere giremez Kapatılacaktır. Büyük Devlet Adamı Cumhurbaşkanımız Tayyip Erdoğan' ın seçimde aldığı oyu gördüklerinde masadakiler küçük dillerini yutacaktır.
  • 4 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

DÜNYANIN HİÇ BİR ÜLKESİNDE BÖYLE BİR DEVLET VE MİLLET GÖREMESİNİZ 1250 YILLIK TÜRK MÜSLÜMAN BİR CİHANUŞUMUL DEVLETLER KURMUŞ BİR MİLLET OLARAK,, HALA KİMİSİ ECDADINA HAİN DİYOR KİMİSİ BUNA KARŞI GELİYOR((( YÜZLERCE TARİH PR0F, YAHU 100 SENEDE NEDEN HALA TARTIŞILIYOR HİÇ UTANMA HAYSİYET YOK,MU SİZLERDE BİR ŞEREFLİ ÇIKIP YUMRUĞUNU VURSUN ,,EY MİLLİ OLMAYAN BİR MİLLİ EĞİTİM,,,BUNLAR HEP SİZLERİ YÜZÜNÜZDEN 100 SENEDİR OSMANLIYI GERİ KALMIŞ BU YÜZDEN BU HALE GELDİK OKUTURSANIN İŞTE HALİMİZ BU OLACAK,,,, ALLAH HEPİNİZİN BELASINI VERSİN,,, ULAN ARAPLAR VE AFRİKALILAR SİZLERDEN DAHA MEDENİ,,, ARABANIZ OLU ADAMI OLDUNUZ,,HEY GERİ ZEKALILAR,,,, PADIŞAHLAR ÜZERİNDEN TARTIŞILIRMI,,,HEY BE HAİNLER,, BU MİLLET ADAM OLAMAZ ,,,
  • 4 Yıl Önce

Tarih

bizim atamıza hain diyorlar onların atalarına koruma kanunu çıkarttılar laf soyletmemek ve gerçekleri gün yüzüne çıkması diye.bende onların atası atatürk vahdettindir onların gerçek hain atası atayunandir
  • 4 Yıl Önce

emrah

Osmanlıogulları bilecik sınırlarında kuruldu. demekki sende bileciklisin kardesim . benim atalarım antalya çevresindeki Tekeoğulları Beyliğindendi.

hasanın yalancı tarihcileri

Hasan sen bazılarının ataları ile karıştırıp tarihi taklaya getirmeye çalışmışım ama yalan tarihle bir yere kadar oda uçurumdan aşağı yuvarlamıyor
  • 4 Yıl Önce

hasan

Tarihçilerden bahsetmedim kardesim, yorumda yapmadım. İngiliz devletinin resmi belgelerinden bahsettim isteyen bulur okur dedim. İngiltere resmi belgeleri de yalan söylüyor diyorsan ne diyim

mahzun vahüdedtin

tek yol birilerini koruyup kollayan yasa kaldırılsın ne kadar korkarlarsa korksunlar hüsran olacaktır
  • 4 Yıl Önce

YUSUF YILDIZ

Sultan Vahidettin Han biz Müslüman Türklerin atasıdır. Sebatay sevi köpeğinin torunları ise onu asla sevmezler. Biz de yahudi dönmesi sebatay itini ve onun torunlarını asla sevmeyiz.
  • 4 Yıl Önce

ABDÜLHAMİDİ TAHTAN İNDİREN İT TAHATÇILAR NEYAPMIŞTI BU ÜLKE 24 MİLYON KM BUHALE GELDİ 6 SENEDE

İÇERDEKİ YAHUDİLER KİMLERDİ KİM TERÖRÖRGÜTLERİNLEN İŞ BİRLİĞİ YAPTI DEVLET ARÇİVLERİNDE VAR OTO BARAJ SİLAH YOLA KARŞIOLANLAR BU ÜLKEYE İYİLİKMİ YAPTILAT BATIYAMI SOYDURDULAR KİM BUNLAR KİME HAİN DİYOLAR
  • 4 Yıl Önce

hasan

İngiltere arşivleri açtı. Açıp okuyun Sevr öncesi vahdettin in ingiltere ile manda pazarlıklarını.
  • 4 Yıl Önce

hasan

Evet Yılmaz haklısın Sivas kongresinde Amerikan mandacılıgı 3 gün süresince konusulmuş Mustafa Kemal Paşa Amerikan mandasının Türk milleti için uygun olmadığını delegelere anlatıp kabul ettirince,manda ve himaye düşüncesi kesin olarak reddedilmiştir.

Yılmaz

Nutuk'da, Sivas kongresinde günlerce Amerika mandası mı olalım, İngiliz mandası mı olalım konusu konuşulduğu yazıyor, hatta M. Kemal paşa, Bekir Sami bey'e: Mandacılık sizin anlattığınız göre çok da korkulacak bir şey değil diyor! Nutuk yalan söylemez değil mi!?

099

evet aynen öyledir . onlar ayrıca fasik munafiklarin onderidir. kufrun gayri muslimlerin dahili taşeronu durlar. .
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23