• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Dünyaya böyle duyurdu: Önceliğimiz Türkiye olur

Avrupa'nın Rusya'ya yönelik yaptırımları ve doğal gaz kriziyle ilgili konuşan Azerbaycan Cumhuriyeti Milli Meclisi Milletvekili Prof. Dr. Anar İsgenderov, "Azerbaycan, Rusya'nın pazar payını küçültemez, bu konuda Avrupa'ya garanti de veremez. Azerbaycan bu konuda elindeki imkanları son noktasına kadar kullanacaktır. Ancak bugün Türkiye ve Azerbaycan stratejik müttefikler. Bizim için dost ve kardeş olan ülke Türkiye'dir. Yani Azerbaycan'ın enerji konusunda önceliği elbette kardeş ve müttefik Türkiye olacaktır" diye konuştu.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Azeri=ateşgah

Azeriler tipki bizim gibi Selcuklu Türkü. Selcuklu bizlere musluman olusumuzun simgesi olarak "Türkmen" Demişti. Azeri ise Ataşlik/ateşgah demektir ve Mecusi Farsin bizim Türkmen kardeşlere verdigi isimdir! Turku Mecusi Fars iblisine satan şah ismail mekanin gayya atrşin bol olsun
  • 4 Yıl Önce

Bal

"Önceliğimiz Türkiye olur". Önce söz, sonra faaliyet, sonra teşekkür. İnşallah teşekkür eden bu defa biz oluruz.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23