• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan'dan İstanbul'da toplu ulaşıma zam eleştirisi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, İstanbul'da yapılan yüzde 40'lık toplu taşıma zammına eleştiride bulunarak "Özel araçlı yolculuklara vatandaşı caydırmak için ekonomik bir toplu taşıma sunmak zorundasın." dedi.

19 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ercan

Sayın Bakan sen de ulaşımın ucuz olması için özel yatlara verdiğiniz vergisiz akaryakıtı belediyelere de vermelisin.
  • 4 Yıl Önce

nokta

EN BÜYÜK bütçe İBBde tescilli yalancı LGBT ci, 400 Ne İspanyol dansçıya vermiş, otobüsleri bitirdiler chpkklılar112 ağacıchpkklılar bitirdilerbitirdiler kestiler karda buzda insanlar saatlerce kaldılar adam amerika elçisi ile balık yiyor, enflasyon olsuolsundiye uğraşıyor, Başaramayacaksınız. Nokta
  • 4 Yıl Önce

Mert

Bakanım bu insanlara müstehaktır chp ülkeyi de satsa görmezden gelirler onlardan gelen zamları baş tacı yaparlar bu zamlarıda devlet yapmıyo gidinde marketlleri pretosto yapın malları nı almayın okadar zam yapıyorlar yine oralardan alışveriş yaparsanız devlet ne yapacak bukadar nankör olmayın chp zamları yagdırıyo yarabi şükür diyorsunuz
  • 4 Yıl Önce

hasan

Almanya perişan bakanım, orada da ulaşıma çok zam gelmiş,,, kanal kanal gezip zamların normal olduğunu anlatanlar, İmamoğlu yapınca feryat figan ediyor,,.utanma arlanma yok ki, varsa da saray korkusuna yeniliyor
  • 4 Yıl Önce

hayri

benzine nejiye gelen zam sanki türkiyenin suçu.dünyada savaş yok korona yok yada varda hepsinin suçlusu erdogan
  • 4 Yıl Önce

Bizimle dalgamı geçiyorsunuz

Hiç utanma yok bu siyasetçilerde yakıta yaptınız zamı şekere yağ a e konuşanakadar zamı geri alın seçim hergün yaklaşıyoooor
  • 4 Yıl Önce

Nur

Ya chplilere bakın ya halâ bu adamı savunuyor ya 
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Vallahi normal bir insan bu cümleleri kurmaya utanır ya... 8 - 10 lira olması gerek mazot 22 lira olmuş. İBB ulaşıma niye zam yaotı diye eleştiriyor.
  • 4 Yıl Önce

Bahtiyar Yılmaz

Zam, zamdır. Milletin sofrasına ağır bir saldırıdır. İç karışıklığa bile zam olabilir..  
  • 4 Yıl Önce

ersan

peki marmaray neden yuzde 50 zam yaptin.neden yht lere zam yaptin
  • 4 Yıl Önce

Mide bulandiricilar

Mazot a yuz de 200 yap çarşı pazarı yak zam ateşinde çık yuz de 40 zam eleştiri yap güya manupule yapyo haber i veren de akit bak habere bak bak bakana iste bu haber cilik sizi bitirecek bitirdi sin secimde tek tek gram ders almamışlar kendilerini mı kandırıyorlar mileti aptal olarak mı görüyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Nur

KARIŞMAYIN KARDEŞİM İSTANBULLULARIN SEÇİMİ BU.  
  • 4 Yıl Önce

Arkadaş

Sayın bakanımız akaryakıt ve elektrik ve doğalgaz zammı yoksa dış güçlerin işimi yoksa cehapenin işi değil mi
  • 4 Yıl Önce

Can

Espri yapmış... İktidarın yaptığı zamları da utanmasa ibb ye yüklicekler
  • 4 Yıl Önce

Edff

Hükumetiniz Türk ekonomisini krize sokmasaydi ve akaryakıt fiyatları 8 lirada 22 tl ye çıkmasaydı o zam olmazdı. Sizin bu çirkin siyasetiniz artık mide bulandırıyor....
  • 4 Yıl Önce

Bozok

Bu bak_an boş konuşmuş her şeye 200 de iki yüz zam yapın sonra 40 ı eleştirin.  
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Boş konuşma mazot Aralık'ta 7 iken olmuş 22 Çarşı pazar zaten yanıyor gelmiş eleştiri yapıyor siz önce milletin mutfağına el atin
  • 4 Yıl Önce

Fatih

Boş konuşma k
  • 4 Yıl Önce

Neco

Sen devlet olarak geçen yıl 6 lira olan mazotu şu anda 14-15 lira olması gerekirken 21 liray sat bütün hizmetlerine yüzde 200 den fazla zam yap.sobra millete zam yapma de .bu ne utanmazlik.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23