• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sevda Türküsev'den 'yeni nesil' eleştirisi!

Gazeteci Sevda Türküsev, Kim Milyoner Olmak İster yarışmasına katılan Tıp öğrencisinin Türkiye'nin başkenti sorusuna iki joker kullanarak cevap vermesini eleştirdi.

21 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

EFE

SEYİRCİLERİNDE ÇOĞU BİLMİYOR. VERDİKLERİ CEVAP ORANINA BAKAR'MISINIZ. ABD MANDA EĞİTİM SİSTEMİNİN NETİCESİ ORTADA.
  • 4 Yıl Önce

hülya

iş hanlarına mantar gibi üniversite açarsanız olacağı budur.
  • 4 Yıl Önce

Ofluhoca

papagan yetisiyor okullarda.....bundan doktor olursa ezberi disina ise hasta oldurur...
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Bir de doktor olacak eyvah o hastanın haline inanmak zor . Hani Erzurum da diyebilirdi .
  • 4 Yıl Önce

Olabilir

Hastaneye yürüyerek ön kapıdan girenler, acaba neden morgdan tabut içinde çıkıyor diye merek ediyordum.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Yaşadığı devletin başjentini bilmiyecek kadar duyarsız ve bilgisiz bir insan yetiştirmekte ayrı bir maharet doktor olursa hastaların işi zor bedenin baş kentinin neresi olduğunu da bilmeyebilir
  • 4 Yıl Önce

Abdullah Murat

Müslümanın anayasası Allahın gökten indirdiği uygulanmasını zorunlu kıldığı kutsal olan hüküm kitabıdır. Kurandır. Bunu bilmemesi ayıptan ötedir. Bu felakettir. ilk iki anayasada olan TC nin dini islamdır ibaresi 1928 de çıkarılmıştır. lakin bundan daha önce Allahın hükümlerine yüzçevirilmiştir.(idamlar hapisler yasaklamalar). Bu şuna benzer; ***İnandıktan sonra inkar edip, inkarda aşırı gidenler var ya, onların tevbeleri kabul edilmeyecektir. İşte sapıklar onlardır.*** (gökten indirilmiş Allahın hükümlerini içeren kitap.)
  • 4 Yıl Önce

ADİL

EĞER BUNUN DİĞER BİLGİLERİDE BÖYLYSE HASTALAR YANDIM ALLAH
  • 4 Yıl Önce

kara

SADECE LAIK OLDUGUMUZU BILIYORUZ DEMEKI, BIRDE SUPERMAN EBEDIYEN LIDERIMIZ! BUNLARIN HARICINDE BIRSEY BILMESEKTE OLUR! USTUMUZE FAZLA GELMEYIN LAIK ASKERLERIZ...
  • 4 Yıl Önce

Yiğit

Herkezin kendi doğrusu doğrudur.mantığı ile yaşayan milletimiz hele gençlerimiz.var.yoğurdun rengini sorsan burdada ayrılığa düşeriz.Rabbim sonumuzu hayreylesin.AMİN.
  • 4 Yıl Önce

ccc

Hadi Bu okumuş cahilde seyicilerin yüzde 60 ıda yanlış cevap veriyorsa laik eğitim sisteminin sonucu süper zeka nesiller.
  • 4 Yıl Önce

ersan

ve cahiller surusu secimlerde oy verip gelecegimizi karartiyor bunlar almanyanjn bizi kiskandiga inanan surunun elemanlari
  • 4 Yıl Önce

tıb öğrencisi olması büyük berbarlık

Bu salak karı türk falan değil
  • 4 Yıl Önce

Aaaaa

Benim hep söylediğim konu Türkiyenin en büyük sorunu kendisini ilim bilim diyerek aydın sanan kesimin aksine cahil olması. İnsanımız, bu hanımefendi nezdinde söylemiyorum açık olmayı aydınlık ve medeniyet sanıyor.
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

Seyircinin %60'da bilememiş.. bu yüzde baba bir kitleyi hatırlattı.
  • 4 Yıl Önce

emekli

böyle bir nesil ve böyle insanlarla Allah sonumuzu hayr eylesin, vatanından bi haberler..
  • 4 Yıl Önce

Cemal çınar

Bence burda bir numara var bende anlamadım
  • 4 Yıl Önce

AHMET Kaya

Kendi milletimize hizmet eden seven degil,dünya insanı yetiştiriyoruz. Kendi değerlerini hor gören,küçümseyen,gericilik,yobaz gören...Avrupa,ABD kısaca gavurun domuz seviciligine selyesini akıtan hayran hayran seyreden gençlik.. Turkiyede ne kadar gavur yaşıyor,dilini anlayan var mı.. Tabelaları bakıyorsunuz gavura yazılmış...
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Yaziklar olsun, ezberle üniversite okuyanlar böyle demek ki. Baskenti ezberleyememis, Kenan Bey dogru söyledi, iyiki hangi ülke diye sormadi. Rezaletin dibi, seyirciler de.
  • 4 Yıl Önce

ismail

türkçe türkçe gibi konuşulur abd veya ingiliz şivesi ile değil
  • 4 Yıl Önce

Musa

Buyurun işte ne egetimimiz var Doktor olacak bir aday bu üniverstenin bir ayıpı Sonra sopa yeyince millet suclu oluyor
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23