• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kraliçenin cenazesine katılacak mı? Başkan Erdoğan açıkladı

İngiltere Kraliçesi 2. Elizabeth, geçtiğimiz gün sağlık sorunları nedeniyle hayatını kaybetti. Kraliçenin vefatının ardından başta Başkan Erdoğan olmak üzere dünya liderleri tarafından başsağlığı mesajları yayınlandı. Cuma namazı sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Başkan Erdoğan, "Programım el verirse Kraliçe 2. Elizabeth'in cenazesine katılmayı düşünüyorum" dedi.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Sedat X

AMAN AMAN, programınız el vermesin sayın Cumhurbaşkanım. İllaki biri gidecekse Abdullah Gül gitsin. Her ne kadar Cumhurbaşkanı değilse de, Cumhurbaşkanlığı yapmış, 7'li masa anlaşırsa, Millet ittifakının Cumhurbaşkanı adayıda olacak.
  • 4 Yıl Önce

Yaw he he

Yatarken üstüne bir şey ört 6 masanın adayı

Şovalye..

Gül ve Koru gitsin!
  • 4 Yıl Önce

TC Bursa

Bende öyle tahmin etmiştim. Yanılmamışım.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23