• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

'Sensin sapık!'

Halkı kin ve düşmanlığa teşvikiyle ünlenen şarkıcı bozuntusu Gülşen ile iglili Cemalettin Hacıosmanoğlu dikkat çeken bir yazı kaleme aldı. Hacıosmanoğlu diriliş postası Gazetesindeki köşe yazısında 'Kartlaştıkça daha çok soyunan kabiliyetsiz bir popçunun yaptığı hadsizlik, ancak cahil topluluklarca savunulabilir.' ifadesini kullandı.

25 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

SUZAN

MUKEMMEL YAZI.
  • 4 Yıl Önce

çağ

SAPIK gülşen kahrolsun.  
  • 4 Yıl Önce

osman

bu melhun aynaya bir dogru düzgün baksa yüzünden anlayacak sapik kimin oldugunu
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Bu ahlaksızlar, sanki görev almış, görevli gibi çalışıyorlar, bu ucube İslam dışı kıyafetlerle milleti zehirleyenlerin ülkemizde ne kadar çok sahibi olduğunu da görmüş olduk, pisliğe sahip çıkan toplum olmuşuz bunu bile fark edemiyoruz, çok yazık, bu asil millet bu hallere düşecek sıradan bir millet değildir.
  • 4 Yıl Önce

Kerim

Sedat Peker'in gündeme getirdiği binbir rezilliğin, kepazeliğin üzerini, bir pop şarkıcısını 5 ay önce sahnede arkadaşına yaptığı bir şaka yüzünden linç ederek örtemezsiniz. Adem ile Havva masalı bitti sıra buna geldi. Daha kaç video var elinizde en dar zamanınızda servis edeceğiniz??
  • 4 Yıl Önce

bekir

Kalbinin pisliği suratına yansımış....
  • 4 Yıl Önce

ömer

çok haklı bir yazı . çok haklı fazlasıyla
  • 4 Yıl Önce

mutmain

işte hakkettikleri yazı budur...ülkede ahlak sorunu var diye defalarca yazıldı,soyununca modernleştiğini sanan ahmak dolu memleket
  • 4 Yıl Önce

Diken

Az bile yazmışsın
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

bu yazı bu zevat için çok kibarca yazılmış .bunu bu gürüh haketmiyor .biraz sert çıkılması lazım onlar serti sever .
  • 4 Yıl Önce

halil [email protected]

Evet evet ajan,kesinlikle emin olabilirsiniz.Şeytanın ajanı.Makyajsız haliyle aynaya bir baksa bunu kendiside görür.Suratında NUR fiye bi şey yok.Bu kafayla giderse kabir azabına ve cehennem azabına nasıl dayanacak.Kız kendine Cem Karacayı örnek alsana.Tabiki hidayete layık olma konusu var.
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

KESİNLİKLE ÇOK DOĞRU BİR YAZI OLMUŞ AYNEN ÖYLE.
  • 4 Yıl Önce

sdk

neden itiraz rdilmedi tahliyesine sapkının ?
  • 4 Yıl Önce

yalandan korktuğum kadar yılandan korkmam

yemin ederim midem bulandı
  • 4 Yıl Önce

alpagu

aga kartlaştıkça nedir ya....:)
  • 4 Yıl Önce

Bal

C ehalet ve H ezimet P artisi'nin tek derdi ve düşmanı İslam ve müminler. Bir asırdır çabalıyorlar ama Allah'ın izniyle asla başarılı olamayacaklar.
  • 4 Yıl Önce

okur

bu tipler milyonları toplarlar,çünkü laik eğitim sistemi bu gibi insanların peşinden gitmek için vardır,işi gücü eğlence,şarkı içki olan milyonlar yetiştirdiniz,o yüzden bu sanayçı müsveddeleri laikliği severler her zaman seyircileri hazırdır...
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Helal olsun kalemine sağlık bu lümpen ve marjinal solcu topluluk ancak bu kadar anlatılabilir çukura düşmüş hayatlar
  • 4 Yıl Önce

Ahmet Atılgan

O kadına sapık demek yüceltmek manasına gelir. Sapık filan değil, şeytanın maymunu.
  • 4 Yıl Önce

Nur

ALLAH RAZI OLSUN KARDEŞİM İNŞAALLAH .NE GÜZEL ÖZETLEMİŞ MÜSLÜMANI. VE KADININ DESTEKÇİLERİNİ T.C. DE SİZİN GİBİ MÜSLÜMANLARIN VAR OLDUĞUNU BİLMEK HİSSETMEK RAHATLATIYOR İNANIN SÖZLERİNİZİN SONUNA KADAR ARKASINDAYIM . ALLAH BU MİLLETİ İSLAH ETSİN UYANDIRSIN GİDİŞ İYİ GİDİŞ DEĞİL BENDE MÜSLÜMSNIM DİYEN BİR ÇOK İNSAN BU SAPIKLARIN PEŞİNDE İZİNDE
  • 4 Yıl Önce

hatırla

bırakın gündemde tutmayı şu kadını ha o kadın kiiiim
  • 4 Yıl Önce

O ZAMAN

MİLYONLAR NASIL TOPLUYOR KONSERLERİNDE OZAMAN
  • 4 Yıl Önce

Bal

Milyonların toplanması ne ifade eder. Milyarlarca sinek pislik etrafında uçuşuyor ve pisliğin üzerine severek oturuyor hatta yiyor.. Sinekler haklı mı şimdi? Ben sineklere katılmam ama sen istersen sineklere katılabilirsin elbet, senin hür iraden...

Nur

Yolunu hedefini şaşırmış müslümanlığını unutmuş ahiret kaygısı taşımayan sözde müslümanlar devşirmeler anne olduğunu baba olduğunu bu dünyaya niye geldiğini bilmeyen iplemeyen nefsinin peşine düşenler özetle

Kazım hür

Kıçını başını açtınmı şarkıcı olursun abdulkadir sendemi diye devam eden bi şarkı vardı uygur kardeşlerin . Cuk oturan bi yazı olmuş
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23