• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Gönül Dağı'nda kriz çıktı! Apar topar final mi yapıyor?

TRT 1'in en çok izlenen dizileri arasına giren, daha ilk bölümü ile büyük ses getiren bozkır dizisi Gönül Dağı geçtiğimiz haftalarda yeni sezona başlamıştı. 3 aydır dizinin yeni bölümlerini bekleyen seyircisinin ise kafası karışık. 2 bölüm yayınlanan dizi bekleneni vermedi, Dilek'in gidişi Taner ve Dilek aşkının bitişi dizinin sonunu mu getirdi?

24 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Naçife kuru

Bizim burada gönül dağını izleyen çok kişiler var hepside günül dagı hayranı artık insanlar selmayı çok beğeniyorlar dilek gibi sevilen biri oldu çok tatlı sevimli sakin biri hergez artık Taner’in selmaya aşık olmasını istiyorlar lütfen dizi final yapmasın en sevelim dizi iki yorumlarda İyi degil dediler diye sakın final yapmayın o final olursa çok üzülüyoruz ne olur final yapmasın diziye biraz aşk gerekiyor artık selma öğretmen üzülmesin yazık lütfen 1 sene daha oynasın
  • 3 Yıl Önce

Seçil öner

Bizler gönül dağı dizisini çok severek isliyoruz final yapmasın bizler artık dileği degil selma öğretmen için diziyi beğenerek severek seyrediyoruz
  • 3 Yıl Önce

Tingo

Dileğin yasını çok uzun tutdunuz.seyirciyi sıktı...bu dizide millet yasa alışık değil..
  • 4 Yıl Önce

Selim

Dizi de milletin ilgisini çeken mucitlikler ve komedi tarafı idi. Saçma sapan dram dizileri malum kanallarda var zaten.
  • 4 Yıl Önce

inan

yahu bari siz yapmayın adam akıllı haber kanalı olarak takip ediyorduk sizde mi cıvıttınız bu başlıkla konunun ne ALAKASI var insanların aklıyla dalga mı geçiyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

Amcolu

Dizinin 3. Sezonu daha hemen hemen yeni yayınlanmışken ve yaz boyu tüm yayınlanan dizilerden çok daha fazla reyting alırken bu haberin yapılması çok saçma, yaz mevsiminin yeni bitmesiyle ilerleyen bölümlerde tekrar 10'lu reytingleri çok rahat görecektir.
  • 4 Yıl Önce

Dizi sever

Komedi yerine drama getirilirse o olur. İnsanlar gülerken ağlar oldu. Bu dizi bitmeli.
  • 4 Yıl Önce

Alaattin

Reyting düşüşünün ayrılan oyuncuyla alakası yok. dizi sanki ağır çekimde gibi fazla ilerlemiyor bu izleyiciyi sıkıyor
  • 4 Yıl Önce

Hasan ekşi

herşeyi mahvetmeyi elinize yüzünüze bulaştırmayı iyi biliyorsunuz daha önceki yorumlarımda sizlere ne dedim insanlar pandemiden geçim derdinden ve bir sürü olumsuzluklardan bıktı dizi güzel gidiyordu çünkü insanların günü birlik hayatlarını vevmutlu mesut yaşamları konu almıştı eee sonra dizinin içine ettiniz ayrılıkları vefasızlıkları acı gözyaşı bunların hepsini insanlar bişekilde hagatın ortasında yaşıyorlar karekterleri diziden çıkardınız ölümler terketmeler eee diğer saçmasapan dizilerden ne farkınız kaldı niye izleyelim şahsen ben yeni sezona baktım bombok etmişsiniz diziyi dizinin ortasında kanal değiştirdim eminin birçok izleyici benim gibi gapmıştır siz kendi ayağınıza sıkmaya devam edin
  • 4 Yıl Önce

Mahoni

TRT NEDEN BÖYLESİ BOŞ DİZİLERE PARA ÖDER??
  • 4 Yıl Önce

Mahoni

Bu DİZİYİ İZLEYENİN AKLINA ŞAŞARIM. BOŞ BELEŞ BİR DİZİ. GÖRSELLİK VE NEŞET ERTAŞ MÜZİKLERİ ile İŞ KOTARIYOR İLE
  • 4 Yıl Önce

Paşa

Bilakis gönül dağı 3.sezonda da bomba gibi......
  • 4 Yıl Önce

Yusuf

Allah aşkına ey editör bu ne biçim haber Akit gazetesnini ilkelerine yakışıyormu
  • 4 Yıl Önce

Tülin Yılmaz

Ben Gönül Dağı dizisinin senaristi, yönetmeni ya da yapımcısı olsaydım Dilek sıkıldı diziden ayrıldı diye onu öldürmezdim sadece ona biraz benzeyen başka birini Dilek karakterinin yerine koyardım böylece bu kadar gereksiz üzüntü ve göz yaşı olmaz aşkları da devam ederdi. Bundan sonra senaristin işi çok zor. Bu dizi eski reytingini kolay kolay yakalayamaz.
  • 4 Yıl Önce

butterfly

gönül dağı bitmesi imkansız final filan kandıramazsınız bizi o kadar
  • 4 Yıl Önce

ahmet

ne finali ya final filan yapamaz gönül dağı biterse ölürüz biz tamam mı şimdi bitirsinler de görelim herkes gönül dağını izliyor gönül dağı bitemez imkansız tamam mı öyle bişey yok unutun onu bitmek filan nerden çıkardınız böyle şeyleri
  • 4 Yıl Önce

Nihal

Artık miyadı doldu bende izlemiyorum üstelikte ne dilek nede tanerin hiç bir önemi yok benim hoşuma giden iki yaşlı kardeşler ve eşleriydi ama asla Taner ve Dilek değil di
  • 4 Yıl Önce

Pelin Aldemir

Gönül dağı 'nda kriz çıktı neden çıktı bu Apar topar final yapıyor dilek öldüğü için mi Aylin geldiği bu kadar yapacak düşüyorsun hiç Mühendis oldu kız bence güzel kızı dilek gibi Düşün artık sen evlen yeter Allah aşkına başlasın bebek kim bakacak dilek annesi Gülsüm öğretmen bakacak hayır bakamaz Tabi ki ama severek izliyorum takip ediyorum lütfen bitmesin Allah sabırsızlıkla bekliyor Dizide ben gelmeden olmaz sizi görmek istiyorum
  • 4 Yıl Önce

Selda Güven

Diziyi çok severek izliyoruz.Final yapmasın.ilerleyen bölumde tekrar eskisi gibi izleneceğini umuyorum.
  • 4 Yıl Önce

Figo

Hangi vatandaş uyduruyo reytinglerin düştüğünü kardeş. Kim demiş Dilek ölünce dizi bitti diye.
  • 4 Yıl Önce

iyi olan herşeyi bozarız...

başrol erkek oyuncunun suratından düşen bin parça.herşeyi ben bilirim diye millete ayar veriyor,bu dizi millete çok güzel mesajlar veriyordu senaryoyu yazanların ayarı kaçmış gibi
  • 4 Yıl Önce

Abdülkadir Akyurt

Saçma sapan haberlerle dolu bir siteniz var..
  • 4 Yıl Önce

gönül dağı

dizi komedi diye başladı. dram ağırlıklı devam edince izleyici sayısı düşüş gösterdi. final haberi çok saçma haberi yapan arkadaş başlıkla haberi birleştirememiş teessüf ederim.
  • 4 Yıl Önce

L.s.o

Bu haberden bişey anlayan varsa lütfen yoruma yazsın.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23