Bakan Mustafa Varank'tan dikkat çeken açıklama: Avrupa'da fabrikalar kapanmaya başladı
Avrupa'da "enerji krizi" nedeniyle fabrikaların kapanmaya başladığını söyleyen Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, "Şu anda Avrupa'da özellikle yüksek enerji tüketen gübre fabrikaları, demir çelik fabrikaları, seramik fabrikaları, bunların hepsi kapanmaya başladı. Çünkü dünyada bir türbülans var. Biz diyoruz ki bu türbülanslı dünyada Türkiye gemisini en güzel şekilde yürütmemiz lazım" diye konuştu.
Mert
asim keskin
099
Aziz Metin
kul