• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İşte Meral Akşener'in okullarda okutmak istediği Mustafa Kemal'e ait o kitap: Muhammed’in kurduğu din...

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, iktidara gelmeleri halinde, Mustafa Kemal'e ait olan ve içerisinde "Muhammed’in kurduğu din Arap ulusçuluğu politikasına dayanıyordu" ifadelerinin yer aldığı Medeni Bilgiler kitabını okullarda okutacağını söyledi.

128 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Tunç

Meral teyze öldüğünde önce nutuktan bir paragraf, ardından medeni bilgiler kitabından iki paragraf okuyup ruhuna üfleyelim.
  • 3 Yıl Önce

Ben3

Sonrada ruhuna deysin diyelim jfjdjdj

Ahmet A.

Devlet tarih yazıyor düşman proje.
  • 3 Yıl Önce

Hüseyin

Allah seni rezil kepaze etsin inşaAllah akşener
  • 3 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Sivri Süngüsü!!!

Dahiler hic bir dine inanmaz, inandiklari tek sey akil, ilim bilim, muhakeme, sebep sonuc iliskisinini cozmektir. Gormedikleri, dokunmadiklari, tadmadiklari, koklamadiklari, duymadiklari bir seye inanmak aciz ve zavallilarin isidir.
  • 3 Yıl Önce

Türk İSLÂM

Hamd, gökleri ve yeri yaratan, karanlıkları ve aydınlığı var eden Allah’a aittir. Böyleyken kâfirler, birtakım putları Rablerine denk tutuyorlar.
  • 3 Yıl Önce

Türk İSLÂM

Size geldikleri zaman “İnandık!” derler. Halbuki onlar yanınıza kâfir olarak girer, oradan yine kâfir olarak çıkarlar. Allah, içlerinde gizledikleri şeyi çok iyi bilmektedir.
  • 3 Yıl Önce

Türk İSLÂM

Ey insanlar! Peygamber size Rabbinizden gerçeği getirdi; o halde kendi iyiliğiniz için ona inanın. Eğer inkâr ederseniz, şunu bilin ki göklerde ve yerde olan her şey Allah’ındır. Allah, hakkiyle bilen, her işi ve hükmü sağlam ve hikmetli olandır.
  • 3 Yıl Önce

#Muhammed

Allah’a kulluk edin ve O’na hiçbir şeyi ortak koşmayın. Ana-babanıza iyilikte bulunun. Akrabaya, yetimlere, yoksullara, yakın komşuya, uzak komşuya, yakın arkadaşa, yolda kalmışlara, elinizin altında bulunan köle, câriye, hizmetçi ve işçilere iyilik yapın. Çünkü Allah, kendini beğenen ve çokça övünüp duran kimseleri kesinlikle sevmez.
  • 3 Yıl Önce

bir

Şehitlik en güzel mertebe. İslam dininde.
  • 3 Yıl Önce

yaz

meral akşener in dedesi Diyarbakır'da ermeni çete. çetelerine, Türk mühimmatlarını gösterirken yakalanmış sınır dışı edilmiş Balkan ülkesine.
  • 3 Yıl Önce

biz hala osmanlı müslümanıyız

bizim dilimiz arabca farsca osmanlıca anadilimizdi ve neredeyse yerel dilleride halk biliyordu o kadar halk kaynaşmıştı bir allahın laneti üzerine olsun dinsiz kitabsızın birisi bir gecede müslüman dünyanın dilini kesti ondan sonra insanlar parça parça olup babasıyla annesiyle aynı dili konuşamaz oldu zaten onun içinde bu ülkeye proje olarak getirdiler koruma yasaları kalksın
  • 3 Yıl Önce

xxz

meralin annesinin adı Sonya imiş, lütfünün annesinin ismi ne? ŞehitBacısına küfreden.
  • 3 Yıl Önce

bir

ALLAH cc bildiği gibi yapsın meral akşeneri.
  • 3 Yıl Önce

TÜRK MİLLETİ

".....Taha Akyol 'un anketi kendisi gibileri ilgilendirir ...biz Taha Akyolu da biliriz... aynı tayfa...anlaşmalı gibi...her bir vak'a da biri kafasını çıkarır...bozulana cilâ çeker...inanan olursa tabi...
  • 3 Yıl Önce

Leyla Armbruster

Maral ne Turk, ne Arap..
  • 3 Yıl Önce

Leyla Armbruster

Maral Hanim'in fesadi Ile ortalik fena karisacak gibi. Insanlarin kutsalina dokunma Laiklige aykiri dir. Laiklik ayni zamanda dinlerin ve inanc gruplarinin da emniyet subabidir.
  • 3 Yıl Önce

Yedi Emirler

Az biraz daha gayret, gokten kemik yagar belki:-)
  • 3 Yıl Önce

yedi emirler

Allah Teala size fırsat vermesin...Allahım ne kadar İSLAM düşmanı varsa lutfen keremen kahreyle ya Rabbi. Tahtlarını,makamlarını,mevkilerini alt üst eyle.Nesillerini kurut Allahım...Amin
  • 3 Yıl Önce

Turk Milletinin %83'u Ataturk Devrimleri Anayasada mutlaka olmalidir diyor!

Inanmayan acar bulur internetten, hem de muhafazakar bir yazar olan Taha Akyol yayinladi. Bu ne demektir, bizim ESAS KITABIMIZ NUTUKTUR, Sizin bahsettiginiz kitap ARAPLARIN Kitabidir! Arap meraklsii olanlara Demirel ne yapmalari gerektigini soyledi. Dedigini gonullu yapmazsaniz veya edebinizle oturmazsaniz zannederim bir gun gonulsuz olarak gitmek zorunda kalacaksiniz.
  • 3 Yıl Önce

samimi

"Bu dini kabul ettikten sonra, bu din; ne Arapların ne aynı dinde bulunan Acemlerin ve ne de sairenin Türklerle birleşip bir millet teşkil etmelerine tesir etmedi"...O gün kendisinin yazdığı kitap neden başkasının adıyla çıkar?... çünkü; o zaman bu fikirlerin sahibi olduğu bilinseydi....sonuc çok başka olurdu...bu iddianın aksini ispat eden en büyük delil 600 yıl hüküm süren Osmanlı İmparatorluğu' dur ... ayrıca birliğimizi... beraberliğimizi baltalayan Lawrence leri de unutmamak lazım... Günümüzde yine e hâlâ işbaşındalar... Kavalalar...( Meral' in kuzeni)...selolar... ümit ler...bugün ırkçılık üzerinden siyaset yapan kim varsa?
  • 3 Yıl Önce

samimi

Ne var ne yok hepsini koyun ortaya...millet kimin kim olduğunu iyice anlasın... yalnız zamanlaması çok manidar... bu kitap neden daha önce ortaya çıkmadı?..devrimlerin yapamadığını...özel olarak yetiştirilen ilahiyatçılar İslam'da vahyi...Peygamberimiz sav ' in sünnetini arkalarına atarak kendilerince dinde reform mantığı ile İslam'da da tıpkı hristiyanliktaki gibi Protestanlığı getirmeye çalışıyorlar... amaç Zekeriya Beyaz gibilerin fikriyatı ile kendi sünnetlerini ikame etmek... işte onlar da bu kitaptan almış olmalılar fikriyatlatlarını...
  • 3 Yıl Önce

vatandaş

atatürk müslümanmıydı ? atatürkün cenaze namazı kılınırken görüntüsü varmı? atatürk yıldız sarayını yağmalayan ittihatcılar ile saraydan neler almış? atatürk selanikden devşirilmişmidir.?
  • 3 Yıl Önce

Mustafa

Zaten bu zatın namaz kıldırırken, namaz kılarken videoları olsaydı, alayı peşinden gitmezdi.
  • 3 Yıl Önce

Mustafa

Bu milletin kitabı var elhamdülillah kendi gibi kitapsız yetiştirmek istiyorsa başka kapıya 5816 kaldirilsin
  • 3 Yıl Önce

kayserili

muhammedin kurdugu din demek islama inanmiyordu! cok basit ve kolayca idrak ediliyor, musluman degildiyse hangi dine mensuptu?
  • 3 Yıl Önce

Al Mîr

Şeytanın yolarkadaşı Davutoğlu ile pek bilge(!) Temelibozuk KaraMoğoloğlu bu işe ne der acaba...
  • 3 Yıl Önce

Eyman

Vallahi Irkçı ve faşistlerin hepsi, Kürt olsun Türk olsun bu düşünceler ve asıl hedefleri müslüman kardeşlerdir! Uyanın ey müslüman Kürt, Türk, Arap kardeşler!
  • 3 Yıl Önce

Eyman

Kk Kitaptaki bu ifadeler gerçekten varsa kitaba da Meral'e de (bildiği halde bunu söylüyorsa) lanet olsun.
  • 3 Yıl Önce

Ay Yıldız

Buna Hacı Meral'mi diyorlardı bu olsa olsa potifar Putperes Meral.
  • 3 Yıl Önce

Zeynel

Muhafazakar parti başkanı peh peh peh sp gp deva bunu görebiliyonuz mu acep
  • 3 Yıl Önce

Zeynep

Sırf menfaat için dine sarılan Allahsızlar.
  • 3 Yıl Önce

devrim

akşeneri anladık zaten başı da açık belli ki islam karşıtı da. ya müslümanlığı istismar eden ya saadet...şimdi saadet medine münafıklarından beter duruma düştü.
  • 3 Yıl Önce

Esin tekin

Yorumlara bakiyorumda O kadar din savunan var ki .. Hindistanda doğsalar aynen böyle hinduizmi de hak din bu savunacakti bu insanlar. Sorgulama ve acaba diye birsey yok.
  • 3 Yıl Önce

H ı

Türk Türk tür Ermeni Ermeni dir Yahudi Yahudi Yahudidır Mesele Kabukta
  • 3 Yıl Önce

Çukur

Düşmüşşünüz bir çukura debelenip duruyorsunuz.
  • 3 Yıl Önce

Hasan

Yani… çok yanlış bişi söylememiş
  • 3 Yıl Önce

Ben isimli yorumcu

Bunlar zaten Turk degil, Kripto Arap ve amaclari tum Turku Arap yapmak. Ama aslari gucleri yetmez, cunku pek cahiller zavallilar, baksana yorumlara, gulermisin aglarmisin bilemiyorsun.
  • 3 Yıl Önce

Ben2

Din ila ırkı karıştırma kardeş HZ.MUHAMMED (S.A.V)'e KUR'AN Araplar için yolluyoruz diye indirilmedi tüm cihan için indirildi

Ömer

Zaten bir kaç satırı bile din den çıkarır . Koruma kanunu kaldırılmalı bütün gerçekler dökülmeli . Adam inanmıyorum diye bas bas bağırıyor neyi saklıyoruz yahut niye saklıyoruz . Biz inandık iman ettik bizim atamız olabilir mi ? Kişi sevdiği ile beraberdir .
  • 3 Yıl Önce

Ben

Bir millet kendi dilinin haricinde başka dillere ağırlık verirse,o millet yavaş yavaş kendi değerlerini yok eder.bu doğal bir süreç .bunun yıllar yıllar sürdüğünü düşünün o millet yok oluyor .hiç kimse anlamadan bi bakmışsın .başkalaşım geçirerek başka bir ulus olmussın.
  • 3 Yıl Önce

Kamil Koçer

Atatürk'ün Sansürlenen Mektubu isimli bir kitap var. Atilla Oral hazırlamış. Benzer cümleler orada da var.
  • 3 Yıl Önce

İsmail

Meral Akşener hangi tabaya mevcut olduğu bellimi bilen varmış nereden gelmişler mesela dedesi Ermenilerden birlikte Osmanlı’ya karşı birlikte isyan ederek mücadele etmiştir sonra Selanik’e sürgün etmiştir osmanlı yıkıldıktan sonra türkiyeye gelmişlerdir ama kimse bilmez yıkıcı unsurlar ekseriy bizden ğörünerek ihanet etmişlerdir .
  • 3 Yıl Önce

Dr Kamus

Kendisinin okuduğundan emin değilim.
  • 3 Yıl Önce

Sir

Ümmet-i Muhammed, Atatürk’ün dediği şekilde Arap ulusalcılığı ve milliyetçiliğini ön plana çıkaran bir anlayış değil… Yani, Atatürk bu düşünce ve bilgiyi nereden edinmişse, bu bilgi yanlış… Peygamberimizin (SAV) bütün hayatını değil en azından Veda Hutbesini okusanız, bu düşüncenin yanlış olduğu hemen ortaya çıkar. Tarihte Yanlış uygulama olmuş ise bu yanlış, o insanları bağlar, İslamiyeti bağlamaz. Çünkü İslamiyet ırk ve ulus fikrine dayanan bir inanç sistemi değil.. Bunu Kur’an’da da görürüz…
  • 3 Yıl Önce

Sedat

Daha önceki eldeki delilllere ve geröek tarihe bu bu kitap'a göre MK İslam dusmanı bir Diktatördü. Ve halen 98 yıldır dinsiz bir parti ve islam dusmanı CHP yi bu milletin basına bela etmistir. ALLAH SAKAR'ı ile cezalandırsın insallah
  • 3 Yıl Önce

Umut Özkan

Yaşasın zalimler için cehennem..
  • 3 Yıl Önce

Kılıçbalığı

Bu hanımın ablası degilmiydi imamoglu'nun suratında rabbi yessir gören. Ama olmazki bi öyle bi böyle. Önce ablanı yola getir sonra müfredata koyacağın kitapla ilgilen. Alakasız başbaken seni.
  • 3 Yıl Önce

Metin

Lütfü'nün bacısı Meral'e yakışır.
  • 3 Yıl Önce

Ömer Ulaş

Biri Yahudi asıllı öbürü de askeri
  • 3 Yıl Önce

İLHAN

ALLAH KATINDA TEK DİN İSLAMDIR. MAALESEF MÜSLÜMANLARA NARKOZU ÇOK VERMİŞLER UYUŞMUSUZ HAREKET EDEMİYORUZ. İbn Ömer'in nakline göre Resulullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem "Allah bir kavme azap indirince, o kavim içinde bulunan her ferde azap gelir. Sonra herkes kendi amellerine göre diriltilir" buyurdu.
  • 3 Yıl Önce

www

Haclilarin en büyük zaferi bizim tarih kitaplarimizdir! Cemil Meric Ataput bu hacli felsefesinin en büyük temsilcisidir.
  • 3 Yıl Önce

Hakan

CHP hdplilesti ip chplilesti bu kadından herşey beklenir Türkiye'yi İnönü Türkiyesine tek parti döneminde geri götürmek istiyor
  • 3 Yıl Önce

Vehbi

daha öğrenecek dersinizin olduğunu göreceksiniz
  • 3 Yıl Önce

Vehbi

Kamal A. severler; atanınızın adıyla sabatay sevi, hocasını, israilin atanıza olan sevgisini, behemahal mütareke yapın diyip mondoros kahramanını bir bir sorgulayın, internetten öğrenenecek fersini
  • 3 Yıl Önce

Ahmet

Ülke gercekten kafirlerle dolu. Allah akil fikir versin bu zavalli zihniyete
  • 3 Yıl Önce

recep

Meral abla; Diyarbakırda selanik göçmeniyim demişti ya, mesele bu.
  • 3 Yıl Önce

alamanci

kari milliyeti geregi munafik.....mevlananin dedigi gibi...ya YASADIGIN GIBI INANIRSIN YADAINANDIRGI GIBI YASARSIN::::::bu kari katiksiz munafik...oy icin satmayacagi seyi yok karinin...
  • 3 Yıl Önce

SADIK

Kafirler tek millettir. Kalplerinde, Allah(C.C.)'a ve müminlere kin vardır.
  • 3 Yıl Önce

Dinsizliğin atais liğin kitabı

Meral lin dedeleri de osmanlıya baş kaldıran islama ve Müslüman lara Türklere savaş açan ermeni ailesi idi şimdi tarih tekrar tekerür ediyor
  • 3 Yıl Önce

Ulu Önder Atatürk'ün böyle bir kitabı YOK!

Afet Inan kendi yorumlarını katarak böyle konuştuğunu iddia ediyor..
  • 3 Yıl Önce

Molla kasım

Mesele oy kapma yarışı olunca hangi teranelerle karşı taraftan oy kaparım diye ince şeytani hesaplara girişiyorlar ama hepsi yapıyorlar bunu tağut nizamının figüranları düzenleri batsın islam nizamı gelsin inşaallah bıktık bunlardan Allah cc ım bu ümmeti merhumeyi kurtar bunların elinden amin vesselam
  • 3 Yıl Önce

Hasanaöi köse

Bu aksener denen bu kafir herhalde bu kitapi okudacak cünkü onun i.an ettigi o kitabin sahibi
  • 3 Yıl Önce

Bozok

Sana da senin atanın kitabına da başlatma. Türk milleti İslam sayesinde milliyetini korudu. Bulgarlar, Macarlar hatta Finlandiya'lılar da Türk kökenlidir. Hristiyan olmuştur ve hiç Türk diye anılıyor mu? İşte İslam sayesinde biz hala Türk ve Müslümanız Elhamdülillah. İslam Yüce Allah'ımın bütün İnsanlığa gönderdiği son hak din ve Yüce Peygamberimiz Hz. Muhammed Mustafa (SAV)' da son Peygamberdir. Canımız kurbandır ona.
  • 3 Yıl Önce

Ers61

Bu kitabın muhtevasını bile bile sana oy verecek olanlar, hâlâ müslüman olduklarını nasıl iddia edecek?
  • 3 Yıl Önce

Serdar

Akşener denilen ne idüğü belirsiz mahluk. Sen Hacı mısın? Sana hacı diyenin gözü çıksın. Sen olsan olsan mürted olursun ki zaten yaptıkların ve söylediklerinle mürted olduğunu gösteriyorsun. Senin peşine düşen anguslara ne demeli bilmiyorum.
  • 3 Yıl Önce

olmak ya da olmamak

onun müslüman olmadığını zaten herkes biliyor; ama ilaveten en büyük islam düşmanı olduğunu bilen çok fazla kişi yok, oransal olarak
  • 3 Yıl Önce

Musab

Meral hanım hakikatlarin orta çıkmasına dolaylı katkı yapmış oldu aslında. Kadir Mısıroğlu nu rahmetle yad ediyoruz
  • 3 Yıl Önce

CAN BAR

Bu sözleri söyleyen her kimse kesinlikle kafirdir Bu kitabı ders olarak okutmak isteyen de bu kitabın her şeyine kefildir ve tasdikliyordur Eğer bu ikinci cümlemide onaylıyorsa o da kafirdir
  • 3 Yıl Önce

Mustafa Kaya

KAHROLSUN LAIKLIK.YAŞASIN İSLAM
  • 3 Yıl Önce

Abdullah

Zaten bunlar bu kafada,imansız olan dinide kendine göre uydurmaya çalışır.ama bilmezki takdir allahindir.
  • 3 Yıl Önce

Dr Kamus

Gazi ortak değerimiz yıpratmayalım!
  • 3 Yıl Önce

Yorumcu

Milli görüşçüler de burada mı????
  • 3 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Sivri Süngüsü!!!

Kendisine saganakta bir atli habercinin geldigini ama hic islanmadigini iddia eden ve de Abdulhamid Han'in Bakirkoy'e yatirdigi Bediüzzaman'in muridi Muhterem Kardesim!!!!Bi konum atsana su cehennem nerede biz de ogrenelim:-)
  • 3 Yıl Önce

HACI

Vay ki vay. Beni dinimden soğutacak babayiğit yok RABBİM in izniyle. Leküm diniküm veliye din. Benim dinim bana, senin dinin sana. Ya RAB imanımıza aklımıza mukayyed ol, saptırma bizi, şirke düşenlerden eyleme.. Rasulünün(s. a) yolundan izinden ayırma. Liderimizde rehberimizde o.
  • 3 Yıl Önce

5565

MÜSLÜMAN GEÇİNENLER BU KİTABA NE DİYOR ACABA...
  • 3 Yıl Önce

Mesut

Kitabını okutacağı kişinin yaşadığı dönemde dinimize verilen tahribat ortada.Bence şahsın dini seçimi tartışılmalı, avrupanın teknolojisi yerine yaşam tarzlarının bu ülkeye zorlada olsa uyum sağlamaları için verilen baskılar
  • 3 Yıl Önce

Bediüzzaman said nursi hazretlerinin sözüyle cevap vermek istiyorum

Yaşasın zalimler için cehennem…
  • 3 Yıl Önce

dünya tarihinin gelmis gecmis en büyük siyasi ve askeri dehasi ulu Önder M.Kemal Atatürk ne demi$se dogru demis!

Ruhu $ad olsun! Amin...
  • 3 Yıl Önce

Yaşar

Görünen köye kılavuz yazmışlar, Esasında Türkler İslam ile şereflendikten sonra, Devletleşme geleneğinin devamı olarak, Global çapta bir medeniyet inşa ettiler, Sanki Selçukluyu, Osmanlıyı araplar kurmuş ve onlara tabi olmuşuz gibi bir algı yürütülmüş, Yazıldığı gibi olsaydı, tabii maksat başka, Bölmek. Parçalara ayırıp Türk milletini eskiden olduğu gibi, Menfaatleri doğrultusunda yönlendirmek, içeriden kırdırmak, Şimdi İkide bir bazı tabuları önümüze iterek, 'Amon Ra' ya taabi olun kabilinden nakarat düzenler için, Mısır Hava Yolları na bilet ayırtmaları yerinde olur,
  • 3 Yıl Önce

Anladım Ccanımm

DİYARBAKIRDAN Balkanlara tehcir edilen Ermenilerden olduğunu kendi ağzıyla söyledi ya, daha ne desin yani..
  • 3 Yıl Önce

Bos bos sallayan ZIRCAHIL Alamanya Trolu

Avrupa'nin cogu Turk zaten, Ilkokul diplomasi olan kavimler gocunu bilir 
  • 3 Yıl Önce

Ummet

INŞALLAH OLAMAZSINIZ DA OKUTAMASSINIZ BOZUK ZIHNIYET
  • 3 Yıl Önce

Selim

Anıtkabire iman tazelemeye gidenden ne beklenir.
  • 3 Yıl Önce

Antikemalist Akpartili

İYİ fikir dostum! Yalnız Medeni Bilgiler kitabının yanında Kemal Paşa’nın Türk Tarih Kurumuna kendi el yazısı ile yazdığı, İslam Tarihi derslerinin hangi çerçevede ele alınması gerektiğini emreden mektuplarını da okutmazsan noksan kalırsın!“Arabistan yarımadasının kumsal çöllerinden; Ikre Bismi Rabbi SAFSATASINI esas tutmuş olan Araplar, uygar dünyada, bilhassa Türk zengin uygar bölgelerinde bu ilkel ve cahiliyet devrinin simgesi olan ilkeye dayanarak yapmadıkları tahrifat kalmamıştır. Bu zihniyetle hareket edenler Islam’dan önce evrensel Türk uygarlığının bütün belgelerini imha etmekte engel görmediler.Yazacağınız Islam tarihinin de bu doğrultuda toplayabileceğiniz belgelere dayanarak açıklanmasını önemli görürüm.” M.Kemal, 17.08.1931 bkz. Atilla Oral, Atatürk’ün Sansürlenen Mektubu, 2011 s.75Bu arada size göre Türk Uygarlığı gerçekten çok üstündüyse, neden yaptığınız hiç bir inkılabı Türk Medeniyeti’ni baz alarak yapmadınız ey CHP/İP? Tüm kanunlar AVRUPA ülkelerinden tercüme edilerek aldın, 2000 yıllık Türk Uygarlığından ugulamaya değer bir tek yasa bile bulamadınız mı? Harf avrupadan, avrupanın şapkası başının üzerinde, İngilizin kostümü frakı vs. vs. Nerede Türk Uygarlığı?Yoksa siz gerçekte Avrupa Milliyetçisi miydiniz CHP + İP’i?
  • 3 Yıl Önce

Bal

Makedonya Büyük Locası'nın 'aziz kardeşi' kimdi acaba?
  • 3 Yıl Önce

Numan

Yürüyen merdivene ters binen bir genel başkan da Fetönün siyasi ayağını arıyordu...Bulmak için çok uzağa gitmeyecek.
  • 3 Yıl Önce

nihat

hani sen müslümandın. fetonun yanında ne kadar kaldın da bu alçak ifadeyi kullanıyorsun. peygamber efendimizin kurduğu din değil ALLAH (cc)nun gönderdiği din ve çerçevesini de kendisi belirledi. ister inanırsın ister inanmazsın peygamberimize inanıp itaat ednler ümmettir. sen kimin uşağısın be ey gafil, ırkçı alçak.
  • 3 Yıl Önce

ADİL

ŞU SON YAZILANI KABUL EDEN BİRİ BEN MÜSLÜMANIM DİYEMEZ
  • 3 Yıl Önce

Bal

'Rumuzsuz atasına tapmış kişi'; peki o toplu halde taptığınız İngiliz medeniyetinin tarih arşivlerine bak... ona da mı inanmıyorsunuz. Olmadı, Makedonya Büyük Locasının kayıtlarına bak. Kem küm etmeye gerek yok artık. Gerçekler ortada, gözlerini ısrarla yummayanlar için.
  • 3 Yıl Önce

Abdullah Murat

Bu açık kelimei şehadetin ve Allah katından indirilmiş kuranın yani Allahın inkarıdır. İslamı ve diğer tüm dinleri beşerlerin uydurduğu din olarak tanımlamış Tüm ilahi dinleri elçilerini ve kitaplarını inkar etmiş. Kitabı kuranı yalanlamış ve inkar etmiş. Peygamberleri halkın cehaletinden faydalanan düzenbaz yalancılar mücrimler olarak sıfatlandırmış. O peygamberleri elçileri olan tüm dinleri bu kategoride sınıflandırmış açık olarak dinsizliğini koştuğu şirki ortaya koymuştur. Tüm bu sözleri olamasa dahi kurandaki açık ve kesin Allahın hükümlerince kafir sıfatı ile sıfatlanacak bir işin öncülüğünü üstlenmiş. Allah buyuyorki Allahın hükmüyle hükmetmeyenler şeytanları dostu olan kafilerin takendileridir Bu şeytanların dostları kafirler sizinle mücadele ederler Eğer onlara boyun eğerseniz sizde affı söz konusu olmayan en büyük olarak tanımlanmış dinden çıkarak ebedi cehennemlik yapan şirk koşmuş olursunuz Şirk sadece gidip tapınmak değildir Allahın açık hükümleri varken muhalefet eden yalanlayan beşerlere boyun eğmeklede gerçekleşmektedir En büyük zulum olan Allahın emrettiği düzeni kaldırmışlardır ki fitne adam öldürmekten beterdir sadece faiz alanlar Allaha ve peygambere savaş açmışlar olarak nitelendirilirken bu yapılan.. Bozuk inkar şirk ve iftira ile dinsiz bir nesil yetiştirilmiştir ki bir çocuğun başına gelebilecek en büyük felaket onu ebedi cehenneme sürüklemek en pis adledilmiş Allaha atılan iftirayı ve yalanlamayı yani ŞEYTANIN TAASSUBUNU bu teslim fıtratında yaradılan masum ve temiz kalplere sokmak onları gerçekten kirletmektir. O şeytan Allahın yoluna oturacağını söyledi Kim onun yolunu engeller ise işte o en azılı melun düşman şeytan(gibi yada şeytanın teki)dır
  • 3 Yıl Önce

Ataturk o dusuncede oldugu icin Turkiye motoruyla birlikte ucak imal edip dunyaya ihrac ediyordu

Tanidiginiz varsa Kopanhag'ta muzede sergileniyor, altinda da Turkiye'ye tesekkur ederiz, bize yillarca hizmet eden bu ambulans ucagi icin diye. ILIMLE ISLAM YANYANA OLMAZ, ISLAMA DAYANAN ULKELERIN KADERI DILENCILIKTIR, BIR ZAMANLAR ASYANIN EN MUREFFEH ULKESI OLAN AFGANISTAN'in DUSTUGU DURUM DA SIZIN TAS KAFANIZDA HALA BIR SORU ISARET UYANDIRMIYOR MU, TURKUN SIRTININ KAMBURU ARAPLASMIS YOBAZLAR!
  • 3 Yıl Önce

Ben2

O kitabı tek başına otur oku milletin kafasını çekmeye çalışmayın

kayserili

tuhaf olan sey Muhamedin kurdu din kafirler tarafindan kulanilan sozdur.kafirlerin kulandigi sozleri neden ataturk kulandi? benim merak etdigim konu bu? ben bati ulkesinde yetisdigim icin bunu biliyorum tam 47 yil....
  • 3 Yıl Önce

Murat

Kadın ben Türk de müslümanda değilim diye bas bas bağırıyor.Bu milletin içine sızmış Lawrens lerden biri .
  • 3 Yıl Önce

Vedat Vurucugil

Hepsi traş !!
  • 3 Yıl Önce

Camı duvarın dan uzak durrr

Salyangoz da Ne yahuu yine mi kağıt geldi bi yerlerden iktidar olacam deyip durur kimlik sart
  • 3 Yıl Önce

Putsavar

zavalli kafir usagi hevval aksener
  • 3 Yıl Önce

pala

Yahu çıkip deseler ya ben imansızım. Diyemzler ama bilen biliyor kafirleri. Bubkafirler milletin kalbinde yer tutmaz. Zira bu millet muşluman. Her ne kadar gaflette de kalsa djnini terketmez
  • 3 Yıl Önce

Kaleli

Kişi sevdiğiyle beraberdir kavuşmanız yakın olsun inşallah mırık cerbeze....
  • 3 Yıl Önce

İzmit gündoğdulu

Bende elimden geldiğince çocuklara yalan söyleyen tarih utansın cumhuriyet dönemi yalanları en meşhur olanıda kutuül ammare ve Filistin cephesinde nasıl kaçtılar kimsenin haberi olmadı birde a.rıza nurun hayat ve hatırlatım adlı kitabı çocuklara ve kütüphanelere koyacağım hadi meral kitapları böyle okutalım bismillahı duyan şeytan gibi çarpıldın demi
  • 3 Yıl Önce

fetösavar

işte bu sebepten bunlar bi iktidara gelmeli ki, olay artık bi hitama ersin... yetti bu tip zırvalar yahu... yıl olmuş ikibin yüz hala ne ile iştigal ediyor babanne... sadece emekli memur yok teyze bu ülkede...
  • 3 Yıl Önce

Yusuf ölmez

Fetonun büyük dedesi kamal aynı ataistler
  • 3 Yıl Önce

dmr

ataşınız bol ola
  • 3 Yıl Önce

Uçar

Demirel'in Dişi versiyonu çok demogoji ustası tehlikeli bir hatun.
  • 3 Yıl Önce

Vurucu

Mıral Allah seni o çok sevdiğin atanla haşretsin, ile cehenneme zümera halidine fihe ebede.....
  • 3 Yıl Önce

Bozkurt

Öyle ise neden üç yıl bundan önce İslam düşüncesinde olan Erdoğan devletine yakın yeni şafak gazetesi Atatürk'ün Filistini Yahudilerin eline girmesine izin vermeyin vasiyet etmişti yayınladı? Mevcut halka bildirdiğiniz o Atatürk'ün yalan vasiyetinde siyaset ve Filistin ile alakalı hiçbir şey yazmamış, peki yeni şafakin yazdığı o Atatürk'ün Filistin vasiyetini , hangi gizlediğiniz Atatürk'ün vasiyetinde yazmış? Ve devlet neden ve ne amaçla Atatürk'ün gerçek vasiyetini ve türk tarih tezini ve Türkiye'nin geleceği ile öngörülerini gizlemiş? Türk düşmanlarını korkutacak ne yazmış? Hainler
  • 3 Yıl Önce

099

malum atanın ( benim atam değil ha ) dokunulmazli kalmazsa da Onun icraatlarını da biliriz..
  • 3 Yıl Önce

pakrudin

ermeni yahudi melezlemesine ne deniyordu?
  • 3 Yıl Önce

karlıdağlar

Bunu söyleyen ve onaylayan kafir olur.
  • 3 Yıl Önce

Mustafa Kemal Atatürk'ün Sivri Süngüsü!!!

Nesi yanlis o cumlenin, kim kurdu o dini, Isa veya Musa degil her halde!Atamin yazdiklarinda ve soylediklerinde hata bulmak sizleri cok asar, oturun siz tespih cekin, zikir yapin, elinizden gelen ancak budur.
  • 3 Yıl Önce

murat fincancıoğlu

akşenere teşekkür ediyorum: onun sağlam bir din düşmanı olduğu başka hangi lisanla ifade edilebilirdi ki?
  • 3 Yıl Önce

sürpriz deel

anıtkabir’e iman tazelemeye gitmişti.
  • 3 Yıl Önce

Bülent

Resimlere dikkat ettinizmi, iyi bakın çok benziyorlar. Dikkatle
  • 3 Yıl Önce

Lütfi

Allah sana ve saz arkadaşlarına iktidar yüzü göstermesin
  • 3 Yıl Önce

Bay b

Ey Saadet partililer bu zalim ve İslam düşmanlarını iktidar yapmak için elinizden ne geliyorsa yapıyorsanız
  • 3 Yıl Önce

Ali

Normal bu kadından herşey beklenir  
  • 3 Yıl Önce

Yav ne he

Sen kim iktidar olmak kim sen hâlâ beşbeken oluceeeeeem rüyaları görmeye devam et
  • 3 Yıl Önce

Metin

Helal olsun meral hanıma yobazlara iyi bir ders vermiş
  • 3 Yıl Önce

fevzi

desene iblisler işbaşında
  • 3 Yıl Önce

jkl

Osmanlı ve nice devletler lslamın yasaları ile her yere huzur adalet ve barış götürürken yedi duveli sözde yenen ler muslumana küffarın yasalarini dayattilar bir asirdirda ülkeyi yoksulluk ve nekahate mahkum ettiler. Reis in kazanımlarını böyle projeler ile önlemeye çalışıyorlar habu haçlı pyonlari.
  • 3 Yıl Önce

Hoşt

Cehenneme giden otoyolda hız limiti yok...bas gaza...onun arkasından...bir de kaset koy...highway to hell..AC/DC'den..yakışır...
  • 3 Yıl Önce

Sahin

Cümle aynen şöyle, "Tarih bize öğretir ki, bütün dinler milletlerin cehaletleri yardımıyla utanmaksızın Tanrı tarafından gönderildiğini söyleyen adamlar tarafından tesis olunmuştur." Bu Cümle resmen peygambere hakaret olup yalancılıkla suclamaktadir. Şu Atatürkü koruma kanununu kaldırırsanız Ataturkün aslinda ne oldugu, devletin başına geçmek için silah arkadaşlarına meclis koridorlarında nasıl kıydırdığını, istiklal mahkemelerinde yüzlerce masumun asıldığı görülecektir. Simdi bu meral denen utanmaz çıkıp daha neler zırvalayacak.
  • 3 Yıl Önce

SelanikErmenisi

vakti zamanında ermeni dedeleri diyarbekirden selaniğe sürgün edilen bu zatın amacı apaçık ortada, KK ile neden bu kadar iyi anlaştıklarının kanıtı, aradaki kripto bağı!Yani mevzu derin
  • 3 Yıl Önce

gerçek

Allah belanı .. tez zamanda...
  • 3 Yıl Önce

Nur

Meral evladım kızım bu ülkede sana iktidar olma yolu kapalı anla artık çocuğum anla dedenin yanına git tatil yap.
  • 3 Yıl Önce

Bal

"Çok önemli bir eserdir". Aynı zat hakkında çok, çokkk daha önemli ESERLER var, biliyormusun, sayın tarla korkuluğu? Biliyorsun, bildiğini de biliyoruz...
  • 3 Yıl Önce

Abdullah Murat

Allah’a ve peygamberine karşı savaşanların ve yeryüzünde bozgunculuk çıkarmaya çalışanların cezası ancak ya öldürülmeleri veya asılmaları yahut el ve ayaklarının çapraz olarak kesilmesi ya da bulundukları yerden sürgün edilmeleridir. Bu, onların dünyada uğradıkları aşağılayıcı cezadır. Âhirette ise onlar için büyük bir azap vardır.
  • 3 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23